فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

پایه کابینت فلزی

پایه کابینت فلزی

آیا شما نیز به دنبال خرید پایه کابینت فلزی هستید؟ آیا میدانید بهترین و با کیفیت ترین پایه کابینت فلزی را از کجا تهیه و خریداری کنید؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر این مقاله همراهی نموده و اطلاعات لازم را در این خصوص به دست بیاورید. امروزه بسیاری از افراد با زنگ زدن و شکستگی پایه های کابینت های خود مواجه می شوند این مشکل را بسیاری از خانم ها در جا به جایی کابینت ها و کمد های خود در منزلشان تجربه می کنند و به دنبال بهترین و مقاوم ترین پایه های کابینت برای نصب هستند تا از این طریق یکی از محکم ترین پایه ها را نصب کرده و خیالشان را از بابت محکم بودن پایه های کابینت خود راحت کنند.

در نظر داشته باشید که امروزه علاوه بر افراد عمومی، بسیاری از کارگاه های کابینت سازی نیز به دنبال خرید بهترین و مقاوم ترین پایه های کابینت هستند تا از این طریق بتوانند کابینت های بسیار محکم و با کیفیتی را تهیه و طراحی کنند. نصب و استفاده از پایه کابینت فلزی بسیار راحت بوده و شما می توانید به راحتی در منزل خود نیز این پایه ها را نصب کرده و به زیبایی و مقاوم بودن کابینت های خود بیفزایید.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مشخصات، خرید و قیمت پایه کابینت توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ما را همراهی کنید.

مشخصات پایه کابینت فلزی

پایه کابینت یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع پایه های کابینت می باشد که با داشتن ویژگی های بی نظیر و فوق العاده ی خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. از مهمترین مشخصات و ویژگی های پایه کابینت فلزی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          داشتن مقاومت بسیار بالا

-          داشتن انواع طرح های شیک و جذاب

-          نصب و استفاده بسیار راحت و آسان

-          قیمت بسیار مناسب

-          داشتن ارتفاع های بسیار متنوع

-          داشتن روکش ضد زنگ

شما نیز می توانید با در نظر گرفتن تمام ویژگی ها و مشخصات ناب پایه کابینت فلزی و تعداد پایه های مورد نیاز خود یکی از بهترین انواع این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

خرید پایه کابینت فلزی

اگر شما نیز به دنبال خرید پایه کابینت هستید می توانید از فروشگاه اینترنتی پیش روی خود اقدام به تهیه و خرید این محصول بی نظیر و مقاوم داشته باشید. به این منظور می توانید بر روی محصول مورد نظر خود کلیک نموده و آن را در سبد خرید خود اضافه کنید تا بتوانید مراحل باقی خرید خود را انجام دهید و سفارشتان را به ثبت برسانید.

در نظر داشته باشید که آدرس محل تحویل محصول مورد نظرتان را با نهایت دقت وارد نمایید تا محصول سفارشی تان در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد. همچنین می توانید در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی، با همکاران ما در تماس بوده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی ما یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها برای تهیه و خرید پایه کابینت می باشد که شما می توانید انواع برندهای داخلی و خارجی را در این وب سایت مشاهده نموده و با توجه به نیاز و میزان بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین نوع این محصول را تهیه و خریداری کنید تا بتوانید یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین نوع پایه کابینت فلزی را در سبد خرید خود قرار دهید.

قیمت پایه کابینت

یکی از مهمترین موضوعاتی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، قیمت پایه کابینت فلزی می باشد که بسیاری از مشتریان و مراجعه کنندگان به فروشگاه اینترنتی ما، به دنبال قیمت این محصول هستند تا از این طریق بتوانند بودجه لازم را برای خرید پایه کابینت فلزی مهیا کنند. توجه داشته باشید که قیمت مناسب و ارزان قیمت این محصول از مهم ترین ویژگی های آن بوده و از علل اصلی برای پرفروش تر شدن این پایه کابینت در مقایسه با دیگر پایه های کابینتی می باشد.

