فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

دانلود قالب آماده وب سایت از کارا آی تی

دانلود قالب آماده وب سایت از کارا آی تی

به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهدر این متن قصد داریم درمورد دانلود قالب آماده وب سایت از کارا آی تی (karait )صحبت کنیم و چند مورد از قالب های رایگان کارا آی تی را به شما معرفی کنیم.

دانلود قالب آماده وب سایت از کارا آی تی

اگر در مقالات پیشین ما را دنبال کرده باشید، گفتیم کارا آی تی امکان دانلود قالب آماده وب سایت را برای کاربرانش تامین کرده است. در ادامه همان مطلب گفتیم کارا آی تی سه گونه از قالب سایت آماده را ارائه می کند که نحو ه ی دانلود آن ها با هم متفاوت است.

شما برای دانلود قالب رایگان کافی است وارد قسمت جستجو سایت کارا آی تی شوید و پس از ورود جستجوکنید.

قالب های رایگان در کنار قالب های اورجینال قرار گرفته اند و یک نمونه برای آزمایش اولیه بر روی قالب اورجینال هستند. دانلود قالب سایت آماده سفارشی دارای مراحل خاصی می باشد. شما بایستی با طراحان ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها در خواست تولید محصول مد نظرتان را بدهید تا همکاران ما شروع به آماده سازی قالب سایت آماده کنند.

پس از آن و آماده سازی های لازم شما می توانید از پنل شخصی خود به دانلود قالب آماده وب سایت بپردازید. در صورتی که شما اجازه بدهید قالب سفارشی شما به صورت کرک شده یا دمو برای دانلود دانلود قالب آماده وب سایت رایگان قرار داده می شود. در غیر این صورت دانلود قالب آماده وب سایت تنها برای خود شما خواهد بود.

نکات قابل توجه هنگام دانلود قالب آماده وب سایت

اولین پارامتری که هنگام انتخاب و دانلود قالب آماده وب سایت بایستی به آن توجه کرد ریسپانسیو بودن قالب سایت می باشد. پس از آن هنگام دانلود بایستی ویژگی های قالب سایت را مورد بررسی قراردهید.

برای مثال بایستی قالب در صفحات اولیه خود دارای ناوبری آسان باشد. قالب سایت بایستی با مرور گرهای پر استفاده مثل اوپرا، کروم و گوگل سازگار باشد. حتما در طراحی آن از افزونه های فرم ساز گرویتی فرم، افزونه یواست سئو، افزونه افزایش سرعت وردپرس W3 Total Cache و WP Rocket استفاده شده باشد.

این به خود شما بستگی دارد که هنگام دانلود قالب وب سایت قالب تک زبانه یا چند زبانه را انتخاب کنید. هنگام انتخاب قالب های تک زبانه  فارسی دقت کنید حتما قالب های راست چین را انتخاب کنید.

برای دانلود قالب آماده وب سایت حتما سایت های را انتخاب کنید که اصول سئو در آن به خوبی رعایت شده و برای موتور های جستجو بهینه شود. هنگام دانلود قالب آماده وب سایت خیال تان راحت باشد زیرا که متخصصین مجرب کارا آی تی در هر لحظه آماده ارائه خدمت به شما هستند.

بیشتر از هر چیز دقت کنید که قالب انتخابی با کار شما هماهنگی کامل داشته باشد و دینامیک باشد. اگر شما فقط به دنبال ساخت یک رزومه شخصی هستید که تغییرات کمی دارد می توانید از قالب های سایت استاتیک نیز استفاده کنید. کارا آی تی هر نوع قالب سایت که بخواهید دانلود کنید را دارا است.

نکاتی که هنگام نصب فایل قالب آماده سایت باید به آن توجه کنیم؟

پس از دانلود قالب حتما آن را از حالت زیپ خارج کنید ودر صورت هرگونه خرابی در فایل و یا لینک به طراحان ما خبر دهید. در صورتی که به زبان های برنامه نویسی وب مسلط نیستید به هیچ وجه کدهای موجود در فایل را دست کاری نکنید.

از کد اولیه بر روی notepad یا word یک کپی تهیه کنید و پس از ایجاد تغییرات از آن نیز یک کپی وردارید تا در صورت هر گونه خطا بتوانید خطاهایتان را اصلا کنید.

