فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

تیغه اره دورکن

تیغه اره دورکن

دستگاه اره دورکن یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین دستگاه های برش در صنعت و به طور ویژه در صنعت چوب است که به منظور ایجاد برش هایی با دقت و ظرافت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه اره، مهمترین ابزاری است که در ماشین آلات برش مورد استفاده قرار می گیرد و در دستگاه اره دورکن نیز، تیغه اره دورکن از مهمترین قسمت های آن محسوب می شود، که بسیار مقاوم و برنده است و بر روی دستگاه نصب می شود و وظیفه برش را بر عهده دارد.

تیغه اره ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای دستگاه خاصی طراحی شده اند و نمی توان تیغه اره یک دستگاه را به دستگاهی دیگر نصب کرد. علاوه بر این هر تیغه اره بر اساس نوع متریالی که برش می زند، مانند فلز، سنگ، پلاستیک، شیشه، ام دی اف، نئوپان و سایر موارد، کاربرد متفاوتی دارد، برای مثال تیغه اره هایی که در نجاری ها مورد استفاده قرار می گیرند باید مختص برش چوب باشند. به منظور استفاده بهینه از تیغه اره و افزایش عمر آن باید اولا هر تیغه اره را برای کاربرد خودش استفاده کرد و همچنین بعد از استفاده مداوم از آن در یک ساعت، آن را تعویض کرد.

در دستگاه اره دورکن علاوه بر تیغه اصلی، یک تیغه کوچکتر بنام تیغه خط زن هم بر روی دستگاه نصب می شود که به منظور ایجاد خط برش با عمق بسیار کم، قبل از برشکاری تیغه اره اصلی، با افزایش کیفیت لبه های برش خورده در زیر کار و در دو طرف قطعه مورد نظر می شود و به صورت یک تکه و دو تکه تولید شده که یک تکه آن دارای 24 دندانه و دو تکه آن دارای دو تیغه 12 دندانه است. تعداد دندانه های تیغه اره اصلی، بیشتر از دندانه های تیغه اره خط زن است. تیغه اره خط زن در جهت موافق با قطعه و تیغه اصلی در جهت مخالف آن کار می کند.

انواع تیغه اره دورکن

تیغه اره دورکن با شکل دندانه های متفاوت جهت کاربردهای مختلف تولید می شود؛ تیغه اره های دندانه مخروطی (Conic) و تخت (Flat Top) جهت برش انواع نئوپان و ام دی اف روکش دار و تیغه اره با دندانه پخ چپ و راست (H-ATB) برای برش انواع قطعات چوبی و یا در اصطلاح برش خام مورد استفاده قرار می گیرند، که در این قسمت به معرفی هر یک از انواع تیغه اره دورکن می پردازیم:

تیغ اره ام دی اف بر: برای برش انواع ورق های ام دی اف و نئوپان ملامینه می باشد.

تیغ اره نئوپان بر: برای برش انواع پنل های نئوپان بدون روکش مناسب است. برای نوع روکش دار آن از تیغه اره ام دی اف بر استفاده می شود.

تیغ اره های چوب بر: برای برش انواع چوب و انواع نئوپان خام مناسب است.

تیغ اره های کورین بر: برای متریالی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای نوع بسیار حساسی می باشند.

تیغ اره های آلومینیوم بر: برای برش انواع آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه اره خط زن یک تکه: تیغه اره ای است که دندانه هایی با شکل مخروطی دارد و فقط می تواند ارتفاع خط زن روی ماشین را تنظیم کند. با افزایش ارتفاع تیغ اره مقدار دهانه آن به دلیل شکل مخروطیش بیشتر می گردد.

تیغه اره خط زن دو تکه: مزیت این تیغ اره نسبت به نوع تیغه اره خط زن یک تکه، امکان تنظیم دهانه تیغه اره، توسط پُر‌کننده های فلزی است، که فاصله دهانه را بر اساس مقدار مورد نیاز، کمی بیشتر از ضخامت تیغ اره اصلی، تنظیم می نماید.

