فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

صندلی ناهارخوری اداری

صندلی ناهار خوری اداری و  فضای سالن ناهار خوری      

فضا فاکتوری مهم در چینش میز و صندلی ناهار خوری اداری است. برای ایجاد فضایی مناسب در سالن غذاخوری اداره می بایست میز و صندلی ناهارخوری اداری طوری طراحی شود که در عین حفظ فضای شخصی هر میز، کل مجموعه یکپارچه و منظم به نظر برسد. از این رو می توان از چینشی به نام مینیمال بهره برد. این سبک همانطور که از نامش پیداست، سبکی است که به سادگی و راحتی، بیشترین اهمیت را می دهد و در آن خبری از زرق و برق نیست. این طرح از صنعت مبلمان دارای پیچیدگی نبوده و از رنگ های روشن استفاده می کند و همین امر باعث می شود تا هم فضا بزرگتر به نظر برسد و هم باعث آرامش ذهنی شود؛ چیزی که هر کارمند زحمت کشی به آن نیاز دارد. خوب است که بدانید در این سبک، وسایل حریم شخصی خود را دارند و همین امر موجب ایجاد محیطی کاربردی و امن می شود.

صندلی ناهارخوری اداری

اگر می خواهید میز و صندلی ناهار خوری اداری را با این سبک مهیا کنید به این چند نکته دقت کنید؛ در سبک مینیمال میز و صندلی ناهارخوری اداری می بایست ساده و بدون نقش و نگار باشد؛ اینکه میز شما مربع، مستطیل و یا دایره باشد، مهم نیست؛ نکته اینجاست که هیچ نوع پیچیدگی در میز و صندلی ناهار خوری اداری شما نباید وجود داشته باشد. در این سبک میز و  صندلی ناهار خوری اداری شما پایه های کاملا ساده ای دارند و اصلا حجیم نیستند. در این سبک خبری از رومیزی های پر زرق و برق نیست. چنانچه این سادگی به نظر شما زیاد و افراطی است، می توانید از نور پردازی در بالای میز استفاده کنید و یا یک گلدان بر روی میز قرار دهید، حتی می توانید از شمع های تزیینی استفاده کنید. جنس میز و صندلی ناهار خوری اداری در این سبک می تواند چوبی یا فلزی باشد.

صندلی ناهار خوری اداری شیک و مدرن 

اولین سوالی که در تهیه میز و صندلی ناهارخوری اداری پیش می آید این است که چه جنس و مدلی باید خریداری شود تا هم هزینه کمتری داشته باشد و هم نشانی از کیفیت و زیبایی در آن باشد. واقعیت این است که صنعت مبلمان آنقدر گسترده و مدرن شده است که شما می توانید میز و صندلی ناهارخوری اداری را با کمی جستجو و هوشیاری با قیمت و کیفیتی مناسب تهیه کنید.

صندلی ناهار خوری اداری را می توانید در طرح ها، سایز ها، جنس ها و رنگ های متفاوت و متنوع پیدا کنید و محیط ناهار خوری اداره را شیک و مدرن طراحی کنید. این موضوع بستگی دارد که چه میزان هزینه و بودجه برای این کار در نظر گرفته شده است. صندلی ناهارخوری اداری می تواند چوبی، فلزی یا نوع خاصی از پلاستیک باشد. هر کدام با توجه به جنسی که در آن بکار برده می شود، هزینه و بهای خود را دارد. معمولا سعی می شود صندلی ناهارخوری اداری را جنسی مقاوم انتخاب کرد تا با استفاده های مکرر از بین نرود و صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشته باشد.

صندلی رستورانی و کابینت یکی از انتخاب های متداول و رایج برای ناهارخوری یک اداره است که ظاهری رسمی و سنتی دارد و به وفور استفاده می شود.