هرگز سعی نکنید نسخه های اورجینال و سفارشی را کرک کنید چونکه باعث افت کیفیت محصول خواهد بود.  در صورت ایجاد تغییر در قالب اصلی اورجینال سرعت لود شدن قالب سایت اولیه را مقایسه کنید.

ودر نهایت هنگامی که می خواهید تغییری را اعمال کنید از سایت بک آپ بگیرید تا اطلاعات فعلی را داشته باشید. در صورت هرگونه خطا با متخصصین کارا آی تی تماس بگیرید سایت ما در هر ساعت از شبانه روز آماده ی خدمت به شما است.

دانلود قالب آماده سایت

دانلود قالب آماده سایت

به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهقالب آماده سایت برای افراد صاحب کسب و کار نوپا بسیار پرکابرد است زیرا به کمک قالب های رایگان می توان سایتی پیشرفته همراه با قابلیت های مورد نیاز راه اندازی نمود همچنین برای ایجاد سایت به وسیله سیستم های مدیریت محتوا می توانید صاحب سایتی کاملا رایگان شوید. در ادامه به شرح این موضوعات خواهیم پرداخت.

دانلود قالب آماده سایت

با جستجو در اینترنت و مراجعه به شرکت های طراحی سایت قالب آماده سایت متنوع و رایگان زیادی را می توان یافت. امروزه داشتن سایت برای رونق هر کسب و کاری الزامی است پس داشتن اطلاعاتی در این مورد می تواند برای صاحبان کسب و کار بسیار مفید واقع شود.

قالب آماده سایت چیست؟

صفحه ی وبی است که قبلا توسط طراحان متخصص برای افراد مبتدی آماده شده است. این صفحات به افراد صاحب کسب و کار کمک می کند تا بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و تخصصی بتوانند سایتی جهت ارائه خدمات خود طراحی کنند.

امروزه امکان دریافت قالب آماده سایت در طرح ها و رنگ های مختلف برای همه ی افراد مهیا است برخی از این قالب ها رایگان بوده و برخی دیگر با پرداخت مبالغی قابل دسترس می باشند.

شما هر مبلغی برای تهیه قالب آماده پرداخت کنید باز هم نسبت به دستمزد طراح متخصص مبلغ ناچیزی است. کافی است پس از جستجو در اینترنت پیش نمایش قالب را مشاهده کنید و با توجه به موضوع سایت قالب مناسب را انتخاب کنید.

کمتر از هزینه استخدام یک طراح و برنامه نویس وب سایت می باشد. مالکین وب سایت می توانند برای یافتن قالب مناسب برای سایت خود در اینترنت جستجو نموده و تصویر پیش نمایشی از هر یک از قالب های موجود را مشاهده کرده و مناسبترین آن ها را انتخاب نمایند.

اهمیت قالب آماده سایت

همان طور که می دانید ظاهر جذاب و گیرای سایت تاثیر مثبتی روی تعداد بازدیدکنندگان دارد زیرا اگر ظاهر سایت برای کاربر جذاب نباشد از خواندن مطالب سایت و یا مشاهده محصولات موجود در سایت پشیمان خواهد شد.

منظور از ظاهر نوع فونت مطالب، گرافیک سایت، رنگ های موجود و ترکیب کلی سایت کلی سایت می باشد. پس ابتدا طرح سایت را آماده کنید.

سپس می توانید به کمک فردی متخصص طرح شکل گرفته در ذهنتان را با کدهای HTML و CSS پیاده سازی نمایید. پس از طراحی و آماده سازی سایت می توانید محتویات و متن های مربوط به محصولات را بیافزایید.

قیمت های متنوع قالب آماده

با توجه به ساختار، کارایی و پیچیدگی قیمت های متنوعی نیز دارند. برخی از قالب های رایگان موجود در اینترنت تنها صفحه ی اولشان آماده است و صاحب سایت باید دیگر صفحات را خود طراحی و پیاده سازی نماید پس اگر می خواهید از قالب آماده سایت استفاده کنید حتما به جزییات آن دقت نمایید.

