فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

طراحی سایت زودفود

طراحی سایت زودفود

طراحی سایت زودفود : فست فود در دنیای پرسرعت امروز جز کسب و کارهای بسیار پرطرفدار در جهان محسوب می­شود. اما، این حرفه نیز مانند تمام حرفه ­های دیگر دنیای امروز نیاز به طراحی سایت دارد تا بهتر بتواند خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد و یک بازاریابی موفق داشته باشد.

چکیده

شاید بتوان ادعا کرد که سایت زودفود یا همان فست فود یکی از جذاب­ترین سایت­ ها باشد. دلیلش این است که افراد معمولا زمانی به این مکان­ها می­روند که مایلند اوقات خوش خود را در کنار خانواده و سایر عزیزانشان سپری کنند و طراحی سایت فست فود به آنها کمک می­کند بدون اتلاف وقت رستوران مورد نظر خود را پیدا کنند و خرید خود را در اسرع وقت انجام دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی­های یک سایت موفق برای فست فود آشنا کنیم.

طراحی سایت زودفود، رستوران مجازی با غذای واقعی

طراحی سایت زودفود : فست فود در دنیای پرسرعت امروز جز کسب و کارهای بسیار پرطرفدار در جهان محسوب می­شود. اما، این حرفه نیز مانند تمام حرفه ­های دیگر دنیای امروز نیاز به طراحی سایت دارد تا بهتر بتواند خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد و یک بازاریابی موفق داشته باشد. شناخته شدن یک محل به عنوان رستوران خوب و مطمئن برای فست فود کار آسانی نیست و زمان زیادی دارد. اما، طراحی سایت این مشکل را حل می­کند.  با داشتن وب­سایت شما می­توانید خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید و با ایجاد صفحات مناسب کاربران بیشتری جذب کنید و در نتیجه کسب­وکار خود را به میزان زیادی گسترش دهید.

آنچه که باید در طراحی سایت فست فود در نظر بگیرید عبارتند از:

منو غذا

این قسمت مهم­ترین بخش سایت شماست که در آن انواع فست فود ارائه شده در رستوران خود را به مشتریان معرفی می­کنید. این قسمت باید جذاب و زیبا و به اصطلاح مشتری پسند باشد. اگر غذاهای شما نکات مهم خاصی دارد حتما آنها را در این صفحه توضیح دهید تا باعث جذب مشتری شود. مثلا:

  • مواد لازم در طبخ غذاها درجه یک و با کیفیت هستند.
  • گوشت برگرها دست سازند.
  • خمیر پیتزا به صورت دستی و هیزمی درست می­شود.

قطعا موارد بسیار زیادی وجود دارد که می­ توانید در رابطه با غذاهای مختلف به آنها اشاره کنید.

منو دسرها

در این بخش انواع دسرهای خود را به مشتریان معرفی و مقدار مواد مصرفی و کالری آن را ثبت کنید. این کار باعث می­ شود آنها از کیفیت غذایی که می­خورند اطمینان زیادی داشته باشند و جذب رستوران شما شوند. بنابراین فقط به اشاره نام آنها اکتفا نکنید و آنطور که در قسمت غذا هم اشاره شد موارد مهم را نیز ذکر کنید.

پیشنهاد ویژه

این قسمت طرفداران زیادی دارد و شما پیشنهادات خود را برای قیمت ­های مناسب به کاربران معرفی می­کنید. مثلا پیشنهاد ” یکی بخر، دو تا ببر” می­تواند یکی از این پیشنهادها باشد. در روزها و مناسبت­های خاصی نیز رستوران­ها غذاها را با قیمت­ های پایین­ تر سرو می­کنند که می­توانند اطلاعات به مربوط آن را در این قسمت درج کنند.

امکان سفارش آنلاین

این قسمت از اهمیت ویژه­ ای برخوردار است زیرا که بیشتر افراد در جستجوی آن هستند و می­تواند یک سرویس نوین و رقابتی محسوب شود. با ایجاد این صفحه مشتریان به صورت آنلاین فست فود مورد نظر خود را سفارش می­دهند و در محل کار یا درب منزل تحویل می­گیرند.