همچنین شما می توانید قیمت های ارائه شده در وب سایت اینترنتی ما را با دیگر فروشگاه های اینترنتی مقایسه نموده و به مقرون به صرفه بودن قیمت های موجود در فروشگاه ما پی ببرید. البته در نظر داشته باشید مناسب و ارزان بودن قیمت پایه کابینت فلزی به معنای بی کیفیت بودن این محصول نمی باشد بلکه فروشگاه ما با ارائه قیمت های مناسب سعی بر آن دارد تا رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

 

 

 
 
 
 
 
 
 

اجزای قطعات پمپ هیدرولیک

اجزای قطعات پمپ هیدرولیک

اجزای قطعات پمپ هیدرولیک: پمپ های هیدرولیک منبع قدرت بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات هستند. پمپ های هیدرولیک می توانند از طریق سیلندرهای هیدرولیکی مقدار زیادی روغن را در خود جای دهند. به این ترتیب، پمپ انرژی مکانیکی درایو (یعنی گشتاور، سرعت) را به انرژی هیدرواستاتیکی (یعنی جریان، فشار) تبدیل می کند.

قطعات پمپ هیدرولیک چیست؟

قطعات پمپ هیدرولیک یکی از مهم ترین قطعات خودرو است که در صنایع خودروسازی از آن ها استفاده می شود.

پمپ هیدرولیک خانگی

پمپ هیدرولیک چیست و دلیل نیاز شما به آن ها

پمپ های هیدرولیک منبع قدرت بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات هستند. پمپ های هیدرولیک می توانند از طریق سیلندرهای هیدرولیکی مقدار زیادی روغن را در خود جای دهند. به این ترتیب، پمپ انرژی مکانیکی درایو (یعنی گشتاور، سرعت) را به انرژی هیدرواستاتیکی (یعنی جریان، فشار) تبدیل می کند. شما می توانید از دستگاه های هیدرولیک – مجهز به یک پمپ استفاده کنید تا کارهای مختلفی مانند آسانسور، کمپرسور، قطعات را باز و بسته و بچرخانید.

قطعات پمپ هیدرولیک منبع قدرت سیستم هیدرولیک است و مهم ترین قطعه آن محسوب می شود. پمپ های هیدرولیک با توجه به اصل جابجایی کار می کنند. محفظه های پمپ به صورت مکانیکی درزبندی می شوند. مایع از طریق این محفظه ها به پمپ مکش و پمپ فشار منتقل می شود. در نتیجه این پمپ ها برای سیستم هایی با فشار بالا مناسب هستند.

پمپ های لایه ای یک محفظه یا پمپ های پیستونی برای کار پمپ هیدرولیکی با جابه جایی متغیر استفاده می شوند.

اجزای قطعات پمپ هیدرولیک : پمپهای هیدرولیک بر اساس نیازهای عملکردی و هیدرولیکی مختلف مانند محیط عملیاتی، فشار مورد نیاز، نوع درایو و غیره تولید می شود. طیف وسیعی از اصول طراحی و پیکربندی پشت پمپ های هیدرولیکی وجود دارد. در نتیجه، هر پمپ نمی تواند به طور کامل تمام مجموعه های مورد نیاز را به درجه مطلوب برساند. سه نوع پمپ هیدرولیکی وجود دارد: پمپ دنده ای، پیستون و پمپ ها.

مخزن یکی از قطعات پمپ هیدرولیک

زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید،  می توانید از مایع هیدرولیکی استفاده کنید. مخازن دمای سیستم را انتقال می دهند و نیروی اولیه سیستم را ایجاد می کنند. هوا یا رطوبت از مایع جدا شده و قبل از ایجاد مشکل، توسط مخزن آزاد می شوند. مخزن بیشتر به یک دریچه عمل می کند و می توانید بدون آلوده کردن سیستم، مایع بیشتری را به داخل سیستم بریزید.

پمپ مهمترین بخش هر سیستم هیدرولیک است. در پمپ، انرژی مکانیکی با فشرده سازی مایع به انرژی هیدرولیکی تبدیل می شود. انرژی هیدرولیک به عنوان یک نتیجه از توانایی پمپ برای جابجایی انرژی مکانیکی فشرده سازی مایع به بخش های مختلف سیستم وارد شده بدون آن که انرژی از دست رفته یا کاهش یابد. به عبارت دیگر، پمپ مسئول تغذیه مایع در سیستم هیدرولیک است.