قالب آماده برای چه افرادی مناسب تر است؟

افراد متخصص و طراحان سایت با کدهای برنامه نویسی طرح های سفارشی و متنوعی را برای خود و سایر افراد پیاده سازی می کنند بنابراین نیازی به قالب آماده سایت ندارند. اما افراد مبتدی و نا آشنا به سایت و صفحات وب یا باید پول هنگفتی به طراحان سایت دهند یا اینکه از میان قالب های رایگان موجود در اینترنت یکی را به دلخواه انتخاب نماید.

همچنین برخی افراد که کمی HTML آشنایی دارند به راحتی با بررسی صفحه اول سایت می توانند دیگر صفحات را آماده کنند. اما افرادی که هیچ دانشی در مورد HTML  ندارند بهتر است بسته کامل قالب وبسایت را تهیه کنند تا با مشکلی در این زمینه روبرو نشوند.

کسب و کارهای نوپا و کوچک به کمک قالب آماده می توانند در کمترین زمان سایت مجهزی برای خود راه اندازی نمایند.

علاوه بر قالب های رایگان ماژول های مختلفی به صورت رایگان در بستر اینترنت قرار گرفته اند که در بهینه سازی و عملکرد سایت تاثیر بسزایی دارد.

پس اگر بخواهیم در مورد ایجاد سایت کسب و کاری نتیجه کنیم می توانیم بگوییم که در ابتدا باید اسمی برای سایت خود انتخاب کنید که به آن دامنه سایت گویند سپس به فکر هاستی مناسب باشید تا بتوانید سایت را در بستر اینترنت نمایش دهید.

دانلود قالب رایگان سایت وردپرس

دانلود قالب رایگان سایت وردپرس

به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهمنظور از قالب رایگان، قالبی است که به ازای دانلود و دریافت آن به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیاز نمی باشد. کلا وظیفه قالب سایت، نمایش طرح، رنگ و اطلاعات جمع آوری شده است. پس نصب قالب یکی از ارکان مهم و ضروری بوده که بدون آن سایت ناقص به نظر می رسد.

دانلود قالب رایگان سایت وردپرس

قالب رایگان سایت چیست؟

شما به کمک نصب وردپرس و دانلود قالب رایگان می توانید در کمترین زمان بدون هیچگونه هزینه ای سایت مورد نظرتان را تهیه کنید.

تمام سایت های اینترنتی برای نمایش محتوا و اطلاعات درون سایت به قالب مناسب نیازمند است. شما با انتخاب قالب، مشخص می کنید صفحات سایت با چه طرح و رنگی به بازدیدکننده نشان داده شود.

فونت متن های سایت، تعداد ردیف و ستون ها، همگی به نوع قالب سایت بستگی شما دارد.

پس از نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس به طور پیش فرض قالبی جهت شروع کارتان وجود دارد.

سپس با دریافت قالب رایگان می توانید قالب دلخواه خود را متناسب با خدمات ارائه دهنده دانلود و نصب کنید.

این قالب معمولا تنها برای نمایش مانیتورهای معمولی مناسب است و در دستگاه های دیگر همچون تبلت و گوشی به خوبی متن ها قابل مشاهده نیستند.

اگر تفاوت قالب رایگان و قالب های پیشرفته را متوجه شید شاید بهتر بتوانید مطالب را درک کنید.

چند نوع سیستم مدیریت محتوا برای ایجاد سایت وجود دارد؟

امروزه بسیاری از کارهایی که در گذشته زمانبر بودند در منزل به سادگی با چند کلیک انجام می شوند. تمام کارها و حتی خریدهای روزانه به وسیله اینترنت آسان شده است.

در دنیای امروز صاحبان کسب و کار علاوه بر داشتن مغازه حتما به سایتی جهت ارائه خدمات نیاز دارند. برای داشتن سایتی مناسب می توان از سیستم های مدیریت محتوا بهره گرفت.

وردپرس از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا است که به کمک آن خیلی راحت می توان سایت مورد نظر را ایجاد کرد. پس از وردپرس، جوملا، اپن کارت و دروپال جایگاه خوبی در اینترنت دارند. کسانی که مشغول فروش هاست در اینترنت هستند سیستم مدیریت محتوای Whmcs مناسب آنهاست. برای تمام CMS های نام برده شده قالب رایگان می توان دریافت نمود.