صفحه رزو برای مناسبت­ های مختلف

در این قسمت فرم­ هایی قرار داده می­شود که کاربران با پر کردن آن می­توانند نوع مراسم را تعیین و غذا و زمان مورد نظر را از قبل رزرو کنند.

صفحه رزرو میز

این صفحه مشتریان را قادر می­سازد تا به صورت اینترنتی میز خود را رزرو کنند. پیاده سازی این سرویس نیز یک نکته رقابتی محسوب می­شود و باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد.


درج اطلاعیه ­های رستوران و مدیریت آن

این قسمت برای اعلام تغییرات مربوط به غذا، زمان، و یا محل جدید و حتی آمدن چهره ­های معروف به رستوران شما است که باعث افزایش رتبه رستوران خواهد شد.

لیست پخش انواع موسیقی

در این قسمت زمانبندی ساعات و روزهای هفته و پخش انواع موسیقی در آن به اطلاع مشتریان می­رسد. این قسمت نشان خواهد داد که شما فکر همه جای کار را کرده­اید و باعث جذابیت بیشتر رستوران خواهد شد.

گواهینامه و افتخارات

حتما اگر رستوران شما نکات مثبت شاخصی داشته باشد گواهینامه و افتخاراتی کسب خواهد کرد که در این قسمت از سایت می­توانید آنها را در معرض دید مشتریان قرار دهید.

صفحه معرفی شعبه­ ها و نمایندگی­ ها

اگر رستوران فست فود شما دارای شعبه­ های دیگر در داخل شهر و شهرهای دیگر است حتما صفحه­ ای را برای معرفی آدرس و شماره تلفن آنها در سایت خود قرار دهید. در این صورت افراد بیشتری شعبه­های شما را برای گذراندن یک روز خوب و به یادماندنی انتخاب خواهند کرد.

درج نظر کاربران

مشتریان خیلی دوست دارند تا نظرات دیگران را درباره غذا، دسر، نحوه برخورد کارکنان و غیره بدانند. بنابراین، اختصاص یک صفحه به این منظور بسیار موفق عمل خواهد کرد. تایید یا رد این نظرات توسط خود شما و پنل مدیریتی که متعلق به شماست انجام می­شود و می­تواند در هرساعت از شبانه روز انجام شود.

علاوه بر نکات گفته شده سایت شما همچنین باید مجهز به  امکانات تخصصی زیر باشد:

  • امکان مدیریت تمام محتوای سایت
  • قابلیت آمارگیری از کاربران و بازدید سایت
  • قابلیت ایجاد صفحات نامحدود مانند تماس با ما و …
  • امکان ویرایش سایت
  • جستجوی پیشرفته
  • درج نقشه گوگل مپ
  • واکنش گرا بودن
  • امکان عضویت، ایجاد و حذف کاربر
  • امکان درج تصویر و ویدئو
  • امکان ارتباط با شبکه­های اجتماعی
  • فرم درخواست همکاری
  • بخش مشتریان
  • بخش تبلیغات
  • سئو داخلی حرفه­ای

سئو در همه سایت­ ها از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. اگر سایت بهینه و یا به اصطلاح سئو شده باشد جز اولین­ هایی خواهد بود که در نتیجه جستجوی گوگل در صفحه اول ظاهر خواهد شد. این موضوع باعث می­شود آمار بازدید از سایت شما بالا باشد و چه بسا بازدید کنندگان تبدیل به مشتریان دائمی شما شوند.

نتیجه گیری

با توجه به موارد اشاره شده می­توان نتیجه گرفت که اگر سایت رستوران فست فود به درستی و با رعایت موارد ذکر شده طراحی شود نقش پر رنگی در تبلیغ رستوران خواهد داشت و زمانی را که لازم است تا مکان مورد نظر را بشناساند به حداقل کاهش خواهد داد. پس اگر در کسب ­و کار خود فست فود هنوز آنطور که باید نیستید تردید را کنار بگذارید و با طراحی یک سایت خوب موفقیت را هر چه زودتر تجربه کنید.

