فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

چگونه همه خریدهای آنلاین را با تخفیف بگیریم؟

چگونه همه خریدهای آنلاین را با تخفیف بگیریم؟

چگونه همه خریدهای آنلاین را با تخفیف بگیریم؟ در تجارت الکترونیکی، کد تخفیف به یک تکه کد گفته می‌شود که خریدار با استفاده از آن می‌تواند هنگام خرید از محصولات یک وب‌سایت، آن جنس را با تخفیف مشخص شده‌ای خریداری کند. به‌طور معمول، فروشندگان و یا صاحبین کسب‌وکارها، این کدهای تخفیف را درست می‌کنند تا مصرف‌کنندگان را به خرید بیشتر و یا خرید برخی اجناس موردنظرشان ترغیب کنند.

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : کدهای تخفیف که در بازارهای محلی به کوپن تخفیف مشهور هستند، اغلب از راه‌هایی مانند ایمیل، مجلات، روزنامه‌ها، اینترنت (بازاریابی ایمیلی، رسانه‌های اجتماعی) مستقیما توسط تولیدکننده و یا صاحبین کسب‌وکار به مشتریان عرضه می‌شوند. در واقع ماهیت کد تخفیف از طرفی فروش بیشتر برای فروشندگان و صاحبین کسب‌وکارها، و ترغیب کردن بیشتر خریداران به خرید از آن کسب‌وکار است. از طرفی دیگر با این روش می‌خواهند به نوعی در بین مردم محبوب و ماندگار شوند.

از این جهت که بیشتر کدهای تخفیف، بازه زمانی خاصی دارند، فروشنده جهت ترغیب خریدار به خرید از آنها، فقط امکان استفاده از کد تخفیف را در آن بازه زمانی خاص به وی می‌دهد. در نتیجه معمولا فروش در این بازه زمانی به دلیل اعمال کد تخفیف، بیشتر از سایر ایام خواهد بود. علاوه بر این، کدهای تخفیف، که در بازارهای محلی کوپن خرید نامیده می‌شوند، می‌توانند یک بازار رقابتی در بازارهای محلی ایجاد کنند.

امروزه نه تنها فروشندگان اینترنتی، بلکه فروشندگان محلی نیز از کدهای تخفیف یا کوپن‌های خرید برای ترغیب مشتریان به خرید استفاده می‌کنند. برای مثال در بعضی فروشگاه‌ها، فروشنده به ازای خرید برخی اجناس خاص، به شما کوپن تخفیف چند درصدی را در بعضی اجناس دیگر می‌دهد. این شیوه خرید و فروش چند دهه است، که هم برای فروشندگان پرسود بوده است، هم برای خریدارن. در واقع کدهای تخفیف وارث کوپن‌های تخفیف در بازارهای محلی هستند.

تاریخچه کد تخفیف و کوپن تخفیف

اولین کوپن تخفیف متعلق به شرکت کوکاکولا در سال 1888 است. این کوپن خرید به خریداران امکان خرید و نوشیدن یک لیوان کوکاکولا را به صورت رایگان می‌داد. تا سال 1913 میلادی، مشتریان این شرکت محبوب، حدود 8.5 میلیون نوشابه رایگان را با استفاده از این کوپن تخفیف نوشیده بودند.

سپس در طول دهه‌های بعد، فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای شروع به استفاده از کوپن‌های تخفیف برای فروش بیشتر در برابر رقبا کردند. در سال 1990 با ورود اینترنت به زندگی مردم، کدهای تخفیف آنلاین و کدهای چاپ شده به وسیله رایانه در بین مردم رایج شدند. در سال 2002 میلادی، 3.8 میلیارد دلار به کمک کوپن‌ها و کدهای تخفیف، پس‌انداز شده بود. در سال 2008 میلادی، صاحبین کسب‌وکارها با استفاده از گوشی‌ها، کدهای تخفیف را به مشتریان‌شان عرضه می‌کردند. در سال 2013 استفاده از کدهای تخفیف به قدری رایج شده بود که طبق آمار وب‌سایت RetailMeNot حدود 92 درصد مردم آمریکا از کد تخفیف استفاده می‌کرند.

فروشندگان همیشه به دنبال سودبردن از فروش‌شان نیستند. مانند مثال کوکاکولا، آنها با کدهای تخفیف و کوپن تخفیف در واقع به نوعی محصول و برند خودشان را نیز تبلیغ می‌کنند تا بتوانند در ذهن و زندگی خریداران جای ویژه‌ای برای خود باز کنند.