انواع قالب رایگان موجود

وردپرس موجب شده هر فردی بدون هیچگونه دانش برنامه نویس سایت مورد نیاز کسب و کار خود را تهیه و آماده سازد. بسیاری از قالب های وردپرس به صورت رایگان در بستر اینترنت و خود وردپرس برای دانلود قرار گرفته اند که خود شخص با توجه به طرح و رنگ دلخواه خود تصمیم می گیرد که آیا قالب رایگان دریافت کند یا قالب خاصی را سفارش دهد.

قالب رایگان همانطور که از اسمش پیداست نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد و در عرض چند دقیقه می توانید روی سایت خود نصب نمایید. یعنی با انتخاب قالب و نصب طرح، رنگ، نحوه نمایش و چینش المنت ها تغییر خواهد یافت.

نحوه انتخاب قالب رایگان

بدیهی است که هر فرد متناسب با کسب و کار خود قالب را انتخاب می کند یعنی ممکن است شخصی سایت خبری داشته باشد شخص دیگر علمی و دیگری فروشگاهی و هر یک از این سایت ها قالب مختص به خود را می طلبد.

پوسته و یا همان قالبی را انتخاب کنید که در تمام زمینه ها ظاهر جذاب و گیرا داشته باشد و کاربر با دیدن آن به خواندن مطالب سایت تمایل پیدا کند.

قالب باید ریسپانسیو شده و واکنش گرا باشد تا افراد در گوشی موبایل خود به بهترین شکل از سایت دیدن کنند در این صورت تعداد بازدیدکنندگان سایت شما بالا می رود و اگر سایت شما از نوع فروشگاهی باشد شک نکنید که میزان فروش شما بیش از همه به قالب سایت بستگی دارد.

اگر طرح و نحوه چیدمان محصولات سایت پیچیده و شلوغ باشد کاربر از جستجو در سایت شما خسته شده و رغبتی به خرید محصولات موجود پیدا نمی کند.

پوسته های وردپرس همگی دارای تنظیمات مختص به خود هستند و کاربران در جهت زیباسازی سایت می تواند از آن بهره گیری نماید.

برای سایت های فروشگاهی بهتر است در صفحه اول سایت محصولات پرفروش هفته و ماه را مشخص کنید تا مشتری متوجه شود چه محصولاتی بیشتر مورد پسند دیگر کاربران قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که قالب انتخابی شما قابلیت سئو و بهینه سازی را داشته باشد در غیر این صورت بالا آوردن سایت شما از بین سایت های رقیب امری غیر ممکن خواهد بود.

راه اندازی شرکت طراحی سایت

راه اندازی شرکت طراحی سایت

به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهشرکت طراحی سایت، شرکتی است که هرگونه خدمات مربوط به سایت فروشگاهی، خبری، تفریحی، علمی و … را انجام می دهد. صاحبان کسب و کار با هدف فروش بیشتر، طراحی سایت مورد نیاز کسب و کار خود را به شرکت های طراحی سایت سفارش می دهند. در این مقاله درباره نحوه عملکرد شرکت های طراحی سایت صحبت خواهیم کرد.

راه اندازی شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت چه نوع خدماتی ارائه می دهد؟    

به منظور طراحی سایت های مختلف برای صاحبان کسب و کار راه اندازی می شود. در واقع اینگونه شرکت ها، خدمات گوناگونی را در زمینه سایت های فروشگاهی ارائه میدهند.

علاوه بر طراحی اولیه سایت در جهت سئوسازی و امنیت سایت نیز فعالیت می کنند.

هر شرکت طراحی می بایست پرسنل های مختلفی برای انجام مسئولیت های گوناگون استخدام کند و هر پرسنل وظیفه مخصوص خود را انجام دهد.

شرکت طراحی سایت چگونه می تواند موفق تر عمل کند؟

از آنجایی که امروزه تمام صاحبان کسب و کار برای فروش بیشتر محصولات خود به فکر راه اندازی سایت هستند، شرکت های طراحی سایت اگر درست و حرفه ای عمل کنند می توانند پیشرفتی رو به جلو داشته باشند.

حالا می خواهیم بررسی کنیم چه شرکتی موفق تر است؟ شرکتی موفق است که اول از همه خود، سایت حرفه ای و هوشمندانه ای داشته باشد چرا که سفارش دهنده ابتدا سایت خود شرکت را بررسی می کند. سپس به سراغ نمونه های قبلی می رود و چنانچه مورد پسند قرار گیرد سفارش خود را ثبت می کند.