شرکت های آلمانی لایکو و لایتز و شرکت های ایتالیایی CMT و استارک با داشتن سابقه طولانی در حوزه تولید تیغه اره دورکن و برخورداری از تخصص های پیشرفته در این حوزه، دارای محصولاتی بسیار با کیفیت و با دوام می باشند. در بحث خرید تیغه اره دورکن باید به دو نکته نوع کاربرد و همچنین مشخصات فنی و ابعاد آن توجه کرد که این مشخصات شامل، وزن، ابعاد، برند، قطر خارجی، تعداد دندانه، قطر سوراخ وسط، ضخامت برش اره می شوند. تمام این ویژگی ها باید متناسب با کاری که در نظر داریم انجام دهیم، تطبیق داده شود و تیغه مورد نظر انتخاب گردد زیرا که این ویژگی ها به جز برند، مزیتی را برای خرید تیغه اره دورکن ایجاد نمی کنند.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دستگاه اره دورکن

دستگاه اره دورکن

دستگاه اره دورکن یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین دستگاه های برش در صنعت و به طور ویژه در صنعت چوب است که به منظور ایجاد برش هایی با دقت و ظرافت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های ماشین اره دورکن می توان به دقت و ظرافت در برش، کاربری ساده دستگاه، استهلاک پایین و امکان اپراتوری آسان آن که به معنای ساده بودن عملیات راه اندازی آن می باشد اشاره کرد. در این نوشتار مواردی را به منظور تنظیم اره دورکن بیان می کنیم.

اجزای دستگاه اره دورکن

شناخت اجزای دستگاه اره دورکن، در جهت تنظیم اره دورکن الزامی است که این دستگاه شامل این اجزا می باشد:

موتور اصلی: موتور دستگاه عامل حرکت تیغه دستگاه می باشد که وظیفه برش را بر عهده دارد.

تیغه اره: در این دستگاه دو تیغه اره وجود دارد که یکی تیغه اره اصلی و وظیفه اصلی برش را بر عهده دارد و دیگری تیغه اره خط زن که وظیفه برش کم عمق به منظور تسهیل برش اصلی را بر عهده دارد. این قطعه در فرایند تنظیم اره دورکن نقش مهمی دارد.

ریل: به منظور حرکت قطعه ای که برای برش در دستگاه قرار داده شده است مورد استفاده قرار می گیرد و قطعه را به طرف تیغه هدایت می کند.

گونیا: به منظور اندازه گرفتن قطعه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

میز پشت گونیا: ناحیه ای به منظور نگهداری قسمتی از قطعه کار می‌باشد.

گونیای موجود در وسط ریل: هنگامی که عملیات برش به صورت زاویه دار انجام می شود از این گونیا استفاده می کنند.

نگهدارنده قطعه روی ریل: ابزار مهمی است که قطعه را بر روی ریل نگهداری می کند و در واقع ابزاری جهت ایمنی اره دورکن می باشد.

میز برش جلو: هنگامی که قطعات مورد استفاده برای برش بزرگ باشند از این ابزار در جهت گونیا کردن قطعه مورد نظر استفاده می شود.

تنظیم اره دورکن

به منظور تنظیم اره دورکن، رعایت اصول زیر الزامی است:

قبل از تنظیم اره دورکن، دستگاه را در سطحی صاف و محکم نصب کنید و فضای کافی برای کار با محصول را در نظر بگیرید.

دستگاه اره دورکن به دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد و مورد کنترل قرار می گیرد، در روش دستی نیاز است تا اپراتور به صورت مستقیم تنظیم اره دورکن را انجام داده و تمام مراحل برش را انجام دهد، ولی در روش اتوماتیک اپراتور از طریق یک صفحه نمایشگر لمسی تنظیم اره دورکن را انجام داده و عملیات برش به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می گیرد.

تیغ اره دستگاه باید به صورت قائم یا 90 درجه بر روی دستگاه نصب شده باشد، برای این منظور از گونیا برای تست 90 درجه بودن تیغه اره استفاده کنید.

قبل از شروع کار، باید فاصله گونیای موجود در دستگاه و ارتفاع تیغه اره را به اندازه ای به میزان حداکثر یک دندانه بالاتر از قطعه ای که باید مورد برش قرار گیرد، تنظیم کنید.

تیغه اره دستگاه حتما باید با توجه به قطعه مورد نظر و سرعت برش انتخاب شود.

