فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروش مبلمان اداری

فروش مبلمان اداری

هر محیط کاری با هر ابعاد و فضایی قابلیت این را دارد که به محیطی مدرن و زیبا تبدیل شود فقط کافی است کمی سلیقه به خرج دهید .

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در فضاسازی محیط مبلمان است , انتخاب صحیح و بجای مبلمان می تواند علاوه بر کاربردی تر شدن فضاهای موجود تاثیراتی مطلوب نیز بر فضای محل کار داشته باشد .

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری در انواع مختلفی تولید می شوند که مدیر مجموعه بر اساس سلیقه و سایر معیارهایی چون ; ابعاد و فضای شرکت  , میزان بودجه در اختیار و .. می تواند یک یا چند سبک متفاوت را انتخاب کند .

گاهی فضای اداری کاملا سبک کلاسیک دارد و گاهی هم سبک مدرن و این بستگی به سلیقه و روحیات فردی مدیر مجموعه دارد , در برخی موارد هر دو سبک تلفیق شده و فضایی زیبا و دلنشین فراهم آورده است که این در تخصص طراحان دکوراسیون است می توان از آن ها در این زمینه راهنمایی گرفت .

عمدتا افراد میانسال سبک کلاسیک را ترجیح می دهند که سنتی است و فضای بیش تری اشغال می کند و افراد جوان تر هم بیش تر طرفدار سبک مدرن هستند که امروزی تر است و فضای کمتری را هم به خود اختصاص می دهد .

طرح و رنگ مبلمان اداری

نقش و رنگ مبلمان اداری بر اساس المان هایی چون رنگ دیوارها و کاغذ دیواری تعیین می شود , رنگ ها نقش مهمی در زیبا تر دیده شدن مبلمان و فضای کاری دارند .

استفاده از رنگ های یکنواخت و بی روح جالب نبوده و سبب ایجاد محیطی نازیبا و نامناسب می شود برعکس رنگ ها و نقش ها هرچه متناسب تر و مدرن تر باشند سبب زیبایی و جذابیت محیط کار می شوند .

هماهنگی و ترکیب رنگ ها با یکدیگر نیاز به خلاقیت و سلیقه دارد در این مورد می توان از طراحان و دیزاینر های فضاهای اداری کمک گرفت .

مبلمان اداری برای دکوراسیون دفترکار

مبلمان اداری برای دکوراسیون دفترکار

مهم ترین المان در دکوراسیون دفتر کار شما مبلمان است , انتخاب مبلمان به جهت ایجاد یک فضای مناسب در دفتر شما کار آسانی نیست . یک دکوراسیون شیک و به روز نیازمند صرف هزینه و زمان است , با مدیریت و برنامه ریزی در این زمینه می توانید آنچه را که مدنظرتان است مهیا کنید .

یک فضای اداری مناسب فقط شامل میز و صندلی مدیریت نیست , نوع دکورسیون و چینش تمامی وسایل و مبلمان دفتر کار از اهمیت زیادی برخوردار هستند . یک محیط شکیل و زیبا می تواند تاثیر زیادی در ذهن مشتریان شما داشته باشد به همین دلیل هم باید مبلمانی انتخاب کنید که درخور شما و مجموعه تان باشد .

نکاتی برای انتخاب بهتر مبلمان اداری

ما در اینجا قصد داریم به شما چند نکته را ارائه کنیم تا انتخابی بهتر در خرید مبلمان اداری داشته باشید .

·   در ابتدا به دفتر کار خود توجه کنید ابعاد و شکل آن را در نظر بگیرید و مبلمان را بر این اساس تهیه نمایید , عدم توجه به این پارامتر سبب بروز مشکلاتی چون جا نشدن وسایل و ناهماهنگی در چینش آن ها می شود . شلوغی بیش از حد و پر کردن تمامی فضاهای خالی دفتر راه رفت و آمد شما را مسدود می کند و در مواقع خروج ضروری به قیمت جانتان تمام می شود .