همچنین شرکت طراحی سایت باید ابعاد فعالیت خود را گسترده نماید یعنی علاوه بر طراحی تیمی قوی در جهت سئوسازی سایت تشکیل دهد یا علاوه بر سایت وظیفه طراحی اپلیکیشن خدمات سفارش دهنده را تقبل کند.

در واقع شرکت باید تمام نیازهای راه اندازی سایت اعم از خدمات هاستینگ، طراحی و پشتیبانی را تامین نماید.

نیازهای اولیه برای طراحی سایت :

افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی کرده اند باید بدانند که درامد مورد انتظارشان تنها با خریداران حضوری  به دست نمی آید و حتما برای گسترده تر شدن کارشان نیاز به طراحی سایت دارند.

سایت فروشگاهی در واقع نوعی مغازه غیرحضوری است که خریدار یا مشتری با چند کلیک ساده به اطلاعات محصول مورد نیاز دسترسی پیدا می کند.

برای راه اندازی سایت ابتدا باید برای این مغازه غیر حضوری اسم تعیین کنیم که در واقع همان دامنه ی سایت می باشد. اسمی را باید انتخاب کنید که اول از همه با نوع خدمات مرتبط باشد و همچنین در ذهن افراد به راحتی ماندگار بماند.

سپس همانطور که به صورت  حضوری مغازه ای را کرایه میکنید برای فروش غیرحضوری نیز باید بستری از اینترنت را فراهم آورید تا بتوانید اطلاعات سایتتان را در اینترنت مشاهده کنید به این منظور باید برای دامنه ی انتخاب شده هاست خریداری کنید.

نحوه چیدمان محصولات در سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت چینش محصولات به سلیقه مورد نظر باید قالب سایت مناسب تهیه کنید.

کسی را به عنوان مدیر مغازه غیر حضوری تعیین نمایید تا تعداد محصولات و نحوه فروش ماهانه را بررسی و کنترل نماید.

قالب سایت وردپرسی

زمانیکه که شما به عنوان صاحب کسب و کاری مشخص با شرکت طراحی سایت قرارداد می بندید باید مشخص کنید که تمایل دارید سایت شما با حداقل هزینه با پلاگین های آماده همچون وردپرس راه اندازی گردد یا نه به طور اختصاصی با قالب اختصاصی توسط برنامه نویسان قَدَر کدنویسی شود.

چنانچه انتخاب شما طراحی سایت به وسیله وردپرس باشد سپس باید تعیین کنید که چه نوع قالبی را برای سایت خود در نظر گرفته اید دلتان می خواهد از قالب های رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید یا نه قصد دارید با سلیقه خودتان قالبی اختصاصی برای سایت شما کدنویسی شود.

قالب سایت رایگان

تمام سایت های فروشگاهی و یا غیر فروشگاهی جهت زیباتر دیده شدن نیاز به قالبی جذاب دارند. برخی از قالب های وردپرسی را می توان به طور رایگان دانلود و نصب نمود. همچنین چنانچه تمایل به قالب اختصاصی داشته باشید می توانید با یک طراح سایت مشورت نمایید.

ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب چیست؟

ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب چیست؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهدر این متن قصد داریم درمورد ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب و صفحات قالب سایت شرکتی صحبت کنیم و مطالب جدیدی را به مشتریان کارا آی تی ( karait ) ارائه دهیم.

ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب چیست؟

اولین ویژگی پنل مدیریتی قوی آن می باشد که برای کاربر کاربردی باشد. تمایز بعدی داشتن پیش نمایش برای محصولات ایجاد شده و گرافیک قوی نسبت به سایرین است.

داشتن مکامنو، ریسپانسیو بودن و سازگاری با مرورگر های متعدد از سایر ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب است. ناوبری آسان و استفاده از سر صفحه و نوارهای کناری به الت متعادل از سایر ویژگی های یک قالب سایت شرکتی است.

یک قالب سایت خوب هم آسان نصب می شود و هم بسیار سریع بالا می آید. قالب سایت شرکتی خوب دارای تم متفاوت برای هر فصل یا هر روز است.