پمپ یکی از قطعات پمپ هیدرولیک

دریچه ها یکی از قطعات پمپ هیدرولیک

سوپاپ ها نیز برای این نوع سیستم ها بسیار مهم هستند، زیرا بدون آنها، سیال به انرژی تبدیل نمی شود. سوپاپ ها برای باز کردن و بستن راه های عبور در یک سیستم هیدرولیک کار می کنند تا مایع بتواند به محرک ها برسد. سوپاپ ها می توانند برای ایجاد سیستم های هیدرولیکی استفاده شوند که می تواند کارگران را قادر به استفاده از قطعات مختلف یک دستگاه بزرگتر برای شغل های مختلف در زمان های مختلف کند. مکانیزم هایی که شیرها را باز و بسته می کنند اغلب توسط اپراتورهای ماشین هدایت می شوند تا خروجی مکانیکی سیستم را کنترل کنند.

عملگرها یکی از قطعات پمپ هیدرولیک

اجزای قطعات پمپ هیدرولیک : این قطعات نهایی هر سیستم هیدرولیک است. عملگرها چرخه هیدرولیک را با تبدیل انرژی هیدرولیکی که توسط پمپ به انرژی مکانیکی منتقل می شود، کامل می کنند. این انرژی مکانیکی پس از تولید پیستونها درون سیلندرهای هیدرولیک و موتورهای هیدرولیکی کار می کند. محورها اغلب دور از منبع اولیه انرژی مکانیکی (منطقه فشرده سازی مایع) قرار دارند. سیستم های هیدرولیکی با کمک موتورها می توانند انرژی را از یک نقطه به دیگری جایگزین کنند.

در یک سیستم هیدرولیک، مایع از طریق اجزای مختلف توسط فعالیت یک پمپ منتقل می شود. پمپها با تبدیل انرژی مکانیکی، به عنوان مثال، تبدیل یک چرخ دنده به هیدرولیک (به عنوان مثال، مایع) کار می کنند. پمپ های هیدرولیک ممکن است جابجایی ثابت (مقدار دقیق و غیر قابل تغییر مایع در طول هر چرخش) یا تغییر جابجایی متغیر (برای تغییر مقدار مایع منتقل می شود) را باعث شوند. از این دو نوع، پمپ های جابجایی متغیر در طراحی بسیار پیچیده هستند و بنابراین گرایش بیشتری دارند.

پمپ های هیدرولیک در طیف وسیعی از تجهیزات صنعتی استفاده می شود و به همین دلیل آنها در یک مجموعه گسترده ای از طرح ها شامل موارد زیر می باشند:

پمپ های بادی – پمپ های پره دارای یک شفت چرخشی با تعدادی از ورق های نازک از آن خارج می شوند. فنرها، محفظه  را به بخش های مجزا جدا می کنند، که هر یک از آنها از ورودی به خروجی به عنوان روتور مرکزی تبدیل می شود. از آنجا که روتور در خارج از مرکز قرار گرفته است، حرکت آن ابتدا به طور پیوسته حجم فضای را در هر محفظه به صورت قطعه ای پر کره و سپس آنها را خالی می کند وقتی که سیال توسط خروجی به شدت اخراج می شود.

پمپ دنده ای – پمپ دنده معمولی دارای دو چرخ دنده متصل است، یکی از آنها به شفت درایو متصل است. با چرخش شفت، دو چرخ دنده به حرکت در می آیند، مایع هیدرولیکی را در اطراف محیط بیرونی محفظه و در نهایت از طریق خروجی منتقل می شود.

پمپ های پیستونی – پمپ های پیستونی با یک یا چند پیستون، شامل یک سیلندر درون یک سیلندر مشخص می شود. حرکت بالا و پایین پیستون مایع هیدرولیک را به خروجی منتقل می کند. این پمپ ها در طرح های محوری و شعاعی در دسترس هستند.

قطعات پمپ پیستونی هیدرولیک شامل دریچه ها، پیستون ها، مخازن، عملگرها بوده که هر کدام وظیفه خود دارند و قطعات پمپ پیستونی هیدرولیک باید هر چند وقت یکبار روغنکاری شده تا بتوانند بهتر عمل کنند.

قطعات پمپ پیستونی محوری

قطعات پمپ پیستونی محوری

قطعات پمپ پیستونی محوری : یک پیستون محوری پمپی است که دارای تعدادی پیستون در یک آرایه دایره ای در یک بلوک سیلندر است. می تواند به عنوان یک پمپ مستقل، یک موتور هیدرولیک یا یک کمپرسور تهویه مطبوع خودرو استفاده شود.

پیستون های محوری دارای چندین کاربرد هستند و از این رو بخش مهمی از سیستم هیدرولیکی است که آن نصب شده است.