·   اینکه قرار است از مبلمان در چه قسمتی و به چه منظوری استفاده شود بسیار مهم است , وسایلی را تهیه کنید که کاربردی باشد این فاکتور از زیبایی مبلمان نیز مهم تر است . مثلا نوع مبلمانی که برای اتاق کنفرانس و نشست ها تهیه می کنید با مبلمان قسمت مدیریت و کارمندان متفاوت است .

·   به هنگام خرید مبلمان تنها به قیمت آن فکر نکنید قیمت های پایین ممکن است شما را وسوسه کند اما توجه داشته باشید که کیفیت مهم تر است , شما قرار است تا مدت ها از این وسایل استفاده کنید پس باید با کیفیت باشند و در مدت زمان کوتاهی تغییر شکل ندهند و کارایی شان را از دست ندهند .

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس

هر محل کاری بنا به کاربری که دارد از یک سبک مبلمان خاص استفاده می کند برای مثال مبلمان و دکوراسیون یک بانک با یک دفتر فنر مهندسی متفاوت است . در نمونه اول همه روزه افراد زیادی رفت آمد می کنند به همین دلیل هم لازم است تعداد مبلمان بیش تر و ظاهری ساده تر داشته باشند اما در مورد دوم این طور نیست تعداد مبلمان محدود تر و دکوراسیون مجموعه مدرن تر است .

مبلمان اداری تاثیر بسزایی بر فضای کار دارند مجموعه ها و شرکت های معروف و معتبر اغلب از مبلمان اداری لوکس استفاده می کنند , اولین چیزی که در نظر ارباب رجوع جلب توجه می کند ظاهر شرکت است به همین دلیل هم لازم است دفترکار از هر نظر زیبا و مناسب باشد .

انتخاب مبلمان اداری لوکس

مبلمان لوکس یکی از انواع مبلمانی هستند که در مجموعه ها و شرکت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند , مدیران این مجموعه ها با صرف هزینه های زیادی فضای کاری خود را تجهیز به مبلمانی لوکس و امروزی می کنند .

·   برای خرید مبلمان باید به نکاتی چون ابعاد وسایل توجه کرد , مبلمان انتخابی اگر با متراژ و فضای کاری هم خوانی نداشته باشد هیچ جلوه ای نخواهد داشت و تمامی هزینه ها و زحمات صرف شده از بین خواهد رفت .

·   نوع دکوراسیون نیز مهم است , استفاده ی بیش از حد از مبلمان سبب شلوغی دفترکار و عدم رضایت و آرامش شما می گردد . فضا سازی مناسب شرط اصلی زیبا تر دیده شدن محل کار است .

·   نور پردازی هایی که انجام می شود تاثیر زیادی در دل نشین و جذاب تر شدن مبلمان اداری دارد , این نور پردازی ها باید بر اساس سبک مبلمان باشد .

·   انتخاب مبلمان لوکس در شکیل تر دیده شدن فضای کاری شما دارد , این نوع مبلمان ممکن است قیمت بالایی داشته باشند اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد .

مبلمان اداری دست دوم

مبلمان اداری دست دوم

کالاهای دست دوم از آن دسته از اجناسی هستند که اغلب افراد کمتر مایل به خرید آن ها هستند با این حال برخی ها هم به دلایل مختلفی از جمله ; ارزان تر بودن این کالاها و گاها برند بودنشان مشتریان دائمی اجناس دست دوم هستند .

برخی افراد هم به دلیل مشکلات مالی گاها اقدام به خرید وسایل دست دوم می کنند , این افراد ممکن است در شروع کار خود با قیمت های هنگفتی روبه رو شوند و ترجیح دهند کسب و کار خود را با یکسری وسایل ساده ی دست دوم آغاز کنند .