یک قالب سایت شرکتی ایده آل قالبی چند زبانه است که با موضوع تجارت شما هماهنگی دارد و در برند سازی و برندینگ آن دست شما آزاد است.

داشتن فونت های متناسب با هر زبان و اسلاید های متعدد از سایر ویژگی های یک سایت شرکتی است. کارا آی تی با سابقه چندین و چند ساله در زمینه طراحی، کرک و ساخت انواع قالب سایت شرکتی در خدمت شماست.

 چرا کارا آی تی نسخه های کرک شده قالب سایت شرکتی وردپرس را ارائه می کند؟

قالب سایت شرکتی وردپرس دارای نسخه های رایگان است که دمو می باشند، بنابر این شما نیازمند خرید نسخه های اورجینال ورد پرس خواهید بود.

ارزانترین قالب های وردپرس چیزی حدود 150-200 دلار قیمت دارند. کارا آی تی با داشتن متخصصین موفق نسخه های اورجینال را کرک و با پایین ترین قیمت ارائه می کند.

پس از کرک کردن نسخه ها کارا آی تی این نسخه ها را تعمیر و باز نویسی می کند و این نسخه ها هیچ تفاوتی با نسخه های اورجینال نخواهد داشت. کارا آی تی در صورت لزوم و در خواست شما نسخه های رایگان را نیز از حالت دمو در می آورد.

یک قالب سایت دارای چه قسمت هایی است؟

یک قالب سایت شرکتی عموما دارای قسمت های زیر می باشد. این قسمت ها بر اساس سلیقه کارفرما قابل تغییر خواهد بود.

صفحه نخست: صفحه نخست مهم ترین قسمت از قالب سایت شرکتی است که بیشتر لینک دهی های داخلی و خارجی در آن صورت می گیرد. این صفحه شامل باکس جستجو هم می باشد.

صفحه ی نمونه کار ها: در این صفحه برای مشتریان انواع محصولات به نمایش گذاشته می شود و به صفحه خدمات لینگ دارد.

صفحه ی خدمات: این صفحه شامل خدمات پس از فروش و خدمات پرداخت می شود .

پنل مدیریتی: این قسمت در داخل صفحات ظاهری سایت دیده نمی شود، تمام بارگذاری های  اطلاعات در سایت از این قسمت صورت می گیرد و برای این قسمت داشتن هاست و دامنه قوی ضروری است.

صفحه ی گالری: این صفحه از صفحه پنل مدیریتی قابل دسترس است و از این قسمت پشتیبانی می شود. هنگامی که شما یک کالا را تماشا می کنید تصاویر از این قسمت به صفحه نمایش شما ارسال می شود.

صفحه ی درباره ما: به این صفحه از صفحه اصلی لینک داده شده و مشتریان در این قسمت نظرات خود را ارائه می کنند.

صفحه ی تماس با ما: این صفحه عموما برای افزایش دامنه حذف و اطلاعات آن بر روی صفحه درباره ما قرار می گیرد، اما در مواردی که یک شرکت دارای نمایندگی های متعدد باشد. این قسمت برای ارائه آدرس و شماره تماس این نمایندگان مورد استفاده واقع می شود.

شرکت های همکار: این قسمت برای لینک دهی خارجی به شرکت های وابسته یک شرکت یا شرکت همکار آن استفاده می شود و عموما در صفحه اول شرکت نیز به آن لینک  داده می شود.

محصولات:این قسمت از صفحه نخست با لینک دهی داخلی مشخص می شود و خود دارای دسته بندی محصولات می باشد. این قسمت حاصل افزودن زبانه وو کامرس بر روی قالب سایت می باشد.

بلاگ:بسیاری از شرکت ها در باره ی محصولات خود و اطلاعات علمی درباره این محصولات مطلب ارائه می کنند و تمامی این مطالب از قسمت بلاگ در سالیت بارگذاری می شود.

پنل کارمندان و نمایش فیش حقوقی: این قسمت دارای طراحی منحصر به فردی است که کارمندان با ارائه نام و نام خانوادگی، شماره کارمندی یا پسورد وارد سایت شرکت شده و به نقد کردن حقوق یا درخواست از مدیر و مسئولین شرکت شده در خواست های خود را مطرح می کنند. کارا آی تی با داشتن تجربه بالا در طراحی سایت سفارشی شرکت در خدمت شماست.