قیمت مبل بچه

قیمت مبل بچه

مبلی که ویژه و مخصوص کودکان است.پارچه ای است و دارای ظاهری بسیار جذاب و رنگ های متنوع که بیشتر برای سن های 3 تا 7 سال مناسب است.قیمت مبل بچه که به صورت تکی نیز ساخته می شود معمولا بستگی به نوع برند ان متفاوت است. مبل بچه سبک و این قابلیت را دارد که در هرمکانی مورد استفاده قرار گیرد.

حتی برخی از آتلیه ها از مبل بچه برای تزئین دکوراسیون خود استفاده می کنند. درون این نوع مبل ها را فوم سرد قرار می دهند تا راحتی مبل نیز تکمیل شود. همچنین این نوع مبل بچه بدون داشتن گوشه های تیز و برنده مبلی ایمن و راحت برای استفاده کودکان می باشد. با توجه به قیمت مبل بچه در هر فروشگاه می توانید نوسانات قیمت و نوع مبلی که می خواهید را انتخاب و مورد بررسی قرار دهید.

دنیای کودکانه ،قیمت مبل بچه، استفاده از مبل کودک:

دنیای زیبایی که کودکان در ذهن خود دارند بسیار زیباست. آنها در ذهن خود تخیلاتی را می پرورانند که پدر و مادر با توجه به میزان خلاقیت آنها برای تخیلاتی که بیان می کنند می توانند روحیات آنها را از ابتدا تشخیص دهند. اتاق کودک نیز یکی از بهترین مواردی است که تخیلات آنها را عملی تر می کند. آنها در اتاق خود ساعت را می گذرانند بنابراین دکوراسیون اتاق کودک بسیار اهمیت دارد که چگونه چیده شود و رنگ ها نمادی از زیبایی و حس خوب دادن به کودک است.

در این اتاق شما باید به همراه مبل و در کنار یک مبل زیبا با رنگ آمیزی شاد یک کمد و میز قرار دهید که ست کردن این موارد با همدیگر دنیای کودک شما را عوض و رنگی خواهد کرد. شما می توانید از مبل های کودک تکی و رنگی با نقش ها و طرح های افسانه ای و یا کودکانه استفاده کنید به طور مثال طرح باب اسفنجی طرحی است که در صنعت مبلمان برای کودکان مورد استقبال قرار گرفته است.بنابراین برای اینکه به کودک خود بیشتر اهمیت دهید باید سعی کنید خلاقیت او را فعال کنید. قیمت مبل بچه نیز خیلی گران نیست و اکثریت افراد با این نوع قیمت مبل بچه می توانند اتاق کودک را تزئین کنند.

ویژگی های مبل کودک:

امکانات:

  • موقعیت صندلی در حالت ایستاده - به تثبیت کمر نوزاد شما کمک می کند ، در حالی که آنها یاد می گیرند که بنشینند.
  • ضمیمه پایین صندلی - از لغزش شیرخوار روی زمین جلوگیری می کند.
  • سبک وزن و قابل حمل - به راحتی کودک خود را در محلی راحت برای نشستن در هر اتاق فراهم می کند.
  • پشتیبان صندلی - موقعیت قائم نیز به جلوگیری از ریفلاکس بعد از غذا کمک می کند.
  • 360 درجه پشتیبانی راحت - با خیال راحت کودک خود را در اوج خواب ببندید زیرا هنگامی که بیدار می شود محیط اطراف خود را مشاهده می کند.
  • اندازه: 45cm * 40cm * 20cm
  • قیمت مبل بچه مناسب است.

راهنمای خرید و قیمت مبل بچه:

وقتی شما به سراغ خرید مبلمان از هر نوعی خواهید رفت به دلیل اینکه مبل ها فضای زیبایی به ساختمان های شما می دهند و بخش مهمی از دکوراسیون منازل شما را تشکیل می دهد بهتر است با دیدی باز و اگاهی های لازم به خرید مبلمان بروید. در خرید مبلمان باید به مواردی توجه کنید که با توجه به نوع استفاده مبلمان در هر مکان باید رعایت شود. هنگام خرید مبلمان فروشندگان با شما از گارانتی حرف می زنند حتما مطمئن شوید گارانتی موجود است.