تیغه اره دستگاه به هیچ وجه نباید دارای لرزش و یا لنگ زدن باشد، زیرا این کار علاوه بر خطر ایمنی باعث می شود که دستگاه نتواند به خوبی عملیات برش را انجام داده و قطعه مورد نظر را زخمی می کند. برای محاسبه دقیق میزان لرزش تیغه اره، از دستگاه لنگی سنج استفاده کنید.

ابتدا سرعت اره را به سرعت مناسبی تنظیم کنید و بعد از روشن کردن اره، ابتدا اجازه دهید اره به سرعت مورد نظر برسد و سپس قطعه مورد نظر را به سمت تیغه اره هدایت کنید.

محافظی که دور تیغه اره قرار گرفته شکافی برای عبور تیغه اره دارد که این شکاف پس از تنظیم های متوالی گشاد شده و برای برش های باریک مشکل ایجاد می نماید، بنابراین پس از مدتی این قطعه نیاز به تعویض دارد.

خرابی دندانه، کند شدن تیغه و سوختن محل تیغه از ویژگی هایی هستند که نشان می دهند زمان تعویض تیغه اره، فرا رسیده است. برای تعویض تیغه اره باید برق دستگاه را قطع کرد.

به منظور جلوگیری از استهلاک چرخ دنده ها و افزایش عمر قطعات دستگاه باید به طور مرتب آن ها گریس کاری و روغن کاری کرد.

قبل از برش قطعه، باید از محکم قرار گرفتن قطعه مورد برش، در گیره مورد نظر اطمینان حاصل نمود.

در مواقع اضطراری از کلید توقف اضطراری دستگاه برای متوقف کردن آن استفاده کنید.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

خرید اره دورکن دست دوم

خرید اره دورکن دست دوم :

اگر نیاز به یک دستگاه اره دورکن دارید دیگر نیازی به متقبل شدن هزینه های بالا نیستید. شما میتوانید این دستگاه را با کیفیتی بالا و کم کارکرد و هزینه ای بسیار پایین تر تهیه کنید. برای خرید اره دورکن دست دوم به نکاتی باید توجه کرد که در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد.به لحاظ فنی سه فاکتور اصلی برای خرید اره دورکن دست دوم وجود دارد. در ابتدا باید سایز دستگاه را با توجه به نیاز خود در نظر گرفت. و البته میزان فضای کارگاهی هم نکته ی بسیار مهمی است. به طور معمول دستگاه های دورکن در سایز های مختلف از 100 سانتی متر تا 380 سانتی متر در بازار موجود هستند.

قابلیت های مورد نظر در زمان خرید اره دورکن دست دوم :

مواردی همچون بیشترین ارتفاع برش، کورس گونیای پشت اره، برش تحت زاویه و همچنین امکان خط زن داربودن دستگاه بعنوان قابلیت ها و محدودیت هایی به شمار میروند که هنگام خرید اره دورکن دست دوم باید به آن ها توجه کرد و البته مواردی همچون تنظیمات برقی و الکتریکی و تنظیمات دقیق دستگاه جزء آپشن های دستگاه دورکن  محسوب می شوند.

میز دستگاه اره دورکن :

این موردمهمترین بخش یک دستگاه دورکن به حساب می آید. این قسمت از دستگاه اره دورکن دارای جنس آلومینیومی است. میز دستگاه در برابر ضربه و خراش کاملا مقاوم است و همچنین تا درصد بالایی از ضربه دیدن و خراب شدن سطح دستگاه جلوگیری میکند.عرض میز دستگاه بصورت معمول برای دستگاه 380 باید حدود 40 سانتی متر باشد با 5 سانت تغییرات.

موتور دستگاه:

نقش یک موتور قدرتمند هنگام برش ورق های ضخیم و یا تراکم بالا به خوبی آشکار خواهد شد. در برش چوب و مصنوعات چوبی سرعت برش یکی از فاکتور های اصلی است و نقش اساسی خواهد داشت. سرعت ایده آل برای برش ایده آل معمولا 3000 تا 6000 دور بر دقیقه است.