یکی دیگر از انتخاب های شما برای صندلی ناهار خوری ادارای، صندلی ناهارخوری با طرح صدفی است که در عین سادگی شیک می باشد و همچنین از قیمت پایین تری هم برخوردار است. این صندلی ها بسیار پرکاربرد و مقاوم می باشند. همچنین صندلی ناهارخوری اداری خود را می توانید از صندلی پایه ایفلی انتخاب کنید. این صندلی ها دارای پایه های چوبی و فلزی می باشند و طراحی شیک و مدرنی دارند.

صندلی ناهارخوری اداری و تولیدکنندگان داخلی.

صندلی ناهار خوری اداری را می توانید از تولید کنندگان داخلی تهیه نمایید. در این راستا شرکت نیلپر طراحی و تولیدات درخور توجه ای را تولید کرده است که به لحاظ کیفی قابل تحسین است. با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های شرکت می توانید انواع مدل های صندلی ناهار خوری اداری و رستورانی این شرکت را ببینید و اقدام به سفارش و خرید کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. این شرکت در سایت خود در مورد جزییات محصولات که صندلی ناهار خوری اداری و رستورانی یکی از آنها می باشد، توضیحات کامل و مبسوط داده است. با خریداری صندلی ناهارخوری اداری  این شرکت می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

 

 

 

طراحی سایت ترجمه

طراحی سایت ترجمه : ورود زبان های مختلف به زندگی روزمره، طراحی سایت ترجمه را به امری ضروری تبدیل کرده است. برای نکات و اصول طراحی سایت ترجمه به صورت حرفه ای همراه ما باشید.

طراحی سایت ترجمه

ترجمه یکی از مهمترین مسائل در ارتباط بین کشورهای مختلفی است که با زبان یکدیگر آشنا نیستند و پلی است میان ملت ها، فرهنگ ها و علوم مختلف. مطمئنا یادگیری تمام زبان ها برای یک انسان ممکن نیست. طراحی سایت ترجمه نیاز انسان ها را در هر زمان و مکانی برطرف می سازد.

لزوم طراحی سایت ترجمه

در عصری که تبادلات فرهنگی، اقتصادی، علمی و اجتماعی، دانش زبان و ترجمه را به بخشی جدا نشدنی از زندگی تبدیل کرده است، طراحی سایت ترجمه که بتوان با استفاده از آن به سرعت و با کمترین هزینه متونی از زبان های مختلف را ترجمه کرد یک نیاز اساسی است. یک سایت ترجمه خوب باید بتواند نیاز مخاطب خود را به بهترین نحو، در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهد. طراحی چنین سایتی، به دلیل سیستم های اطلاعاتی به کار رفته در آن، نیازمند دانش بالایی در زمینه طراحی سایت می باشد. همچنین نکاتی هستند که می توانند سایت را بهینه و جذابیت و کارایی آن را چندین برابر کنند.

سایت های ترجمه برای رفع مشکل ترجمه متون به زبان های مختلف به وجود آمد و امروزه از سایت های پربازدید به شمار می آیند. یکی از کسب و کارهای اینترنتی پر رونق در فضای گسترده اینترنت، کار ترجمه به شمار می آید که به همین دلیل تعداد سایت های ترجمه بسیار رو به رشد است و مترجمین زیادی از طریق این سایت ها کسب درآمد می کنند.راه حلی که در عین هزینه کم، در زمان نیز صرفه جویی می کند و نیاز به صرف زمان و هزینه برای مراجعه حضوری به دفتر های ترجمه و دارالترجمه ها ندارد.

انواع خدماتی که سایت های ترجمه ارائه می دهند

طراحی سایت های ترجمه انواع مختلفی از خدمات را ارائه می و هر کدام در حوزه ی خاص خود فعالیت و درآمدزایی می کنند که به تعدادی از آنها می پردازیم.

ترجمه تخصصی مقاله و متون

سایت هایی در فضای اینترنت فعالیت می کنند که کسب و کارشان ترجمه مقاله و متون مختلف می باشد و از این طریق درآمدزایی می کنند. در این سایت ها تعدادی فریلنسر مشغول به کار هستند و مدیر این سایت ها معمولا واسطه ای میان مشتری و مترجم می باشد. به این صورت که مشتریانی که تقاضای ترجمه ی مقاله ای را دارند، سفارش خود را به سایت ترجمه می دهند و این مقاله ها توسط مترجمینی که در سایت فعالیت می کنند ترجمه شده و به مشتری تحویل داده می شود. از این طریق دسترسی به مترجمین مجرب در هر زمان و مکانی امکان پذیر شده و مترجمین هم می توانند از این طریق درآمد داشته باشند.