قطعات پمپ پیستونی چیست؟

قطعات پمپ پیستونی یکی از مهم ترین قطعات خودرو و دستگاه هاست که نقش بسیار مهمی دارند و در این مقاله قطعات پمپ پیستونی مورد بررسی قرار می گیرد.

یک پیستون محوری پمپی است که دارای تعدادی پیستون در یک آرایه دایره ای در یک بلوک سیلندر است. می تواند به عنوان یک پمپ مستقل، یک موتور هیدرولیک یا یک کمپرسور تهویه مطبوع خودرو استفاده شود.

پیستون های محوری دارای چندین کاربرد هستند و از این رو بخش مهمی از سیستم هیدرولیکی است که آن نصب شده است. این به عنوان:

  • پمپ
  • موتور هیدرولیک
  • کمپرسورهای هوایی

قطعات / پیستون ها پیمپ های پیستونی محوری چیست؟

قطعات پمپ پیستونی محوری به چند بخش تقسیم می شوند. برخی از این قطعات عبارتند از:

  • سطوح جابجا شونده
  • پیستون های پیشرو
  • پیستون های متقاطع

پیستون های پیشرو یکی از قطعات پمپ پیستونی محوری

انواع مختلفی از پمپ های پیستونی محوری وجود دارد و از این رو در تولیدکنندگان تنظیمات متفاوتی را برای این پیستون ها مدنظرقرار می دهند. با این حال در تمام موارد، پیستونهای پیشانی در برابر پیستون پیشرو به عنوان میله سربی عمل می کنند.

قطعات پمپ پیستونی محوری

میله سربی به عنوان سواش پلیت شناخته می شود. چرخش شفت باعث پمپاژ شده و بنابراین پمپ های پیستونی محوری کار می کنند. یک مفهوم دیگر به نام زاویه سواش پلیت شناخته شده است. این زاویه مقدار میزان سیال پمپ شده در هر چرخش را تعیین می کند.

دوهای پیستونی نوع پمپ محوری مانند ثابت و متغیر وجود دارد. تفاوت اصلی این است که زاویه بادامک یا واشر را می توان تغییر داد تا پمپاژ مایع در پمپ های متغیر را تغییر دهد. با این وجود پمپ های ثابت چنین مکانیزمی ندارند.

طراحی سایت اختصاصی موزه

 
موزه چیست؟

طراحی سایت اختصاصی موزه : پیش از هر صحبتی در مورد طراحی سایت اختصاصی موزه، بیایید ابتدا ببینیم موزه چیست! موزه به مکانی گفته می‌شود که در آن اشیاء بسیار قدیمی و قیمتی نگهداری می‌شوند. این مکان‌ها نشان‌دهنده آداب و رسوم، فرهنگ و گذشته یک کشور هستند. هر کشوری به منظور حفظ تاریخ و گذشته خود، ارزش دادن به تاریخ و آشنا ساختن مردم با گذشته کشورشان، به ایجاد چنین مکان‌هایی می‌پردازد.

طراحی سایت اختصاصی موزه

هر کسب‌وکاری برای این که کار و خدمات خود را به مردم بشناساند و به صورت آنلاین نیز در دسترس باشد، به یک وب‌سایت اختصاصی نیاز دارد. راه‌اندازی و طراحی سایت اختصاصی موزه می‌تواند به دیده شدن، تشویق بازدیدکنندگان، فروش بلیت و آگاهی رسانی در مورد نمایش‌های ویژه کمک کند. وب‌سایت‌های موزه باید چیزی بیشتر از بروشورهای آنلاین باشند. شما به یک سایتی نیاز دارید که بخش‌های مختلف موزه را با عکس و توضیحات مختصری در اختیار مردم قرار دهید. البته این تصاویر و توضیحات باید به گونه‌ای باشند که هر فردی از هر سن و سلیقه‌ای را برای بازدید از موزه ترغیب کنند.

امکاناتی که باید در طراحی سایت اختصاصی موزه به آنها توجه کنید

در طراحی هر سایتی، بسته به نوع کسب‌وکار مورد نظر، باید وب‌سایت خود را تقسیم‌بندی کنید. یکی از تقسیم‌بندی‌ها در طراحی سایت موزه، امکاناتی است که می‌خواهید به مردم ارائه دهید. این امکانات عبارتند از:

۱. ایجاد قابلیت رزرو آنلاین بلیت و لغو آن: در این بخش امکان رزرو آنلاین بلیت و لغو آن را قرار دهید تا در صورت لزوم بازدیدکنندگان بتوانند بلیت خود را لغو کنند و مبلغ پرداخت‌شده را پس بگیرند.