انواع مختلف کدهای تخفیف

چگونه همه خریدهای آنلاین را با تخفیف بگیریم؟ انواع مختلفی از تخفیف ها در کسب‌وکارهای اینترنتی و محلی مانند: تخفیف، حمل‌ونقل رایگان، خرید یک عدد و دریافت یک جنس رایگان دیگر، کد تخفیف برای مشتریانی که برای بار نخست خرید کرده‌اند، پیشنهاد رایگان خرید، خریدهای جشنواره‌ای و هدایای رایگان وجود دارد. به همین صورت، از کوپن ها یا کدهای تخفیف، استفاده‌های مختلفی نیز می‌شود. استفاده‌هایی مانند: تشویق به خرید، کاهش قیمت کالایی و یا کالاهایی مخصوص، معرفی برند به مشتریان و یا کمک به بازاریابان تا بهتر بتوانند رفتار مشتری را آنالیز و تحلیل کنند.

نحوه کارکرد آنها

معمولا کدهای تخفیف و کوپن‌های خرید، وقتی از طرف مشتری به فروشنده داده می‌شوند، فروشنده جنس موردنظر مشتری را با تخفیفی که بر روی آن کوپن و کد تخفیف درج شده است، به وی می‌فروشد. خرید با قیمت کمتر از طرفی برای مشتریان رضایت‌بخش بوده، از طرفی نیز فروشندگان را نیز به هدف خودشان که فروش بیشتر و شناخته‌شدن در بین مردم است، می‌رساند.

خرید آنلاین و کد تخفیف

یکی از مزیت‌های بزرگ کسب‌و‌کارهای آنلاین به نسبت کسب‌وکارهای محلی، ارائه محصولات‌شان به طیف وسیعی از افراد می‌باشد. همین امر به آنها کمک می‌کند تا فروش بیشتری با درصد سود کمتری داشته باشند. قطعا استفاده از کد تخفیف، این فروش را می‌تواند برای آنها چندین برابر کند. به همین دلیل، کد تخفیف در بین صاحبین کسب‌وکارهای اینترنتی، طرفدار زیادی دارد.

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در میان مردم، بیشتر افراد دوست دارند تا اقلام موردنیازشان را از طریق اینترنت خریداری کنند. جدای از اینکه اینترنت به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم بدون دغدغه وقت، به بررسی و مقایسه محصولات فروشگاه‌ها و سرویس‌های آنلاین بپردازیم، امکان خرید با کد تخفیف را نیز برای ما فراهم می‌کند.

تقریبا کمتر وب‌سایت و کسب‌وکار آنلاینی را می‌توان یافت که از کد تخفیف برای فروش محصولاتش استفاده نکند. معمولا بیشتر فروشگاه‌ها یا کسب‌وکارهایی که سرویس‌هایی را به مردم در بستر اینترنت ارائه می‌دهند، در مناسبت‌های خاص به کاربرانشان کد تخفیف ارائه می‌کنند. بازه زمانی استفاده از کدهای تخفیف، معمولا چند روز بوده و در این مدت زمان کوتاه، خریداران زیادی از این فرصت برای خرید محصول و سرویس موردنظرشان استفاده می‌کنند.

کد تخفیف در اینترنت و کسب‌وکارهای آنلاین توسط فروشندگان ایجاد می‌شوند و معمولا حاوی حروف و اعدادی هستند. برای مثال به مناسبت عید سعید فطر، بعضی از وب‌سایت‌ها، کد تخفیف “ayd98” را به کاربرانشان برای ترغیب آنها برای خرید، ارائه می‌دهند.

کسب‌و‌کارهای اینترنتی، معمولا با ارائه کد تخفیف امکان خرید با قیمت کمتر را برای مشتریان فراهم می‌کنند. تنها کاری که مشتریان باید انجام دهند، استفاده از کد تخفیف به هنگام خرید جنس و یا سرویس موردنظرشان بوده تا با اعمال آن کد تخفیف، از تخفیف آن کسب‌وکار بهره‌مند شوند.