بومی سازی سایت ها و طراحی سایت های چند زبانه

برخی از شرکت ها و تجارت ها به دلیل روابط گسترده تجاری در داخل و خارج از کشور نیاز به سایت هایی چند زبانه دارند تا بتوانند نیاز های تمامی مخاطبین خود در سراسر جهان را برطرف کنند از این رو برخی از شرکت های طراحی سایت که مسلط به زبان های مختلف هستند، طراحی این سایت های چند زبانه که مطالب به چندین زبان مطرح می شوند را برعهده می گیرند.

ترجمه فیلم، ترجمه فایل صوتی، زیرنویس

اگر از طرفداران دیدن فیلم های زبان اصلی هستید، حتما با زیرنویس های فیلم ها آشنایی دارید. برخی از سایت ها هستند که از طریق ترجمه فیلم و فایل های صوتی و ارائه زیرنویس فارسی برای خود درآمدزایی می کنند. در این سایت ها مترجمینی فعالیت می کنند که با تولید زیرنویس برای فیلم های محبوب، برای خود کسب و کار اینترنتی فراهم کرده اند.

ویژگی های یک سایت ترجمه

  • طراحی سایت ترجمه باید دارای رابط کاربری زیبا و در عین حال ساده باشد تا کاربر و مشتری دچار سردرگمی نشود.
  • در این سایت باید انواع خدماتی که ارائه می شود مانند: ترجمه مقاله، ترجمه فیلم و زیرنویس، چند زبانه کردن سایت و غیره به وضوح بیان و معرفی شود تا مشتری خدمت مورد نیاز خود را انتخاب کند.
  • در طراحی سایت ترجمه باید راهنمای کامل چگونگی سفارش مطلب ترجمه، پرداخت مبلغ و دریافت مطلب ترجمه شده بیان شود.
  • مترجمینی که در سایت در حال فعالیت هستند و امتیازات آنها به کاربر نمایش داده شود.
  • تعرفه های موجود برای انواع خدمات ترجمه باید به وضوح نمایش داده شود.
  • پاسخ به سوالات مشتری و امکان ثبت نظر باید فعال باشد.

طراحی سایت ترجمه به چه امکاناتی نیاز دارد

  • در گام اول بهینه سازی سایت بسیار مهم می باشد و سایت شم برای موفقیت نیاز به حضور در بالاترین رتبه بندی های گوگل است.
  • سایت ترجمه باید دو پنل مدیریتی جداگانه برای مترجم و کاربر باشد.
  • طراحی سایت ترجمه باید به صورت اختصاصی انجام شود و از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده نشود.
  • وجود درگاه امن بانکی برای پرداخت هزینه ترجمه بسیار مهم است.
  • ابزاری برای برآورد هزینه ترجمه در سایت وجود داشته باشد.
  • در طراحی سایت ترجمه، دسته بندی مناسب برای ترجمه ها لحاظ شود.
  • امکان دریافت و تحویل مقاله
  • امکان گرفتن آزمون جهت ارزشیابی اولیه مترجمین

معرفی سایت های ترجمه آنلاین

  1. یکی از انواع سایت های ترجمه که همگی کم و بیش با آنها سر و کار داشته ایم، سایت های ترجمه آنلاین می باشد. طراحی سایت ترجمه آنلاین به دلیل تکنولوژی پیچیده ای که در آنها استفاده می شود بسیار سخت بوده و تعداد کمی در سطح جهان دارند و به تازگی تعدادی از آنها در ایران ایجاد شده است.
  2. معروف ترین سایت ترجمه ی آنلاین، سرویس ترجمه آنلاین گوگل می باشد که سایت حرفه ای و قوی ای بوده و قابلیت ترجمه به صد زبان دنیا را دارد. از دیگر امکانات این ابزار می‌توان به امکان ذخیره، گوش دادن، به اشتراک گذاری یا کپی کردن نتیجه ترجمه اشاره کرد.
  3. Bing Translator، SDL Free Translationاز دیگر سرویس های ترجمه آنلاین می باشند.
  4. فرازین و ترگمان نیز از نمونه های داخلی سایت های ترجمه آنلاین می باشند.