در خرید مبلمان باید ببینید چقدر فضا دارید،و اینکه با توجه به فضای موجود  می خواهید چه نوع مبلمانی را انتخاب کنید ،می خواهید از مبلمان های تمام پارچه استفاده کنید یا از مبل های چوبی استفاده می کنید، بهترین نوع چوب و پارچه مبل چیست؟ مبل برای چه مکانی استفاده می شود، انتخاب رنگ مبل و نوع پشتی ها اهمیت زیادی دارد و هنگامی که وارد فروشگاه ها برای خرید مبل می روید حتما کاتالوگ ها و عکس ها و لیست قیمت ها را که مشاهده کنید اگر توضیحاتی مبنی بر نوع دکوراسیون مبل و موارد فنی آن وجود دارد را به طور کامل مطالعه کنید تا از انتخاب خود راضی باشید.

قیمت مبل بچه دارای نوسناتی در بازار خواهد بود اما آنچه مشاهده می شود بر حسب متغیراتی است که اخیرا در بازار نیز وجود داشته است. در جداول زیر مهم ترین نوع مبل ارزان همراه با قیمت مبل بچه ارائه شده است.




























































قیمت مبل اداری

قیمت مبل اداری

اینجاست که همه چیز سرگرم کننده است و بعد از انتخاب مبل اداری با قیمت مبل اداری مهم ترین بخش انتخاب است. چشمان خود را به  میز جانبی زیبا و ساده بسپارید که توسط نیروگاه مبلمان آمریکا Ashley Homestore طراحی شده است که یک مبل اداری بسیار مناسب است. این یک میز کنار صندلی اداری قرار دارد. اما تفاوت یک میز  معمولی اداری و یک میز کنار صندلی چیست؟ بدیهی ترین تفاوت این است که یک میز معمولی به شکل مربع شکل است ، منظور آن این است که یا بین مبل ها قرار می گیرد ، یا به عنوان "مفصل" برای چیدمان مبل چند نفره در اتاق کار قرار می گیرد.

اگرچه می تواند در برخی از زمانها بسیار مناسب باشد ، اما به شکل معمولی واقعاً به عنوان یک قطعه مکمل برای صندلی ساده ، صندلی چرخان یا صندلی کار نخواهد بود. این جایی است که میز کنار صندلی باعث زیبایی و کارایی صندلی می شود و این میز  باریک تر و بطور ویژه طراحی شده است تا بتواند به عنوان یک سکوی دارای دستی مناسب برای یک نفر عمل کند! این مدل خاص از اشلی حتی در صورت عدم استفاده از نوشیدنی های بر روی قسمت دستی ، دارای یک سکوی قابل توسعه است. قیمت مبل اداری یا همان صندلی ها بستگی به نوع چوب و پارچه آن دارد.

صندلی مبل های اداری

به طور معمول ، هنگام انتخاب صندلی های اتاق مدیریت خود ، سه گزینه اصلی دارید. این سه گزینه اصلی عبارتند از: مبل ، صندلی یا صندلی چرخان . علاوه بر این ، سه گزینه معمولاً در دو پارامتر تعبیه شده است: طراحی و راحتی. البته بهترین های هر دو در دنیا همیشه ترجیح داده می شوند ، اما بیشتر اوقات ما باید یکی را بر دیگری ترجیح دهیم. آیا صندلی چرخان من باید طراحی زیبایی داشته باشد یا دارای راحتی بیشتری باشد؟ در یک سناریوی معمولی ، مبل در هر دو جهان باید پایه های محکمی  داشته باشد.

یک مبل با طراحی اساسی برای اتاق مدیریت ساخته می شود ، اما نباید این کار را با هزینه بیش از حد انجام دهید.  قیمت مبل اداری معمولا باید مناسب در بازار باشد .با وجود اینکه یک کارد و چنگال برای راحتی ساخته شده است یک طراح داخلی خردمند هنگام طراحی کارگاه ، طراحی در قبال راحتی مبل فدا می کند. صندلی ها و مبل های اداری ، معمولا دارای طراحی های مدرنی هستند .قیمت مبل اداری نیز بر اساس طرح ها تعیین می شود.