۲. ارائه توضیحاتی در مورد قسمت‌های متفاوت موزه و اشیاء موجود در آنها: در این قسمت در مورد قسمت‌های مختلف موزه و اشیاء آن که هر کدام نشانگر فرهنگ و تاریخ جداگانه‌ای هستند، به صورت جداگانه و در دسته‌بندی مشخص صحبت کنید.

۳. ارائه توضیحاتی در مورد ساختمان موزه: در این بخش می‌توانید در مورد خود ساختمان، اطلاعات تاسیس ساختمان و موزه و تعداد سالن‌ها، حیاط یا باغ ساختمان، بخش اداری، سرویس‌های بهداشتی و … صحبت کنید.

۴. ارائه توضیحاتی در مورد امکانات موجود در ساختمان موزه: در این قسمت در رابطه با امکاناتی که در ساختمان موزه و اطراف آن وجود دارد صحبت کنید. این امکانات می‌توانند شامل رستوران‌ها، پارکینگ یا جای پارک اطراف ساختمان موزه، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه موزه شوند.

۵. قرار دادن قسمت اطلاعات تماس و بخش تماس با ما: در این قسمت باید اطلاعات دقیقی در مورد محل قرار گرفتن موزه، نحوه تماس با موزه و دسترسی به موزه ارائه دهید.

۶. قرار دادن قسمت ساعات کاری موزه:  در این بخش در مورد ساعات‌های باز و بسته بودن موزه، روزهای باز و بسته بودن، ساعت‌ها و روزهای فروش بلیت صحبت کنید.

۷. قرار دادن قسمت راهنما برای بازدیدکنندگان: در این بخش راهنمای قسمت‌های مختلف ساختمان مانند سالن‌ها و محل قرارگیری اشیاء و سرویس‌های بهداشتی را قرار دهید. این قسمت می‌تواند برای بازدیدکنندگان خارجی بسیار مفید باشد.

۸.

و بسیاری قابلیت دیگر که هر سایتی می‌تواند با توجه به امکانات موزه مورد نظر، امکانات اضافی را در سایت خود قرار دهد.

تمرکز بر معیارهای حیاتی

در طراحی سایت اختصاصی موزه علاوه بر امکاناتی که باید بر روی وب‌سایت خود قرار می‌دهید، باید به موارد اساسی و فنی طراحی سایت خود نیز توجه داشته باشید. همانطور که گفتیم، وب‌سایت‌های موزه باید برای خرید بلیت، تجارت الکترونیک، تقویم‌های آنلاین، تجربه کاربری، معرفی کسب‌وکار مربوطه و ثبت نام بازدیدکنندگان بهینه‌سازی شوند. حال برخی مواردی که در مورد بخش فنی سایت باید در نظر داشته باشید، عبارتند از:

۱. ریسپانسیو بودن سایت

بیشتر کاربران برای بازدید از وب‌سایت‌های مختلف و وب‌گردی از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل سایت شما باید به گونه‌ای باشد که روی هر نوع سیستمی (تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر) به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

۲. داشتن ظاهری زیبا و کاربرپسند

درست است که امکانات موزهاز اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما ظاهر زیبای سایت نیز در جذب کاربر به خود از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

۳. محتوا محور بودن

در طراحی سایت اختصاصی موزه باید به محتوای قرار گرفته بر روی سایت نیز توجه داشته باشید. محتوای شما باید با کیفیت بوده و به هیچ عنوان نباید کپی شده از سایت‌های دیگر باشد.

۴. سئو و بهینه سازی در طراحی سایت اختصاصی موزه

سئو و بهینه‌سازی برای هر وب‌سایتی اهمیت بالایی دارد. اهمیت سئوی سایت به دلیل قرار گرفتن وب‌سایت شما در میان اولین نتایج گوکل است. سئو باعث می‌شود وب‌سایت شما در میان نتایج اولیه گوگل قرار گیرد و در نتیجه کاربران بیشتری وارد سایت شما شوند. اگر می‌خواهید سایت اختصاصی موزه خود را طراحی کنید و جزء اولین نتایج گوکل باشید، به بهینه‌سازی و سئوی سایت خود اهمیت دهید. همچنین اگر فکر می‌کند بهینه‌سازی سایت، کار دشواری است و نمی‌توانید به تنهایی از پس آن برآیید، می‌توانید با متخصصین وب کاوان مشورت کنید و کار خود را به آنها بسپارید.