ارائه و استفاده از کد تخفیف این فرصت را به خریداران می‌دهد تا جنس موردنظرشان را به قیمت مناسب و رقابتی‌تری بخرند. از طرفی، فروشندگان نیز با ارائه کدهای تخفیف، فروش محصولات و سرویس‌هایشان را افزایش می‌دهند. بعضی از فروشندگان برای اینکه مشتری تجربه بهتری از خرید خود داشته باشد، درصد کمی سود را بر روی محصولات خاصی اعمال می‌کنند تا مشتری بتواند با تخفیف‌هایی که بر روی سایت قرار گرفته است از آنها خرید کند. بدین وسیله آنها می‌خواهند در بین مشتریان، به برندی معتبر تبدیل شوند.

بازار اینترنتی به حدی رقابتی شده است که شاید کمترین خریداری را بتوان یافت که به کد تخفیف هنگام خرید فکر نکند.

شکی نیست که در قرن بیست و یکم و با افزایش روزافزون ضریب نفوذ اینترنت در میان مردم، بیشتر افراد خریدشان را از اینترنت انجام می‌دهند. کد تخفیف و تخفیف‌های اینترنتی روشی مناسب هستند که هم برای خریدار و هم برای فروشنده تجربه بهتری از فروش و خرید را فراهم می‌آورند.

یکی از مجموعه هایی که به صورت تخصصی در زمینه ارائه کد تخفیف های آنلاین فعالیت میکند، مجموعه تاپ کوپن است. همچنین این مجموعه برای دسترسی راحت تر و بهتر کاربران به کدهای تخفیف کسب وکارهای مختلف، یک اپلیکیشن کد تخفیف طراحی کرده که از کافه بازار و مایکت قابل دانلود است.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

قیمت طراحی سایت چقدر است؟: به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهقیمت طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد و بسته به کیفیت و کمیت طراحی فرق می کند. از طرفی هر شرکتی تعرفه های خاص خود را برای ارا‌ئه خدماتش دارد. در نتیجه امکان قیمت گذاری دقیق وجود ندارد.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

طراحی سایت همانند کارت ویزیت، بنر و هر سازه تبلیغاتی دیگری و حتی قوی تر از همه ی آنها عمل خواهد کرد. امروزه هر کسب و کار و شرکتی برای آنکه بتواند خدمات خود را معرفی کند به طراحی سایت رجوع می کند زیرا مردم بیشتر ساعات روز را به جای تماشای مناظر شهری در گوشی هایشان و اینترنت می گذرانند.

حال که به اهمیت طراحی سایت پی بردید می خواهیم با شما درباره این موضوع صحبت کنیم که قیمت طراحی سایت به چه صورت است و چطور می شود با کمترین هزینه بهترین و حرفه ای ترین سایت را طراحی کرد؟

ما از تاثیر تبلیغاتی همچون بیلبورد و لایت باکس و… غافل نمیشویم به هر حال هر کسب و کاری که دارای دفتر و شعبه های مختلف است نیاز دارد که از روش قدیمی نیز تبلیغاتی برای آن صورت گیرد.

از طرفی این موضوع درست است که طراحی سایت روش بهتری برای در معرض دید قرار دادن کسب و کارتان به نسبت تبلیغات قدیمی است اما به نسبت آنها نیز از هزینه بیشتری برخوردار است و همین موضوع سبب می شود که بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کارشان به سراغ آن نروند اما باید بگویم هزینه های مربوط به طراحی سایت بسیار در بحث تبلیغاتی به صرفه تر از روش قدیمی تبلیغات است.

در حالت کلی در بحث قیمت طراحی سایت برای ساخت یک وب سایت دو راه بیشتر در مقابلمان وجود ندارد

1 اینکه از طریق کد نویسی و مراجعه به شرکت های برنامه نویسی و خصوصی، سایت بسازیم

2 اینکه از طریق سایت ساز ها و سی ام اس ها  طراحی سایت ارزانی داشته باشیم.

در بحث مقایسه طراحی سایت از طریق کد نویسی و استفاده از انواع سی ام اس ها به روش طراحی سایت ارزان باید گفت که از نظر هزینه سیستم های خصوصی خرج بیشتری نسبت به سیستم های عمومی (سی ام اس ها) دارند.

اگر شما وبسایت کوچکی دارید و نگران امنیت آن نیستید، استفاده از سی ام اس ها به عنوان طراحی سایت ارزان مناسب است.

قیمت طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد و بسته به کیفیت و کمیت طراحی فرق می کند. از طرفی هر شرکتی تعرفه های خاص خود را برای ارا‌ئه خدماتش دارد. در نتیجه امکان قیمت گذاری دقیق وجود ندارد.