یونیت برش:

یکی از مهم ترین بخش های دستگاه اره دور کن یونیت برش است و نحوه اتصال آن به بدنه و روش تنظیمات آن برای برش دادن زاویه و تنظیم ارتفاع آن هنگام خرید اره دورکن دست دوم مهم می باشد. سیستم تنظیمات ارتفاع  دستگاه برای این ماشین ها باید دقیق و بدون خطا باشند چرا که وجود خطا در این بخش باعث از کار افتادن سیستم خواهد شد. همچنین برش در زاویه هم برای این چنین ماشین آلاتی به شدت مهم می باشد بنابر این تنظیم کردن زاویه دستگاه و دقت آن مساله بزرگی است که در بعضی برندهای خارجی این مساله به خوبی ریشه یابی و رفع شده است. و در اکثر دستگاه های چینی این مورد به هیچ وجه بررسی و رفع نشده است. شرکت های اروپایی برای این معضل مکانیزم هوشمندانه ای طراحی کرده است. دورکن ها با استفاده از این تکنولوژی رفع ابهام چنان توانایی در برش فارسی را بالا برده اند که دیگر نیازی به هیچگونه وسیله ای نیست. این دستگاه اره دورکن طوری تیغ اره را به زاویه میبرد که ذره ای موقعیت اصلی آن تغییر نکند.

گونیای اره دستگاه :

این گونیای جلو اره که در دستگاه های دورکن برای برش گونیا مورد استفاده قرار می گیرد در خرید اره دورکن دست دوم نقش به سزایی دارد و تنظیمات آن برای این کار بسیار مهم میباشد. به طور کلی دستگاهی تهیه کنید تا تنظیمات این مورد در آن ساده و راحت باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. این قابلیت در بعضی از دستگاه های دورکن  موجود در بازار حال حاضر بسیار سخت و زمان گیر می باشد. تجربیات اهمیت این مساله را افزون میکند.در این دستگاه می توان به راحتی ظرف مدت 15 ثانیه گونیای جلو اره را با ظرافت دقت کمتر از صدم میلیمتر در هر زاویه ی دلخواه  تنظیم کرد. این مورد همچنین در دستگاه اره دورکن mellon نیز مشهود است.

 

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

خرید اره دورکن

خرید اره دورکن

اره دورکن دستگاهی است که برای برش مستقیم بر روی انواع مختلف مواد از جمله چوب و مشتقات آن، پلاستیک، فلزات و بسیاری دیگر استفاده می شود.شما با آگاهی از نیاز و شرایط خود و کارگاهتان میتوانید برای خرید اره دورکن اقدام کنید. در ادامه  توصیف مزایا و کاربرد ها و ویژگی های این دستکاه ها میپردازیم.

شاید تعداد کمی از مردم می دانند که توسط والتر تیلور نجار در سال 1775 اختراع شده بود و از آن سال ها زمانی که این نوع ماشین اجازه می دهد به طور انحصاری برش مستقیم، با تغذیه برش بالا، اما با دقت و سطحی از برش بسیار کوچک، اره دیسک تکامل یافته و توسعه یافته، مدیریت برای دستیابی به سطح بسیار بالا از کیفیت پردازش.

با توجه به درجه بالایی از تکنولوژی موجود در اره های مدور از خطوط SCM و MINIMAX، حتی کاربر کم تجربه که برای اولین بار در حال کار بر روی یک ماشین مجزا است، قادر به دستیابی به نتایج عالی است.

علاوه بر این، به لطف دستگاه های مختلفی که به طور خاص برای ماشین های دایره ای scm و minimax طراحی شده اند، می توان نه تنها کاهش مستقیم، بلکه کاهش زاویه ای دقیق دقیق، بدون نیاز به انجام محاسبات ریاضی پیچیده (دستگاه های مختلف برای کاهش زاویه ای).

کاربرد

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه های نجاری و صنایع چوب بری، دستگاه اره دورکن می باشد که برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه دورکن، برش و تکه تکه کردن سریع قطعات و اندازه ی درست آنها می باشد.

پنج برش جانبی

تنظیم اولیه حصار متقابل در بیرونی است. با یک قطعه نسبتا بزرگ از محصولات ورق (MDF خوب است) شروع کنید. با استفاده از نوار لغزنده یک لبه را بردارید. قطعه را بچرخانید تا لبه تازه برداشته شده بر روی حصار بریده شود و مقدار کمی از طرف دوم را برش دهید. اگر حصار کاملا هماهنگ شده باشد، اکنون زاویه کامل و دو طرف راست را دارید. دوباره بچرخانید و سمت سوم را بچرخانید. دوباره چرخش و طرف چهارم را قطع کنید. اکنون باید یک مستطیل کامل داشته باشید.