۵. سرعت بالای لود شدن وب‌سایت

زمانی که کاربر یک سایت را باز می‌کند، اگر سرعت لود شدن سایت خیلی پائین باشد، کاربر خسته می‌شود و خیلی زود سایت شما را ترک می‌کند.

سخن پایانی

در طراحی سایت اختصاصی موزه نیز همانند هر وب‌سایت دیگری علاوه بر امکاناتی که باید روی سایت قرار داهید، باید به بخش فنی آن نیز حواستان باشد. اگر فکر می‌کنید که خودتان نمی‌توانید به تنهایی این کار را انجام دهید و موفق نخواهید شد، نگران نباشید و زمانی را برای مشاوره با متخصصین این حوزه اختصاص دهید. وب کاوان با تجربه‌ای که در طراحی انواع سایت‌های اختصاصی دارد، می‌تواند کار طراحی سایت اختصاصی موزه شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی : امروزه مردم به محض نیاز به کالا یا خدماتی، از اینترنت به عنوان اولین مرجع استفاده می‌کنند. وب‌سایت فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد تا همیشه در دسترس مشتریانتان باشید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی، راهی فوق‌العاده مناسب و پرطرفدار برای کسب درآمد بیشتر است، به شرطی که بدانیم چگونه و از کجا شروع کنیم و با انتخابی صحیح، بهترین راه برای کسب درآمد را انتخاب کنیم. تصمیم درست به معنای رسیدن به سود بیشتر است؛ پس اگر هوشمندانه عمل کنید، می‌‌توانید درآمد بسیاری از فروشگاه آنلاین خود کسب کنید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی : برای داشتن یک سایت برای فروشگاه‌ آنلاینتان باید نکات و جوانب گوناگونی را در نظر بگیرید. با اندیشیدن تدابیر مناسب و برنامه‌ریزی درست می‌توانید عملکرد مناسبی داشته باشید. در ادامه ۹ گام ساده برای طراحی سایت فروشگاهی آنلاین ارائه می‌کنیم:

۱) انتخاب پلتفرم مناسب

اولین مرحله برای شروع طراحی سایت فروشگاهی، انتخاب سازنده وب‌سایت تجارت الکترونیک یا پلتفرم طراحی سایت است. پلتفرم‌های طراحی سایت به شما این امکان را می‌دهند تا فروشگاه اینترنتی خود را بدون نیاز به مهارت‌های پیشرفته تکنولوژی و دانش برنامه‌نویسی پیچیده بسازید. اگر کمی جستجو کنید، قطعاً پلتفرم‌های زیادی را برای رسیدن به هدف خود خواهید یافت. پس با دقت بررسی کرده و مناسب‌ترین پلترفم طراحی سایت را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. به زبان ساده‌تر، انتخاب صحیح پلتفرم فروشگاه آنلاین، مبنای رسیدن به موفقیت در راه طراحی سایت فروشگاهی است. این پلتفرم‌های تجارت الکترونیک ساده‌ترین، سریع‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین راه برای طرحی سایت فروشگاهی آنلاین هستند. برخی از برترین پلتفرم‌های طراحی سایت عبارتند از:

  1. ویکس (Wix)
  2. ویبلی (Weebly)
  3. اسکوار‌اسپیسSquarespace) )
  4. بیگ کامرس (Bigcommerce)
  5. وردپرس (WordPress)

همانطور که در قبلاً ذکر کردیم، انتخاب پلفرم مناسب، اهمیت به سزایی در موفقیت کسب‌وکار شما دارد. به این ترتیب، بهتر است در مورد هریک از پلتفرم‌ها به خوبی تحقیق کنید و پس از مقایسه آنها با یکدیگر، بهترین گزینه را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. برای این کار، باید پلتفرم‌های مختلف و ویژگی‌های هر یک از آنها را به خوبی بشناسید. نکته دیگر برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی، آزمایش پلتفرم است. برای این کار باید این سؤالات را از خود بپرسید:

الف) هزینه‌ راه‌اندازی سایت در پلتفرم مورد نظر چقدر است؟

ب) آیا انتخاب قالب / تم و ایجاد تغییرات در آن آسان است؟

ج) آیا قالب‌های پلتفرم مورد نظر برای کسب‌و‌کارتان مناسب است؟

د) آیا اضافه‌ کردن محصولات و دسته‌بندی آن‌ها در این پلتفرم آسان است؟

ه) آیا پلتفرم مورد نظرتان به شما امکان اضافه کردن صفحات جدید و گسترش سایت را می‌دهد؟

شما باید پلتفرمی را انتخاب کنید که کار با آن راحت باشد و در عین حال تمامی امکانات لازم را در اختیارتان قرار دهد.