اما در این مقاله به شما خواهیم گفت که قیمت طراحی سایت تان به چه مواردی بستگی دارد.

هر سایتی از  بخش های مختلفی ساخته شده است و هر کدام از این بخش ها نیز شامل بخش های مختلفی هستند که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر خواهند گذاشت. بخش هایی همچون:

  • بخش وبلاگ: ایجاد نوشته، امتیاز دهی به نوشته ها، دریافت دیدگاه، پاسخ به دیدگاه، انتشار نوشته در آینده، مرتب سازی نوشته ها
  • بخش صفحات: ایجاد صفحه، ایجاد صفحه متنی، ایجاد گالری تصاویر، ایجاد فرم دریافت اطلاعات، ایجاد لینک، سفارشی سازی برای seo، رمز گذاری بر روی صفحه
  • بخش کاربران: گزارش فعالیت کاربران، ایجاد اعلامیه برای کاربران، کیف پولی شخصی کاربر، پشتیبانی کاربران
  • بخش کارکنان: آپلود مدارک شناسایی، ویرایش مشخصات و رمز عبور، مشاهده صورت حساب ها، مشاهده تاریخچه پرداخت ها
  • بخش آمار بازدیدکنندگان: مشاهده نموداری بازدید روزانه، مشاهده نموداری بازدید به تفکیک ساعت، مشاهده بازدید صفحات، مشاهده نموداری نحوه ورود، مشاهده ارجاع دهنده ها
  • بخش پلاگین: برنامه اطلاع رسانی از طریق پیامک و ایمیل
  • بخش امور مالی: مدیریت کیف پول کاربران، تعریف کوپن تخفیف
  • امکانات جانبی: رمز گذاری بر روی سایت، خبرنامه، صندوق پیام ها
  • ظاهر سایت: تغییر قالب در هر زمان، ویرایش کدهای قالب

بسته به میزان کد نویسی در هر بخش قیمت طراحی سایت تان مشخص می شود.

قیمت طراحی سایت تان را با سی ام اس ها به حداقل برسانید!

وردپرس، جوملا، دروپال و مجنتو همه سیستم های مدیریت محتوا هستند که بدون نیاز به درک دقیق شما از برنامه نویسی کامپیوتر، برای شما یک وب سایت ایجاد می کنند.

حتی وقتی که قرار است یک سایت حرفه ای بسازید می توانید از سی ام اس ها کمک بگیرید و یک برنامه نویس را استخدام کنید که آن را توسعه دهد و به شما در ساخت سایت حرفه ای تان کمک کند.

زیرا این سایت سازها در صورتی که توسط یک متخصص ساخته شوند نتیجه بهتری خواهند داد و از طرفی قیمت طراحی سایت تان را به میزان زیادی کاهش دهند. سایت های نیویورک تایمز و شرکت مرسدس بنز و بلک بری و ناسا با وردپرس ساخته شده اند. این نشان می دهد که سی ام اس ها یک روش خوب برای طراحی سایت ارزان هستند.

معرفی کامل طراحی سایت اختصاصی

معرفی کامل طراحی سایت اختصاصی

به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهطراحی سایت اختصاصی به طراحی سایتی اطلاق می شود که پیش از شروع کار نیاز به نیازسنجی ندارد و شخص سفارش دهنده قبل از اینکه بخواهد سفارش خود را ثبت کنند می داند که به چه سایتی و با چه محتوا و اصولی و همچنین چه نوع گرافیکی و چیدمانی نیاز دارد.

معرفی کامل طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی به طراحی اطلاق می شود که کارفرما و یا شخصی که می‌خواهد سایت را سفارش دهد می داند که به چه چیزی نیاز دارد و یا به عبارتی قبل از شروع کار نیاز به نیازسنجی نیست.

در این مقاله قصد داریم تا مراحل طراحی سایت اختصاصی را برای شما توضیح داده و تمام این نکات و ضروریات لازم را ذکر نمایید پس با ما همراه باشید:

نوشتن آر اف پی RFP

در طراحی سایت اختصاصی داشتن طرح پیشنهادی یا همان آر اف پی ضروری است، چرا که شما در این طراحی از یک قالب پیشفرض پیروی نمی کنید و باید با یک کد نویسی جدید می خواهید یک طراحی قالب جدید به مشتری ارائه نمایید.