دوباره بچرخانید و برش پنجم انجام دهید، حدود 1/2 اینچ را از طرف اول بگیرید. برچسب انتهای پیشرو ضایعات A و انتهای انتهایی B را بگیرید. حالا قراضه را به نصف ببرید و A و B را کنار یکدیگر قرار دهید. اگر ضخامت در A و B یکسان باشد، شما انجام می شود (انگشت خود می تواند در مورد اختلاف 0.0001 اینچ احساس کند). اگر آن را کامل نیست، اتصال خارجی از حصار به outrigger تنظیم - پیچ یا خاموش در مقابل پست (در دستگاه های هوشمند) و یا یک مهره برنز با یک سوراخ غیر عادی است که می تواند پس از سست شدن یک پیچ تنظیم (در ماشین های نخبه).

آیا همیشه نیاز به برش پنج طرف دارید؟ نه. هنگامی که یک مستطیل را برش داده اید، سرعت عرض پیشانی و انتهایی را اندازه گیری کنید. اندازه گیری دقیق نیست چون پنج طرف کاهش یافته است، اما یک چک سریع است ... شما ممکن است شما نیاز به هم ترازی (پس از هماهنگی اولیه زمانی که من ماشین من، من مجبور به انجام آن را یک بار در بیش از 10 سال )، یا ممکن است متوجه شوید که در کنار حصار یک خاک اره جمع شده وجود دارد.

انواع اره دور کن :

+واگنی

+ریل دار

+لکوموتیوی

معرفی چند برند برای خرید اره دورکن

خرید اره دورکن Junior 3800b  

دستگاه کشویی Junior 3800b یک دستگاه از خانواده 3800 نوع B است. قدرت اصلی 7.5 کیلوگرم، سرعت و قدرت واگن اصلی و خط دید و غیره. تنها تفاوت این دستگاه از نوع سگمنت B آن، راست، جهت بالا و پایین و مجهز به صفحه نمایش دیجیتال است. مانند مجهز شدن به یک گیره برای ترمیم بهتر قطعات کاری، میز واگن با شانه قفل، مجهز به حصار چفت و بستن برای تنظیم زاویه پشت اره و داشتن یک جدول واگن با اندازه گیری 3800 * 435/3200 * 415 میلی متر. بر طبق نظر مشتریان، هود تلسکوپ می تواند بر روی این دستگاه نصب شود.

خرید اره دورکن Altendorf WA Series

سری WA از Altendorf SlidersTM وارد بازار شده اند. این ماشین های محکم با راهنمایی کامل و عمودی برای برش دقیق و مربعی در طول طول برش کامل مجهز شده اند. آنها مقاوم به سوراخ هستند و به طور ذاتی پایدار هستند، و بدون در نظر گرفتن وزن کاری، حرکت صاف را ارائه می دهند.

برخی برند های دیگر برای خرید اره دورکن

mollen

G0853—14" 10HP 3-Phase Sliding

KD 3200 TZ

MPSP12-5-0135

SAWTEQ B-130

این نوارهای لاستیکی چسبنده بر روی پایین مسیر، لغزش نمی دهند؛ بدون نیاز به اتلاف وقت، بستن آهنگ در اغلب موارد حتی زمانی که شما در حال برش دادن درها هستید. فشردن برش در ابتدا ترسناک است، اما شما یاد خواهید گرفت که به نوارهای چسبنده اعتماد کنید. بعد از خرید اره دورکن برای آن زمان های نادر که به آنها نیاز دارید، گیره هایی را که در مسیر قفل می شوند (حدود 40 دلار در هر جفت) دریافت کنید.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ویژگی های یک اره دورکن خوب

ویژگی های یک اره دورکن خوب

ویژگی های یک اره دورکن خوب، ویژگی هایی هستند که باعث تمایز یک دستگاه خوب از یک دستگاه بد می شود. در ادامه به شما راهنمایی هایی می کنیم تا بتوانید اره دورکن خوبی انتخاب کنید. خرید اره دورکن شاید به نظر کار راحتی به نظر به رسد و به خود بگویید تمام دستگاه ها شبیه هم کار می کنند و نیازی به مقایسه دستگاه ها با یکدیگر نداشته باشید.

