فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

پارتیشن بندی اتاق های کارمندان در دکوراسیون اداری

 

پارتیشن بندی اتاق های کارمندان در دکوراسیون اداری

بخش اعظمی از نیروهای انسانی مشغول به فعالیت در هر اداره و شرکت را کارمندان آن مجموعه تشکیل می دهند که بالطبع بایستی برای انجام هر چه بهتر فعالیت های آن ها ، تدابیری را در راستای ایجاد فضاهای کاری راحت برای آن ها ، اندیشید .

به همین منظور یکی از الزامات مهمی که در دکوراسیون اداری ؛ مورد توجه دکورات ها قرار می گیرد ؛ پرداختن به مساله ی ایجاد این فضاها برای کارمندان می باشد .

پارتیشن های اتاق کارمندان :

 

یکی از عمده استفاده های پارتیشن بندی اتاق کارمندان این است که علی رغم این که دسترسی آسان به ارتباط با سایر کارمندان را فراهم می آورد ، در عین حال به نوعی به دلیل حائل بندی آن ها ، ارتباط مستقیم آن ها را قطع کرده و باعث ایجاد تمرکز در انجام فعالیت ها شده و به نوعی از اتلاف وقت جلوگیری می شود .

در پارتیشن یندی کارمندی ، دسترسی به برق شبکه و تلفن از مسائل مهم می باشد . اغلب میزهای کارمندی با ابعاد 150در 70 سانتی متر ساخته می شوند و در برخی از این میزها فایل ال که شامل فایل سه کشو باکس کیس کامپوتر و کمدی برای قرار دادن زوم کن تعبیه شده است و سطح رویی آن نیز ، باعث ایجاد فضای کار بیشتر برای کارمند می شود.

در مدل دوم از این میز ها که ساختار ساده تری دارند ؛ تنها فایل سه کشو که به صورت ثابت و به عنوان پایه ی میز و یا به صورت متحرک در زیر میز ساخته شده اند ؛ جایگذاری می شود .

هر کارمند ؛ مدت زمان زیادی از عمر کاری خود را ؛ پشت این میز ها سپری می کنند . پس استفاده ی از تکنولوژی روز و ساختار کاربردی مهندسی شده در تولید دکوراسیون پویا و در عین حال مدرن ؛ از نکات ویژه ی تمایز یک مجموعه ی اداری می باشد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.