کد نویسی طراحی سایت اختصاصی

این مرحله بی شک مهمترین مرحله طراحی سایت اختصاصی هست که در آن به پیاده سازی وب سایت بر اساس زبان های برنامه نویسی مختلف اقدام می شود و با استفاده از یک بر زبان برنامه نویسی مانند پی اچ پی یه پنل مدیریت بسیار کاربردی و ساده تهیه می شود.

 مهمترین فایده طراحی سایت اختصاصی

بی شک می توان گفت مهمترین فایده که طراحی سایت اختصاصی دارد این است که این طراحی همه جوانبی که کارفرما به آن نیاز دارد را در نظر گرفته و دقیقا بر اساس نیازها و درخواست‌های فرد سفارش دهنده سایت تولید و ارائه می شود.

نکات مهم در طراحی سایت 

در طراحی سایت اختصاصی ۳ نکته کلیدی و مهم وجود دارد اول اینکه این سایت بر اساس نیازهای مشتریان و بازدیدکنندگان سایت نوشته می شود. مورد بعدی اینکه تحلیل و بررسی های اولیه و تهیه آر اف پی احتمال ایجاد خطا و شکست در پروژه طراحی سایت اختصاصی را بسیار کاهش می دهد.

در پایان و در زمان تحویل پروژه شما سایتی را خواهید داشت که گرافیک و چیدمان آن بر اساس سلیقه شما بوده و از داشتن سایت خود بسیار لذت خواهید برد.

اگر بخواهیم چند نکته فنی را در مورد طراحی سایت اختصاصی بیان کنیم باید بگوییم که سرعت لود سایت به خاطر کدها که به صورت بهینه طراحی شده‌اند بسیار عالی خواهد بود و همچنین اصول سئو نیز در این سایت ها به خوبی رعایت می شود و استانداردهای وب در سطح عالی رعایت شده است.

و در نهایت نکته ای که به عنوان نکته مثبت از آن یاد می کنیم این است که به خاطر کاربرد پذیر بودن سایت اختصاصی کاربران لذت کافی را از این سایت برده و در نهایت شما کاربران ناخدای خواهید داشت.

مشکلات پیش آمده در صورت نداشتن طراحی سایت اختصاصی

در صورتیکه طراحی سایت ما اختصاصی نباشد ما باید قالب گرافیک سایت را خودمان انتخاب کنیم و اگر نمی توانید طرح اختصاصی خود را بر روی آن پیاده کنیم و در حالت کلی سایت ما مانند سایت هزاران شخص دیگر خواهد بود.

هم چنین کدهایی در سایت شما وجود خواهند داشت که شما اصلا دلیل وجود آنها به نمی‌ دانید و اصلاً برای شما کاربردی نیستند و همچنین به دلیل وجود این کدها و بار اضافی درون وبسایت شما، سرعت سایت شما رضایت بخش نخواهد بود. در پایان باید بگویم که در بحث سئو از تمامی رقبای خود یک پله عقب تر خواهید بود.

برآورد هزینه برای طراحی سایت اختصاصی

در مورد هزینه ها باید عنوان کنیم که با توجه به نیاز کاربر و کارفرما که سایت را سفارش می دهد و همچنین با توجه به زمان  و هزینه هایی که برای طراح سایت دارد هزینه‌های طراحی سایت اختصاصی متفاوت خواهد بود.

جلوگیری از ایجاد شکست و خطا در طراحی سایت 

برای جلوگیری از هرگونه شکست و خطا باید به دو نکته توجه کنیم اولین که طراحی سایت را با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا انجام دهیم و دوم اینکه با استفاده از زبان های برنامه نویسی پرکاربرد و اصولی نسبت به طراحی سایت اقدام نماییم.

معرفی کامل طراحی سایت داینامیک

معرفی کامل طراحی سایت داینامیک

به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهطراحی سایت داینامیک بسیار بهتر از طراحی سایت استاتیک است. همچنین این نوع طراحی سایت دارای مزایایی از قبیل سیستم مدیریت سایت بسیار آسان و بدون نیاز به دانش فنی و همچنین امکان مدیریت اطلاعات بسیار بالا بوده که با استفاده از بانک اطلاعاتی که در سایت داینامیک در اختیار دارید میتوانید اطلاعات آماری بسیار مهمی را به دست بیاوریم.