اما بهتر است ویژگی های ضروری این دستگاه ها مثل دقت برش و ایمنی برش و سایر موارد را در نظر بگیرید، همچنین خوب است که با اجزای دستگاه خود آشنایی داشته باشید و این را در نظر بگیرید که قیمتی که پرداخت می کنید سطح انتظارات شما از اره دورکن انتخابی شما را نشان می دهد.

ویژگی های یک اره دورکن خوب : در ادامه نگاه دقیق تری به ویژگی های مهم هر اره دورکن می اندازیم تا شما بتوانید با ویژگی های اصلی این دستگاه آشنا شوید و بدانید در هنگام خرید باید به کدام قسمت های دستگاه توجه کنید و در نهایت خرید خوبی را داشته باشید.

  • چگونگی مونتاژ شدن توسط کارخانه – یکی از مهم ترین ویژگی های یک اره دورکن مطمئن شدن از دقیق بودن برش اره است. دستگاه باید در کارخانه توسط متخصیص مونتاژ شود تا انتظارات را برآورد کند. اگر شما دستگاهی بخرید که خوب مونتاژ نشده باشد و قیمت کمتری پرداخت کرده باشید و از این خوشحال باشید باید بدانید که پس از مدتی هزینه ای که باید در هنگام خرید می کردید در آینده به صورت خسارت برای دستگاهتان پرداخت خواهید کرد.
  • بدنه یکپارچه جوش داده شده – بدنه ای که اره روی آن استوار خواهد بود مثل استخوان های بدن انسان است. یکپارچه بودن حاکی از خوب مونتاژ شدن، دقت بالای اره و ایمنی دستگاه است. بدنه باید یکپارچه باشد تا ضامن عمر بالا با وجود کار کردن های زیاد آن باشد. بدنه هایی که یکپارچه نیستند در طول زمان استحکام خود را از دست می دهند و از ایمنی خوبی برخودار نیستند.
  • موتور های اره مخصوص – هر موتوری که در هر دستگاه اره دورکن استفاده می شود باید مخصوص همان دستگاه باشد. نکاتی که باید هنگام بررسی موتور اره بررسی کنید شامل این موارد هستند; دکمه ی روشن و خاموش، صفحه ی محافظ مخصوص اره، شکاف های جدا کننده که باعث تماس بهتر هنگام برش های افقی می شود، گیره های دستگاه تا قطعه چوب مورد نظر ثابت باشد و همینطور حرکت کردن اره روی دستگاه را بررسی کنید تا گیر نداشته باشد.
  • تیغه ای اره ی حرفه ای – چوب کار ها و کسانی علامت گذاری می کنند یا کسانی که از اره دورکن برای بریدن قطعه های بزرگ استفاده می کنند نیاز به بهترین نوع تیغه دارند.اره دورکن های صنعتی معمولا تیغه هایی با قطر 8 اینچ تا 10 اینچ دارند تا عملکرد رضایت بخشی داشته باشند. دامنه سایز های مختلفی برای تیغه ها وجود دارد که نمی توان کارکرد آن ها را با یکدیگر مقایسه کرد.
  • دقت برش – برش های دقیق و صاف یکی دلیل های خرید دستگاه اره دورکن است. شرکت تولید کننده باید دقت برش دهی اره را تضمین کند. دستگاه های اره دورکنی که یکپارچه تولید شده اند ضامن کارکرد طولانی مدت و عالی اره هستند.
  • شرکت های مجرب – دستگاه های اره دورکن در واقع یک سرمایه گذاری طولانی مدت هستند. بسیار با اهمیت است که شرکتی که این دستگاه را تولید کرده در این زمینه با تجربه باشد و همواره ضامن کیفیت کالای خود باشد و همینطور مشتریان خود را در مدت های طولانی راضی نگه دارد. مطمئن شوید که شرکت تولید کننده دستگاهتان تجهیزات جانبی و لوازم تعمیراتی را در مقادیر قابل قبول برای شما فراهم می کند.

امیدواریم این مقاله به شما برای خرید دستگاه اره دورکن کمک کند و شما توانسته باشید نیاز خود را با توجه به موارد ذکر شده متوجه شوید و بهترین تصمیم خود را برای انتخاب کردن یک دستگاه مناسب بگیرید.