اگر قصد خرید مبلمان و وسایل دست دوم برای تاسیس شرکت خود دارید باید چند نکته را در نظر داشته باشید :

·   اولین و مهم ترین مساله میزان کارکرد وسیله است , اینکه وسیله چه مدت مورد استفاده قرار گرفته است . وسایل خیلی قدیمی و کهنه فاقد کیفیت لازم هستند , کارایی کافی را ندارند و قابلیت استفاده در مدت زمان کوتاهی را دارند .

·   دومین نکته مارک و برند سازنده مبلمان است , برندهای معتبر مبلمان و کالاهایی با کیفیت می سازند که قابلیت استفاده در زمان های طولانی را دارند .

·   گارانتی و ضمانت مبلمان تهیه شده نیز مهم است , در صورت اتمام گارانتی توقع استفاده ی طولانی مدت از این وسیله را نداشته باشید .

·   در خرید مبلمان نو شما می توانید نوع , جنس و رنگ کالا را انتخاب کنید اما در مبلمان دست دوم امکان آن وجود ندارد . انتخاب ها محدود است و ممکن است آنچه که مدنظرتان است را پیدا نکنید .

·   سعی کنید وسایل دست دوم در حد نو را تهیه کنید , این اجناس کیفیت مبلمان نو را دارند اما با قیمت پایین تری عرضه می شوند چرا که صاحب آن ها به دلایلی مجبور به فروش آن ها در همان ابتدا شده است .

·   به هنگام خرید به ظاهر مبلمان توجه فرمایید  ممکن است روی آن خراش ها و ساییدگی هایی باشد , جنس های نامرغوب عموما دارای این مشکلات هستند .

قیمت مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری

قیمت انواع مبلمان اداری با یکدیگر متفاوت است و به پارامترهایی چون سبک مبلمان , کیفیت آن ها و تعدادشان بستگی دارد . در این قسمت می خواهیم به شما جهت انتخاب بهترین سبک کمک کنیم .

سبکی که برای مبلمان اداره و محل کارتان در نظر می گیرید باید با توجه به نکاتی تعیین می گردد :

·        سلیقه و روحیه فردی

انتخاب دکوراسیون و مبلمان محل کار شما از سوی مدیریت اداری تعیین می شود , مدیریت با توجه به سلیقه و روحیه ی فردی که دارد می تواند یکی از انواع سبک های مبلمان را انتخاب کند . در این بین مشورت با پرسنل و کارمندان مجموعه نیز در تهیه و خرید مبلمانی مناسب تاثیر گذار است , توصیه می شود قبل از تجهیز دفترکار خود با همکاران مجموعه مشورت نمایید .

·        کاربری شرکت

مبلمان را با توجه به حیطه ی کاری شرکت تهیه فرمایید , به طور مثال شرکت هایی که در حیطه فرهنگی فعالیت می کنند بهتر است از نوع کلاسیک مبلمان استفاده کنند که عمدتا مطابق افراد میانسال و سالخورده است اما اگر شرکت در راستای علم و فناوری های روز اشتغال دارد بهتر است از دکوراسیون و مبلمانی مدرن تر استفاده نماید .

·        بودجه ی در اختیار

سبک و نوع مبلمان بایستی با توجه به بودجه ای که به جهت طراحی دکوراسیون در نظر گرفته شده است تهیه شود , مبلمان ها با سبک های متفاوت قیمت های مختلفی دارند . سبک های مدرن تر و امروزی تر بیش تر از سوی مدیران جوان انتخاب می شود چرا که این نوع مبلمان راحت تر و ظاهر زیباتری دارند , البته باید به نوع فضای موجود نیز توجه کرد .

·        کارمندان و پرسنل مجموعه

افراد مجموعه باید بر روی مبلمان و صندلی های خود احساس راحتی کنند , استفاده از سبک نادرست در انتخاب مبلمان موجب خستگی کارمندان می گردد بنابراین اشتیاق خود را به کار از دست می دهند و این در دراز مدت موجب کاهش بازدهی مجموعه می گردد .