معرفی کامل طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک موضوعی است که ذهن بسیاری از افرادی که نسبت به طراحی سایت می خواهند اقدام نمایند را به خود جلب کرده است.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اصلاً سایت داینامیک به چه سایتی اطلاق می شود و هزینه آن چقدر است ما در این مقاله قصد داریم همه مسائل و نکات مربوط به سایت داینامیک را به صورت کاملاً ساده و مفهومی برای شما توضیح دهیم پس توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید :

تعریف طراحی سایت داینامیک

تقریبا می توان گفت که در حال حاضر طراحی سایت داینامیک همه گیر شده و تمامی سایت هایی که در فضای اینترنت با آنها روبرو هستیم داینامیک می باشند.

در اصطلاح به وب سایتی داینامیک گفته می شود که محتویات وب سایت بر اساس کار، زمان و یا پارامترهای دیگری تغییر می کند.

اگر بخواهیم مثال بزنیم می توان به انواع وب سایت هایی که ثبت نامی هستند و سایت‌های خبری و فروشگاه اینترنتی و غیره اشاره کرد.

تقریبا می توان گفت که تمامی وب سایت ها که داینامیک هستند به یک بانک اطلاعاتی مشخص وصل می شوند. طراحی سایت داینامیک با استفاده از زبان برنامه نویسی انجام می شود در وب سایت های داینامیک یک بخش مدیریت هم ساخته می‌شود تا کاربر به راحتی بتوانند اطلاعات سایت خود را دچار تغییر نمایند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که دارد این است که تغییر یا اضافه و حذف کردن اطلاعات در سایت داینامیک به قدری آسان است که کودکان نیز به راحتی می توانند از عهده آن بر بیایند.

مزایای طراحی سایت داینامیک

مورد اول این است که مدیریت سایت داینامیک بسیار آسان است و نیاز به دانش فنی در این زمینه ندارد.

کاربر می تواند اطلاعات سایتش را بدون هیچگونه دانش فنی اضافه، کم و یا تغییر دهد و این تغییرات را به راحتی ثبت نماید. مورد دیگر در مورد مزایای طراحی سایت داینامیک این است که امکان مدیریت اطلاعات در سایت داینامیک بسیار زیاد و بالا بوده و همچنین می توانید با استفاده از بانک اطلاعاتی که در اختیار دارید اطلاعات بسیار مهمی را به دست بیاورید.

معایب

از جمله معایب آن، این است که نگهداری و حفظ بانک اطلاعاتی یک علم بسیار پیچیده و سخت است و به عنوان یکی از مهمترین معایب نام برده می شود.

یکی دیگر از مواردی که به عنوان معایب طراحی سایت به حساب می آید هزینه سرور سایت می باشد.

برای آنکه ما بتوانیم از اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی سایت داینامیک استفاده کنیم سرور باید به صورت مداوم کار کند همچنین هر چه تعداد پست ها و تصاویر بیشتر باشد حجم کار پردازنده سرور هم بیشتر می‌شود و سرور به فضای حافظه رم بیشتری نیاز دارد.

در حالت کلی باید بگوییم که مشکلات امنیتی سرور همیشه وجود دارد اما این خطرات بیشتر دامن گیر سایت های داینامیک هستند چیزی که قطع به یقین است این مسئله است که هیچ شخصی به جز صاحب سایت نباید به بانک اطلاعاتی سایت مذکور دست یابد برای اینکه از دسترسی افراد دیگر به بانک اطلاعاتی جلوگیری شود باید تدابیر امنیتی ویژه‌ای در نظر گرفته شود و در صورتی که کوچکترین اشتباهی در مورد مسائل امنیتی پیش بیاید می تواند باعث حمله هکرها به سایت شده و مشکلات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد.

 سخن پایانی  

در حالت کلی باید بگویم که سایت داینامیک به مراتب بهتر از سایت های استاتیک است. ما در این مقاله سعی کردیم تمامی مزایا و معایب سایت داینامیک را برای شما بهرشته ی تحریر در بیاوریم ولی در پایان باید بگویم که در صورتی که قصد طراحی یک سایت را دارید حتما سایت خود را به صورت داینامیک طراحی نمایید.