قیمت مبل اداری و نوع رنگ تعیین شده:

در حالی که تعیین رنگ می تواند یکی از مهمترین مواردی باشد که باید در هنگام طراحی محیط اداری تصمیم بگیرید ، تعیین زیبایی مواد یا پالت بافت اتاق های اداری شما از اهمیت کمتری برخوردار نیست. بافت ها بر خلاف رنگ ها ، لطیف تر هستند و در نتیجه تلاش برای مطابقت آنها راحت تر است. اگر سفید ، سیاه ، قرمز و آبی رنگ را تشکیل می دهند ، حصیر ، خز ، و موارد مختلف زیبایی شناسی مواد چوبی را تشکیل می دهند. انتخاب موارد گاه به گاه و مبل های اداری که بر بافت فضای زندگی کاری شما تأکید دارد ، می تواند نتایج شگفت آور را برای شما به ارمغان آورد. قیمت مبل اداری در مقاله زیر ارائه شده است ولی این نوع قیمت ها متغیر است.

راهنمای خرید و قیمت مبل اداری:

وقتی شما به سراغ خرید مبلمان از هر نوعی خواهید رفت به دلیل اینکه مبل ها فضای زیبایی به ساختمان های شما می دهند و بخش مهمی از دکوراسیون منازل شما را تشکیل می دهد بهتر است با دیدی باز و اگاهی های لازم به خرید مبلمان بروید. در خرید مبلمان باید به مواردی توجه کنید که با توجه به نوع استفاده مبلمان در هر مکان باید رعایت شود. هنگام خرید مبلمان فروشندگان با شما از گارانتی حرف می زنند حتما مطمئن شوید گارانتی موجود است.

در خرید مبلمان باید ببینید چقدر فضا دارید،و اینکه با توجه به فضای موجود  می خواهید چه نوع مبلمانی را انتخاب کنید ،می خواهید از مبلمان های تمام پارچه استفاده کنید یا از مبل های چوبی استفاده می کنید، بهترین نوع چوب و پارچه مبل چیست؟ مبل برای چه مکانی استفاده می شود، انتخاب رنگ مبل و نوع پشتی ها اهمیت زیادی دارد و هنگامی که وارد فروشگاه ها برای خرید مبل می روید حتما کاتالوگ ها و عکس ها و لیست قیمت ها را که مشاهده کنید اگر توضیحاتی مبنی بر نوع دکوراسیون مبل و موارد فنی آن وجود دارد را به طور کامل مطالعه کنید تا از انتخاب خود راضی باشید.قیمت مبل اداری دارای نوسناتی در بازار خواهد بود اما آنچه مشاهده می شود بر حسب متغیراتی است که اخیرا در بازار نیز وجود داشته است. در جداول زیر مهم ترین نوع مبل ارزان همراه با قیمت مبل اداری ارائه شده است.



























































قیمت مبل اسپرت

قیمت مبل اسپرت

در این مقاله بحث بر روی این موضوع متمرکز می شود که مبل اسپرت معمولا از نوع مبلمان راحتی است و قیمت مبل اسپرت در همان حدود مبلمان را حتی خواهد بود. در ابتدا شما باید بدانید از چند نوع مبلمان برای تزئین اتاق نشیمن خود می توانید استفاده کنید؟ مطمئناً گزینه مبل و میز قهوه معمولی وجود دارد ، اما اگر نمی خواهید به حالت عادی دکوراسیون خود را بچینید ، چه می کنید؟ اگر می خواهید اتاق نشیمن شما فوق العاده یا در غیر این صورت حداقل متفاوت باشد ، چه می کنید؟ مطمئناً مبل ها و میزهای قهوه قسمت اصلی اتاق نشیمن هستند ، اما انواع دیگری از مبلمان دیگر وجود دارند که خود را به عنوان قطعات مبلمان اسپرت برای اتاق نشیمن اثبات کرده اند. بنابراین اگر از فکر کردن در مورد طراحی دیگری برای میز مبل یا میز قهوه جدید هستید می توانید از نوع مبلمان اسپرت استفاده کنید و قیمت مبل اسپرت را نیز برآورد کنید تا بتوانید خرید راحت تری را داشته باشید.