طراحی سایت تک صفحه ای بهینه

طراحی سایت تک صفحه ای بهینه : اغلب کسب و کارهای اینترنتی برای معرفی خود از طراحی سایت تک صفحه ای استفاده می کنند، طراحی سایت تک صفحه ای امری مهم در استراتژی دیجیتال مارکتیگ است.

طراحی سایت تک صفحه ای بهینه

طراحی سایت تک صفحه ای یکی از انواع طراحی سایت است که بیشتر برای معرفی یک کسب و کار اینترنتی، خدمات ارائه شده توسط یک کسب و کار یا معرفی یک محصول استفاده می شود. یک سایت حرفه‌ ای تک صفحه ای، قابلیت معرفی کامل خود را تنها در یک صفحه دارد و نمایانگر تمام اجزای یک کسب و کار اینترنتی می باشد.

برای طراحی یک سایت تک صفحه ای ایده آل و در عین حال حرفه ای به مهارت های خاصی نظیر سئو و بهینه سازی، استراتژی محتوا، دیجیتال مارکتینگ و گرافیک وب نیاز است.

ویژگی های سایت تک صفحه ای

یک سایت حرفه ای تک صفحه ای از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است و قابلیت این را دارد که تمام نیازهای یک کسب و کار اینترنتی را تنها در یک صفحه فراهم کند. اصلی ترین ویژگی طراحی سایت تک صفحه ای نمایش تمام محتوای سایت در یک صفحه است که به اصطلاح One Page نام دارد.

در سایت های تک صفحه ای تمام آنچه باید مخاطبان درباره یک کسب و کار بدانند، در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است. در طراحی سایت تک صفحه ای به ندرت از دیگر لینک های داخلی استفاده می شود و تمام محتوای مورد نیاز اعم از معرفی برند، محصول، نمونه کار، آدرس و راه های ارتباطی و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار در یک صفحه قابل دسترسی است.

با دقت در طراحی سایت تک صفحه ای و بهره گیری از استراتژی مناسب می توان بیشترین تاثیر را در مخاطبان ایجاد کرد و بهترین نتایج را از حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ دریافت نمود. یک طراحی حرفه ای سایت تک صفحه ای بیش از آنچه از یک صفحه انتظار می رود را به ارمغان خواهد آورد و به کسب و کارهای اینترنتی رنگ و رو می بخشد.

کاربرد سایت های تک صفحه ای

کاربرد یک سایت تک صفحه ای به طور کلی به خلاقیت در طراحی آن بستگی دارد و موارد کاربرد و استفاده از آن نامحدود است. یک سایت تک صفحه ای می تواند تمام اجزای یک کسب و کار اینترنتی را نشان دهد و به آن شاخ و برگ دهد. سایت های تک صفحه ای برای معرفی خدماتی که توسط یک کسب و کار ارائه می شود، مناسب هستند و از این رو توسط اکثر کسب و کارها استفاده می شوند.

یکی دیگر از کاربردهای سایت تک صفحه ای معرفی یک محصول خاص به منظور جذب مخاطب و افزایش فروش و ارائه آن محصول است. از سایت های تک صفحه ای همچنین به منظور معرفی یک برند، شرکت و یا مکان خاص استفاده می شود. به طور خلاصه می توان گفت که کاربرد سایت های تک صفحه ای نامحدود است و به نحوه طراحی سایت تک صفحه ای بستگی دارد.

پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن بهترین نتیجه و بیشترین تاثیرگذاری از خدمات ما در طراحی سایت استفاده نمایید. ما با برخورداری از برترین متخصصان و افراد خلاق در زمینه طراحی سایت، بهترین تصویر از کسب و کار شما را در یک صفحه به نمایش خواهیم گذاشت.

طراحی بهینه و ریسپانسیو

یکی از مهمترین نکات در طراحی سایت تک صفحه ای، بهینه سازی سایت و ریسپانسیو بودن آن است. بهینه بودن یک سایت و یا به اصطلاح SEO  بودن آن نقش به سزایی در ورود کاربران به سایت و تاثیرگذاری آن روی مخاطبان دارد. یک سایت تک صفحه ای بهینه سازی شده، تصویر متفاوتی از کسب و کار اینترنتی را به مخاطبان نمایش خواهد داد و بیشترین تاثیر را روی رفتار آنها دارد.

بهینه سازی یک سایت کمک شایانی به یافتن جایگاه مناسب در موتورهای جست و جو می کند و این عمل در نهایتا سبب می شود که مخاطبان بیشتری به سایت جذب شود.

امروزه درصد بیشتری از کاربران اینترنتی از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و برای جذب مخاطب از میان این کاربران باید سایت را مناسب آنها طراحی کرد. برای جذب مخاطب بیشتر از میان کاربرانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، باید سایت ریسپانسیو باشد. ریسپانسیو کردن سایت سرعت بارگزاری آن را افزایش می دهد و تاثیر بسیار زیادی در نحوه نمایش، کارآمد بودن و جذابیت سایت دارد.

طراحی حرفه ای سایت تک صفحه ای

اگر تصمیم گرفته اید که برای نمایش دادن کسب و کار اینترنتی خود از سایت تک صفحه ای استفاده کنید، باید در طراحی آن دقت کنید. طراحی سایت تک صفحه ای باید حرفه ای و بی نقص باشد چرا که تمام آنچه به نمایش خواهید گذاشت در یک صفحه خواهد بود.

هر آنچه در این صفحه به نمایش خواهید گذاشت هویت برند، محصول و خدمات شماست. تصویری که شما از کسب و کار اینترنتی خود در این صفحه به نمایش خواهید گذاشت، تعیین می کند که مخاطب به خدمات و محصولات شما علاقه پیدا می کند یا خیر.

با طراحی سایت تک صفحه ای حرفه ای و بدون نقص بیشترین تاثیر را در مخاطبان خود ایجاد کنید و علاقه آنها را به خدمات و محصولات خود تضمین کنید. یک طراحی حرفه ای شامل انتخاب عنوان مناسب برای سایت، استفاده از طرح های گرافیکی و رنگ های جذاب، افزایش سرعت و کارآمدی سایت، استفاده از بهترین متون برای محتوا و … می باشد.

نکات مهم در طراحی سایت تک صفحه ای

سایت های تک صفحه ای ویژگی های فوق العاده ای دارند که در میان آنها می توان به نمایش کل محتوای سایت در یک صفحه، بالا بودن نرخ تبدیل آنها و کم بودن هزینه طراحی اشاره کرد. برای حفظ این ویژگی ها و استفاده بهتر از کاربردهای سایت تک صفحه ای، باید توسط افراد متخصص و حرفه ای طراحی شوند.

سایت های تک صفحه ای بیشتر برای معرفی یک برند و یا خدمات استفاده می شوند و برای سایت های فروشگاهی، خبری و … توصیه نمی شوند. طراحی سایت تک صفحه ای بر خلاف تصور عموم، امری ساده نیست و حداقل نیازمند دانش Html, Css  و JavaScript است و به یک طرح گرافیکی کامل نیاز دارد.

طراحی سایت تجارت الکترونیک

با افزایش درخواست ها جهت طراحی سایت تجارت الکترونیک ، طراحان سایت نیز در آن خبره تر شده اند. اما نکاتی در طراحی سایت تجارت الکترونیک برجسته تر هستند.