۲) برنامه‌ریزی کنید

پس از انتخاب درست پلتفرم باید برای طراحی سایت فروشگاهی خود، برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید. هر ‌یک از پلت‌فرم‌ها نسبت به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، دارای هزینه‌های متغیری هستند. هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه کنید که فروشگاه‌های مختلف نیاز‌های متفاوتی دارند. پس باید با توجه به اندازه کسب‌و‌کار و همچنین اهدافتان برای رشد، برنامه خود را انتخاب کنید.

برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر، این سؤالات را از خود بپرسید:

۱. محصولات شما چه تعداد مخاطب دارند؟

۲. چه تعداد محصول برای فروش در فروشگاه آنلاین خود دارید؟

۳. میزان سرمایه شما چقدر است؟

۴. فروشگاه آنلاین شما به چه ویژگی‌هایی نیاز دارد؟

۳) انتخاب نام دامنه مناسب برای فروشگاه

نام دامنه، آدرس فروشگاه مجازی شما است و نام تجاری شما را به نمایش می‌گذارد. در حقیقت، انتخاب نام دامنه مناسب، کلید طراحی سایت فروشگاهی آنلاین موفق است و در قسمت URL نمایش داده می‌شود. این نام به نوعی موجب می‌شود مشتریان به شما اعتماد کنند. به عنوان مثال، نام دامنه شرکت نایک www.nike.com است و مشتریان می‌توانند این نام را در نوار آدرس و موتور جستجوی گوگل ببینند. به این ترتیب، بهتر است نامی را انتخاب کنید که به راحتی در ذهن مخاطبان و مشتریان شما حک شود.

چهار راه‌کار برای انتخاب نام دامنه در طراحی سایت فروشگاهی

۱. کد کشور مناسبی را انتخاب کنید. .com یکی از شناخته‌شده‌ترین دامنه‌ها در سطح بین‌المللی است. اگر مخاطبان شما فقط مختص کشور ایران هستند، می‌توانید از دامنه .ir استفاده کنید.

۲. از اسامی محصولات و برندها استفاده نکنید. با این کار، برندهای مورد نظر می‌توانند از نظر قانونی از شما شکایت کنند.

۳. نامی منحصر به فرد انتخاب کنید. با کلمات بازی کرده و سعی کنید نامی متفاوت را برای تجارت خود برگزینید، اما بدانید که نباید از مفاهیم پیچیده و انتزاعی استفاده کنید. هر چه نام دامنه شما ساده‌تر و جذاب‌تر باشد، مخاطبان آن را راحت‌تر به ذهن خود می‌سپارند.

۴. به نام دامنه خود، یک کلمه کلیدی اضافه کنید. اضافه کردن کلمات کلیدی پرطرفدار به شما کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو رتبه خوبی به دست آورید. به عنوان مثال، اگر یکی از محصولات مهم شما تی‌شرت است، از نام تی‌شرت در دامنه خود استفاده کنید. به این ترتیب، کسانی که در اینترنت به دنبال تی‌شرت هستند، می‌توانند به طور اتفاقی فروشگاه آنلاین شما را پیدا کنند.

۴) انتخاب هاست

هاست، فضای ذخیره‌سازی فروشگاه آنلاین شما است. هرچیزی که به وب‌سایت خود اضافه کنید، در هاست ذخیره می‌شود. شما باید حجم هاست خود را با توجه به اندازه کسب‌و کار آنلاین تان انتخاب کنید.