  1. قیمت مبل اسپرت و مبلمان اتاق نشیمن:

البته هیچ لیستی از انواع مبلمان برای اتاق نشیمن شما به صورت مبل کامل نخواهد بود اما استفاده از مبلمان اسپرت بسیار جلوه زیبایی دارد. در واقع ، حتی می توان گفت اتاق نشیمن توسط مبل های اسپرت و راحتی ،کاناپه تزئین می شود. این تصور اولیه را تعیین می کند و طراحی را در ذهن خود بپرورانید. طراحی ذهن باید اولین چیزی باشد که هنگام تامل در مورد طراحی اتاق نشیمن به آن فکر می کنید. شما می توانید هر گونه راهنمای خرید و قیمت مبل اسپرت را نیز جستجو کنید.

مبل اسپرت و مبل راحتی:

می توان گفت مبلمان اسپرت در اصل جزیی ار میلمان راحتی است به همین دلیل است که نوع پارچه و موادی که در این نوع مبلمان وجود دارد تقریبا شبیه به همدیگر است از طرفی قیمت مبل اسپرت نیز نزدیک به قیمت مبلمان راحتی است. این دو جزیی لاینفک هستند. مبلمان اسپرت بسیار زیبا آپارتمان های کوچک را پوشش می دهد و می تواند به زیبایی در اتاق نشیمن شما بنسیند و دارای رنگ های متنوع و زیبایی است.

مبل اسپرت

  1. میز قهوه و مبل اسپرت:

در کنار مجموعه مبل شما ، یکی دیگر از اصلی ترین میزهای اتاق نشیمن و چیدمان مبل ، البته میز قهوه است! برای سرو نوشیدنی ها ، واستفاده از  مجلات و البته خوردن قهوه استفاده می شود و در کنار مبل اسپرت قرار می گیرد.  میز قهوه یک قطعه مبلمان کاربردی است که به معنای تهیه بستر مناسب برای قرار دادن وسایل در اتاق نشیمن است. میز قهوه نیز یک عنصر زیبایی شناختی مهم را برای اتاق نشیمن فراهم می کند.قیمت مبل اسپرت به همراه میز قهوه معمولا بسیار مناسب است.

بر خلاف مبل ها ، که تأکید بیشتری بر رنگ در برابر بافت دارند ، یک میز قهوه و میزهای جانبی آن که معمولاً مورد توجه قرار می گیرند ، معمولاً تأکید بیشتری روی بافت دارند. هنگام انتخاب میز قهوه ، مهم است که زیبایی شناسی مواد را در نظر بگیرید.

آیا ترجیح می دهید ماده غالب اتاق نشیمن شما از چوب ، فلز ، شیشه ، فولاد یا سرامیک باشد؟ اگر چوب را انتخاب می کنید ، آیا می خواهید یک چوب با رنگ کم رنگ ، چوب سخت و یا شاید چوب خالص باشد که توسط یک سبک خاص استفاده می شود؟ پس از تصمیم گیری در مورد زیبایی شناسی مواد اتاق نشیمن خود ، بهترین و اولین چیزی که باید آن را آشکار کنید ، در انتخاب میز قهوه است، این میز در کنار هر نوع مبلمانی به خصوص اسپرت بسیار زیباست.

راهنمای خرید و قیمت مبل:

وقتی شما به سراغ خرید مبلمان از هر نوعی خواهید رفت به دلیل اینکه مبل ها فضای زیبایی به ساختمان های شما می دهند و بخش مهمی از دکوراسیون منازل شما را تشکیل می دهد بهتر است با دیدی باز و اگاهی های لازم به خرید مبلمان بروید. در خرید مبلمان باید به مواردی توجه کنید که با توجه به نوع استفاده مبلمان در هر مکان باید رعایت شود. هنگام خرید مبلمان فروشندگان با شما از گارانتی حرف می زنند حتما مطمئن شوید گارانتی موجود است.