طراحی سایت تجارت الکترونیک

طراحی سایت تجارت الکترونیک راهکاری آسان است تا از یک کسب و کار و تجارت یکنواخت به کسب و کار اینترنتی روی آورید. امروزه از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ایی گرفته تا فروشگاه های کوچک، همگی امکان آن را دارند تا فروشگاه خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنند. البته با پیشرفت در حوزه برنامه نویسی نیز، طراحی سایت فروشگاهی نیز راحت تر شده است.

نخستین تصویری که از یک سایت تجارت الکترونیک می توان داشت این است که، سایتی مهیج و پر از محصولات متنوع و جذاب است که خریداران با صرف کمترین زمان می توانند سفارشات خود را ثبت و سپس دریافت نمایند. اما برای فروشگاه ها و مراکز مختلف که قصد دارند محصولات خود را از طریق تجارت الکترونیک به فروش برسانند، سایت تجارت الکترونیکی سایتی است که قدرت آن را دارد تا به عنوان یک رابط قوی بین عرضه کننده و مشتری قرار گیرد. در واقع یک لبهٔ قوی و حرفه ایی بین عرضه کننده و مشتری است که امکان معروف شدن برند ها و تولیدی های مختلف را فراهم آورده است.

بهترین نکات برای طراحی سایت تجارت الکترونیکی:

چه چیز هایی را باید قبل از طراحی سایت تجارت الکترونیک بدانیم؟ و چه مواردی را باید در هنگام طراحی سایت رعایت کنم؟ ۷ مورد از اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام طراحی سایت تجارت الکترونیک به آنها توجه داشت را بررسی می کنیم. برای طراحی سایت تجاری قدرتمند و هدف گرا نیاز است که این هفت مورد را در چک لیست خود داشته باشید:

نکات قبل از بازدید:

  1. معرفی برند و شرکت تولیدی:

وب سایت باید ماهیت شرکت را بازتاب دهد و در واقع متناسب با کاربردهای محصولات و مصرف کنندگان طراحی شود. اینکه آیا وب سایت دارای گرافیک قدرتمند و ترکیب رنگی های جذاب باشد یا ساده و مینیمال باشد به ماهیت محصول و برند برمی گردد. زمانی که یک شرکت و یا برند شناخته شده و یکپارچه باشد، طراح سایت نیز راحت تر می تواند آن را معرفی کند.

  1. طراحی سایت تجارت الکترونیک به صورت ریسپانسیو:

با توجه به افزایش ترافیک استفاده از گوشی های همراه، تنها معیار در طراحی وب سایت نباید نمایش آن بر روی دسکتاپ باشد. طراحی سایت تجارت الکترونیک باید به گونه ایی باشد که بر روی تمامی دستگاه ها نمایش داده شود؛ صرف نظر از اندازه صفحه نمایش. آمارها نشان داده است که از هر ۵ نفر ۳ نفر بر روی تلفن همراه خرید اینترنتی انجام می دهند. پس اگر طراحی سایت ریسپانسیو نباشد نزدیک به ۴۰ درصد از بازدید کنندگان از خرید منصرف می شوند.

۳-UI و UX قدرتمند:

تمرکز شرکت باید بر روی تقاضای مشتریان باشد. یعنی کاربر چه امکاناتی را از سایت می خواهد. اگر سایت بیش از حد ظریف و گرافیکی باشد ممکن است توجه مخاطب را از محصولات عرضه شده دور کند. هدف از طراحی سایت باید معرفی محصولات و متقاعد کردن کاربران برای خرید محصولات باشد. نباید مخاطب صرفا فقط برای یک بازدید جزئی به سایت مراجعه کند، پس در نتیجه نیاز به ui و ux قدرتمند برای معرفی محصولات می باشد.

  1. تولید محتوای با کیفیت

موتور جستجوگر نقش بسیار مهمی در شناساندن شما به مشتری دارد. پس از استانداردهای مطابق با موتورهای جستجو و یا اصطلاحا سئو (seo) برای درج محتوای مطلوب استفاده کنید. سئوی خوب می تواند سایت شما را در صفحه اول موتورهای جستجو قرار دهد. اینگونه کاربر با یک کلیک ساده می تواند به شما بپیوندد و با برند و محصولات شما آشنا شود.