۵انتخاب قالب و ظاهر سایت

یک وب‌‌سایت جذاب در نگاه اول، افراد را به خود جذب می‌کند. گاهی اوقات، داشتن یک تم خاص و منحصر‌به‌فرد می‌تواند تا حد زیادی مؤثر واقع شود. انتخاب تم‌ها در شاپیفای (( shopify و بیگ کامرس (bigcommerce) کار آسانی است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تم مورد نظرتان را در فروشگاه پلت‌فرم خود انتخاب کنید. شاپیفای دارای طیف وسیعی از الگوهای جذاب برای طراحی سایت فروشگاهی است. بهتر است قالب و الگوی سایتتان را با توجه به نوع کسب‌وکارتان انتخاب کنید. برای اینکه بدانید کدام تم برایتان مناسب‌تر است، این سؤالات را از خود بپرسید:

  • مایلید فروشگاه آنلاین شما چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
  • ترجیح می‌دهید صفحه اصلی سایتتان چه سبکی داشته باشد؟
  • دوست دارید مشتریانتان در فروشگاه آنلاین شما چه حسی داشته باشند؟

۶) الگوی تجارت الکترونیک خود را سفارشی سازید

پس از انتخاب تم مناسب، برای سفارشی ساختن سایت خود، به ابزار مدیریت فروشگاه‌تان مراجعه کنید. در این قسمت می‌توانید به ‌راحتی هر چیزی را مانند اندازه متن و فونت، طرح، رنگ، موقعیت، محصولات، ویژگی‌ها، کدهای رسانه اجتماعی و… را  تغییر دهید.

۷. محصولات خود را به فروشگاه آنلاینتان اضافه کنید

بعد از طراحی سایت فروشگاهی آنلاین، باید محصولات خود را اضافه کنید. برای این کار به موارد زیر احتیاج دارید:

  • نام
  • قیمت
  • دسته‌بندی
  • وزن (برای محصولات فیزیکی)
  • ابعاد (برای محصولات فیزیکی)
  • فایل (برای محصولات قابل دانلود مانند کتاب‌های الکترونیکی)
  • توضیح محصول

هر یک از پلتفرم‌های طراحی سایت فروشگاهی، محدودیت‌های مختص به خود را دارند و این محدودیت‌ها عبارتند از:

۱. تعداد محصولاتی که می‌توانید آپلود کنید.

۲. تعداد گزینه‌ها برای هر محصول (رنگ‌بندی و سایزهای مختلف).

۳. تعداد متغیر‌های محصولات (ترکیبی از دو گزینه: به ‌طور ‌مثال یک تی‌شرت آبی در سایز متوسط).

به این نکته توجه کنید که توصیف محصولات، تصاویر و دسته‌بندی آن‌ها تأثیر به ‌سزایی در جذب مشتریان دارند.

۷. ایجاد گزینه‌های پرداخت

یکی از مهمترین عناصر هر فرشگاه آنلاین، گزینه پرداخت است. خوشبختانه پلتفرم‌های طراحی سایت با ارائه گزینه‌های مرتبط تا حد زیادی این کار را برای شما آسان کرده‌اند. آنها با بهینه کردن فرایندها پرداخت وجه در ازای خرید آنلاین، رند خرید را مؤثرتر کرده‌اند.

امنیت پرداخت یکی از بزرگترین نگرانی‌های مشتریان است، اما شما می‌توانید با ایمن کردن سایت خود، اعتماد آنها را جلب کنید. این کار با گرفتن مجوزهایی مانند نماد تجارت الکترونیک و … امکان‌پذیر می‌شود.

۸. پیش نمایش، آزمایش و سپس انتشار فروشگاه آنلاین

پس از انجام همه کارها، اعم از طراحی، اضافه کردن محصول و …، باید قبل از قرار دادن فروشگاه‌تان در دسترس عموم، آن را بیازمایید. شما به راحتی می‌توانید سایت فروشگاهی خود را آزمایش کنید. این کار بهترین روش برای مطمئن شدن از عملکرد درست سایت است. در هنگام آزمودن سایت، این موارد را در نظر بگیرید:

  • آیا گزینه‌های پرداخت به درستی عمل می‌کنند؟
  • آیا عملکرد فروشگاه شما بهینه است؟
  • محتوای سایت خود را بررسی و بازنگری کنید.
  • آیا نمایش سایت در موبایل بی عیب و نقص است؟
  • وب‌سایت خود را در مرورگرهای مختلف بررسی کنید.

سخن آخر

در دنیای مدرن امروز، تجارت الکترونیک ۱۷.۲ درصد خرده‌فروشی را به خود اختصاص می‌دهد. در این میان، خرید آنلاین به طور متوسط ۱۳.۷ درصد در سال رشد می‌کند. همه این‌ها نشانگر ضرورت طراحی سایت فروشگاهی هستند. شما می‌توانید به سادگی با پیروی از مراحل ارائه شده در این راهنما، سایتی برای فروشگاه‌تان طراحی کنید و با مدیریت صحیح آن به پیشرفت بیشتر دست پیدا کنید.