در خرید مبلمان باید ببینید چقدر فضا دارید،و اینکه با توجه به فضای موجود  می خواهید چه نوع مبلمانی را انتخاب کنید ،می خواهید از مبلمان های تمام پارچه استفاده کنید یا از مبل های چوبی استفاده می کنید، بهترین نوع چوب و پارچه مبل چیست؟ مبل برای چه مکانی استفاده می شود، انتخاب رنگ مبل و نوع پشتی ها اهمیت زیادی دارد و هنگامی که وارد فروشگاه ها برای خرید مبل می روید حتما کاتالوگ ها و عکس ها و لیست قیمت ها را که مشاهده کنید اگر توضیحاتی مبنی بر نوع دکوراسیون مبل و موارد فنی آن وجود دارد را به طور کامل مطالعه کنید تا از انتخاب خود راضی باشید.قیمت مبل اسپرت دارای نوسناتی در بازار خواهد بود اما آنچه مشاهده می شود بر حسب متغیراتی است که اخیرا در بازار نیز وجود داشته است. در جداول زیر مهم ترین نوع مبل ارزان همراه با قیمت مبل اسپرت ارائه شده است.


























































فیلتر گازوئیل لودر چه ضرورتی دارد؟

فیلتر گازوئیل لودر چه ضرورتی دارد؟

فیلتر گازوئیل لودر چه ضرورتی دارد؟ : شاید تا به حالا نام فیلتر گازوئیل لودر را نشنیده باشید، اگر دوست دارید با فیلتر گازوئیل لودر وانواع آن آشنا شوید با ما همراه شوید.تمامی خودروها به سبب داشتن یک سیستم درون ساز برای حفاظت از موتور خود نیازمند به استفاده از انواع متفاوتی از فیلتر ها هستند برای متال موتور خودروهای سواری به فیلتر روغن و هوا نیازدارد. باتوجه به این مسئله لودرها نیز به فیلترهای مخصوص خود یعنی فیلتر گازوئیل لودر نیازمند هستند.

برند ساکورا برای برندهای مختلف لودر فیلتر گازوئیل لودرهای متفاوتی را طراحی کرده است برای مثال فیلتر گازوئیل لودر کوماتسو و سایر مارک ها. در مقاله پیشین گفتیم فیلتر گازوئیل دومدل دارد. به طور کلی می توان گفت فیلترهای گازوئیل در مدل های لوله ای، نمدی ومیکروتاب گازوئیل ورودی به انژکتور را پالایش می کنند واز گرفتگی وخرابی موتور جلوگیری می کنند.

یکی از بهترین انوا ع فیلتر گازوئیل لودر فیلتر گازوئیل ساکورا می باشد که شباهت و همخوانی صد درصدی با قطعه اصلی را داراست.

فیلتر گازوئیل لودر  توسط شرکت ساکورا برای کدام لودر ها تولید می شود؟

شرکت ساکورا برای بیشتر مارک های لودر موجود دربازار فیلتر گازوئیل لودر تولید می کند. لودرهای ولوو، کوماتسو(ولوو) و هیوندای از مهم ترین برندهای هستند که شرکت ساکورا دست به ساخت فیلترهای آن ها زده است.

فیلتر گازوئیل لودر های شرکت ساکورا به چه علتی مناسب ترهستند؟

داشتن استاندارد ISO / TS 16949: 2002 یکی از دلایلی است که سبب محبوبیت شرکت فیلترهای ساکورا در ایران گشته است.این استاندارد کیفیت محصولات ساکورا بسیاری از فروشندگان قطعات یدکی این مصولات را به صورت عمده از کشورهای حوزه خلیج فارس وارد می کنند وباقیمت مناسب به فروش می رسانند. هر چه کیفیت فیلتر گازوئیل لودر بهتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. پیشنهاد می کنم فیلتر گاز لودر ساکورا را امتحان کنید وخودتان از کیفیت آن لذت ببرید.