معرفی و بررسی پروژه طراحی سایت فروش فایل

معرفی و بررسی پروژه طراحی سایت فروش فایل

معرفی و بررسی پروژه طراحی سایت فروش فایل: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: طراحی سایت فروش فایل یکی دیگر از خدماتی می باشد که توسط شرکت کارا آی تی( karait ) ارائه می شود. اگر فردی دارای فایل مهمی باشد و بخواهد از طریق این فایل کسب درآمد کند می تواند فایل خود را در این فروشگاه ها قرار دهد و از طریق این فایل درآمد کسب کند. سپس با توجه به میزان فروش، صاحب فروشگاه درصد خود را دریافت می کند و صاحب فایل نیز درصد خود را دریافت می کند.

معرفی و بررسی پروژه طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل یکی دیگر از خدماتی می باشد که توسط شرکت کارا آی تی ارائه می شود. امروزه بسیار از کاربرانی که از فضای اینترنت و موتور های جستجو و وب سایت ها بازدید می کنند، هیچ وقت قصد این را ندارند که فایلی را خریداری کنند.

کاربران ایرانی همیشه به دنبال این می باشند که از سرویس یا خدمات یا فایلی به صورت رایگان استفاده کنند و هیچ وقت قصد این را ندارند که هیچ گونه هزینه ای برای این ها بپردازند.

امروزه افراد زیادی علاقه مند به طراحی سایت فروش فایل شده اند و به همین دلیل سایت های زیادی با عنوان طراحی سایت فروش فایل به وجود آمده اند. این وبسایت ها وظیفه این را بر عهده دارند که فایلی را به صورت مستقیم به کاربران وب سایت خود به فروشند.

بررسی عملکرد پروژه طراحی سایت فروش فایل

عملکرد پروژه به این صورت می باشد که هر فردی که دارای یک فایل مهم می باشد و می خواهد که از طریق فروش این فایل مهم درآمدی را کسب کند، این فرد می تواند در فروشگاه ها فایل ثبت نام کند و فایل خود را درون این فروشگاه قرار دهد و برای این فایل قیمتی را تعیین کند، سپس این فایل به فروش گذاشته می شود و افراد که به این فایل نیاز دارند می توانند این فایل را خریداری کنند.

سپس بر اساس میزانی که افراد این فایل را خریداری کرده اند و با توجه به میزان پولی که از فروش این فایل به دست آمده است، صاحب سایت فروش فایل درصد خود را دریافت می کند و فردی هم که فایل خود را در این فروشگاه قرار داده است درصد خود را دریافت می کند.

امروزه بسیاری از افراد که در فضای اینترنت به دنبال فایلی می گردند نمی خواهند زمان زیادی را صرف این کنند که یک فایل را پیدا کنند و حاضر هستند برای اینکه فایل مورد نظر خود را بیابند، هزینه ای را بپردازند.

این افراد با استفاده از وبسایت های فروش فایل می توانند فایل مورد نظر خود را بیابند و آن را خریداری کنند. معمولا در فروشگاه های فایل، فایل ها به 5 دسته اصلی تقسیم می شوند و طراحان پروژه طراحی سایت فروش فایل برای دسترسی بهتر به فایل ها گزینه جستجوی پیشرفته را درون سایت قرار می دهند تا افراد بتوانند با جستجو کردن و اعمال فیلتر ها، فایل مورد نظر خود را بیابند.

مثالی برای پروژه طراحی سایت فروش فایل

سایت «گاما» را می توان به عنوان یک طراحی سایت فروش فایل مثال زد. وظیفه وب سایت گاما این می باشد که فایل های درسی در این فروشگاه به فروش گذاشته می شوند.

طراحان این پروژه، برای اینکه افراد به راحتی فایل مورد نظر خود را بیابند، چند دسته بندی در این سایت قرار داده اند که به عنوان مثال یکی از این  دسته بندی ها این می باشد که شما در چه پایه تحصیلی به دنبال فایل می گردید و یا در چه نوع مدرسه ای تحصیل می کنید، شما ئس از اعمال فیلتر ها می توانید به راحتی به فایل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

یک راهکار خوب برای پیشرفت پروژه طراحی سایت

شما برای پیشرفت کردن پروژه طراحی سایت فروش فایل خود می توانید در وبسایت خود بخشی را با عنوان بخش اخبار و بخش مقالات راه اندازی کنید تا از این طریق بتوانید سئو (SEO) سایت خود را افزایش دهید و از این طریق وبسایت خود را مشهور کنید.

شما می توانید مقالات آموزشی بنویسید که این مقالات آموزشی فقط با فایل های موجود در وبسایت شما امکان پذیر می باشد، از این طریق شما می توانید فایل هایی که در وبسایت خود دارید را به فروش بگذارید.