نکات بعد از بازدید از سایت:

  1. روند پرداخت امن و یکپارچه:

خریدار باید از لحظه ایی که از سایت شما دیدن می کند تا زمانی عملیات خروج را انجام می دهد نسبت به خرید کردن مشتاق باشد. بعد تکمیل سبد خرید کاربر انتظار دارد که پرداخت آنلاین را از طریق یک درگاه پرداخت امن انجام دهد. مطمئنا هیچ کسی دوست ندارد با پول خود ریسک کند، پس اگر پرداخت از طریق درگاه امنی انجام شود، کاربر برای بارهای بعدی نیز نسبت به خرید از سایت شما ترغیب می شود.

  1. سرعت بالای سایت در پاسخگویی:

امروزه با افزایش فروشگاه های اینترنتی و تجارت الکترونیک، چندین سایت وجود دارند که محصولات مشابه را عرضه می کنند. یعنی کاربران امکان این را دارند تا سایت های دلخواه را برای خرید کردن انتخاب کنند. بعد از بازدید از سایت اگر کاربر زمان زیادی را در جستجوی محصول باشد و با سرعت پایین سایت مواجه شود مطمئنا از خرید منصرف می شود. به همین دلیل نزدیک به ۹ درصد از کاربران به دلیل پایین بودن سرعت سایت از خرید کردن منصرف می شوند و سایت دیگری را انتخاب می کنند.

  1. ارائه خدمات شخصی سازی برای کاربران:

غول های تجارت الکترونیک در دنیا مانند آمازون امکان شخصی سازی محصولات را بر اساس علایق کاربران فعال کرده اند. از طریق شخصی سازی کاربران می توانند محصولی را که مد نظر دارند بر مبنای علاقه خود محدود کنند. مثلا رنگ یا سایز و یا موارد جزئی و کلی دیگر.

ابزارهای مهم برای بازاریابی در طراحی سایت تجارت الکترونیک:

CMS مرسوم ترین ابزار است که می تواند طراحی سایت تجارت الکترونیک را تا حد بالایی معروف کند. محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند باید با جزئیات معرفی شوند و کاربر را جذب کنند. ابزار بعدی که امروزه خیلی پر استفاده هستند، صفحات تبلیغاتی هستند که با مجوز گرفتن از کاربر باز می شوند.

در این صفحات تبلیغاتی می توانید سایت و محصولات را معرفی کنید. یکی از مهمترین ابزارهایی که حتی به صورت غیر مستقیم و بدون مراجعه به وب سایت می توانید محصولات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید، شبکه های اجتماعی هستند.

با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید محصولات و برند خود را بیشتر معرفی کنید و آمار کاربران سایت را افزایش دهید. دنیای تجارت الکترونیک به سرعت در حال پیشرفت است، پس با استفاده از این ابزارها سایت خود را به همگان معرفی کنید.

رعایت قوانین کسب و کار در طراحی سایت تجارت الکترونیک:

با توجه به اینکه اعتماد مخاطبان نسبت به فروشگاه های آنلاین سخت تر جلب می شود، پس باید از قوانینی که برای کسب و کار تجارت الکترونیک تعریف شده اند پیروی کنید تا مخاطب را جذب کنید. مدیریت سایتی که به صورت آنلاین محصولات خود را عرضه می کند سخت تر از فروشگاه های واقعی است.

پس باید نهایت تلاش را در جلب اعتماد مشتریان در کسب و کار اینترنتی انجام دهید. اینکه فضایی ایمن را برای جستجو، بازدید و خرید در سایت خود فراهم آورید یعنی سایت با کیفیتی دارید. از محصولات یکنواخت در سایت نیز استفاده نکنید و تنوع را در محصولات رعایت کنید. طراحی سایت تجارت الکترونیک امروزه مبدل به یک حرفه بسیار کارآمد و کاربردی شده است.

طراحی سایت هلدینگ