نکات مهم در انتخاب فیلتر گازوئیل لودر چیست؟

فیلتر گازوئیل لودر چه ضرورتی دارد؟ : اولین وآخرین نکته در انتخاب یک فیلتر گازوئیل لودر انتخاب فیلتر گازوئیل با قیمت مناسب می باشد. شما نباید ارزان ترین را انتخاب کنید. شاید فکر کنید این حرف را برای فروش محصولات مان می گویم.

اما باورکنید، فقد بخاطر خود شماست شما اگر یک فیلتر ارزان قیمت بندازید مطمئا نباید کاملا مطمئن باشید که موتورتان تا انتهای یک سال به خوبی با آن کار خواهد کرد. موتورهای دیزل بسیار حساس هستند وکمترین میزان گرد وغبار آن ها را نابود می کند.

از سایر نکاتی که برای انتخاب فیلتر گازوئیل می توان ذکر کرد دقت به آرم ولوگوی شرکت تولید کننده محصول وانطباق آن با کالاهای اصلی می باشد.

وآخرین نکته این است که شما باید دقت کنید وفیلتر گازوئیل برند خودرو خودتان را بخرید، برای مثال شما نمی توانید فیلتر گازوئیل ولوو را به جای فیلتر گازوئیل هیوندای استفاده کنید. فیلتر گازوئیل ساکورا یکی از بهترین انتخاب های است که شما می توانید داشته باشید.

از کجا بفهمیم فیلتر گازوئیل لودر ما نیاز به تعویض دارد؟

  • لودر شما با اولین استارت روشن نمی شود

در این حالت وقتی سوئیچ را می چرخانید لودر کلا روشن نمی شود یا با تاخیر روشن می شود. علت این پدیده  این می باشد که از زمان تعویض فیلتر گازوئیل لودر زمان زیادی گذشته است و گرد وغبار در لوله های باریک انژکتور رسوب کرده اند و گازوئیل به سختی به محفظه احتراق می رسد.

  • موتور با ایراد کار می کند

در این حالت موتور شما شدیدا دود می کند وصدا های عجیب وغریبی می دهد. حتی ممکن است لودر شما در وسط راه و به یکباره متوقف بشود. این وضعیت بسیار بحرانی است ونشان از مسدود شدن 90 درصدی انژکتورها می دهد.

  • فشار موتور از حالت نرمال خارج می شود

اگر لودر شما دارای فشار سنج باشدو عدد فشار سنج از حالت نرمال KPa200(psi30) خارج شده وبه حالت غیر طبیعی KPa1600(psi23) را نشان می دهد. یعنی به شما میگویید که فشار د داخل وتور به د خطرناکی رسیده است.

  • در لوله های انژکتور رسوبات وجود دارد

اگر شما هرز گاهی به موتو لودرتان نگاهی بندازید و فیلتر عمر خود را کرده باشد یقینا گرد وغبار در انژکتور ها رسوب می کند که این عمر کاملا قابل مشاهده است.

  • کاهش سرعت

سرعت لودر شما کاهش پیدا می کند وهنگام کار راندمان آن کمتر از حالت اولیه خواهد بود.

در صورتی که هر کدام از این نشانه هارا در کار کرد لودرتان دیدید، بایستی فیلتر را تعویض کنید . بهترین فیلتر گازوئیل لودر موجود در بازار فیلتر گازوئیل لودر ساکورا است.

خرید فیلتر گازوئیل نو بهتر است یا تعویض آن؟

از آنجایی که موتور مهمترین قسمت یک لودر می باشد، تعویض فیلتر گازوئیل لودر خیلی بهتر و ارزانتر از خرید یک موتور نو است. البته شما می توانید فیلتر را بشوید و دوباره استفاده کنید. اما یک شرط دارد آن هم اینکه کاغذ فیلتر پاره نشود.

به صورت صد در صد این کار امکان پذیر نیست لذا تعویض بهتر خواهد بود. به منظور تعویض فیلتر گازوئیل لودر از ما فیلتر ساکورا را بخواهید.