فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه مبلمان اینترنتی

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان

شرکت فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه دارای حرفه ای ترین تیم طراحی سایت بوده و مفتخر است خدمات طراحی سایت را به هم وطنان خود در استان اصفهان ارائه دهد.

استان اصفهان با بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت سومین استان پرجمعیت کشور و مرکز آن شهر اصفهان پس از تهران دومین شهر پهناور ایران است. این استان با بیش از ۹ هزار واحد صنعتی و براساس شاخص ها و مطالعات وزارت صنعت رتبه اول توسعه یافتگی صنعتی، تجاری و معدنی کشور را داراست.

مرکزیت استان اصفهان و قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی کشور و وجود صنایع متعدد مادر این استان را به قطب صنعتی کشور با ضریب بالای ایمنی سرمایه گذاری و قوای محرکه ای برای صنایع کوچک تر و پیش رو در زمینه اشتغال تبدیل کرده است. تیم فراکارانت خدمات طراحی سایت حرفه ای را متناسب با  صنایع متعدد این استان مانند صنایع خودروسازی، فولاد، سنگ و … ارائه می دهد.

اهمیت استان اصفهان از نظر فرهنگی و گردشگری بر کسی پوشیده نیست. شهر اصفهان به تنهایی موزه کاملی از آثار معماری، هنری و  صنایع دستی و نمایانگر شکوه  شهر از دیرباز و پیشینه کهن آن می باشد و آن را به پایتخت  فرهنگی ایران تبدیل کرده است. اصفهان از جمله اولین شهرهای ایران است که در سال ۱۳۹۴ به شبکه شهرهای خلاق جهان زیرنظر یونسکو پیوست. براساس استاندارد یونسکو شهر خلاق شهری ست که از نوآوری ها و توانمندی های شهروندان در جهت توسعه شهری استفاده می شود. فعالان حوزه گردشگری می توانند جهت برآورد هزینه طراحی سایت، اطلاع از پروموشن های مختص به این حوزه و دریافت مشاوره رایگان با مشاوران فراکارانت تماس حاصل نمایند.

در دنیای امروز که ابتدایی ترین کسب و کارها نیز با طراحی سایت فروشگاهی پا به عرصه تجارت آنلاین گذاشته اند؛ بدون شک صاحبان کسب و کار و هنرمندان صنایع متنوع استان مانند صنعت فرش و قالی، صنایع دستی قلم کاری، خاتم کاری و … با بهره گیری از خدمات بهترین شرکت طراحی سایت می توانند مشتریان وفاداری از اقشار مردم ایران بیابند.

تیم فراکارانت همچون گذشته خدمات طراحی سایت حرفه ای و نگهداری وب سایت را جهت شناساندن هر چه بهتر  ظرفیت های استان اصفهان که در زمینه های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری و فرهنگ و هنر پرچمدار و سرآمد کشور است ارائه می دهد.

شرکت فراکارانت با ارائه پروموشن های ویژه استان اصفهان بستری را فراهم آورده تا هم وطنان علاوه بر بهره مند شدن از امکانات شرکت طراحی سایت تهران، هزینه طراحی سایت متناسب با نیازهای خود داشته باشند. جهت اطلاع از پروموشن های مختص استان اصفهان و لیست قیمت طراحی سایت به لینک زیر مراجعه کنید.

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی : ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که قبل از انتخاب یک مرکز آموزشی، سعی در چک کردن وب‌سایت‌های مختلف داشته باشید و مطمئناً قبول دارید که طراحی سایت تأثیر زیادی در جذب کاربران دارد و اولین جنبه هر سایت است که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. ما قصد داریم در این مقاله تعدادی از ویژگی‌ها، نکات و روش‌های مهم را در طراحی سایت آموزشی به شما معرفی کنیم پس اگر می‌خواهید یک وب‌سایت آموزشی خوب داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت آموزشی

چکیده

طراحی وب‌سایت از زمان ابداع آن تا به امروز پیشرفت‌های بسیاری داشته است. اگرچه ممکن است طراحی برخی از سایت‌های آموزشی اندکی قدیمی به نظر برسد اما تمام وب‌سایت‌های دانشگاهی این مشکل را ندارند. در عین حال فقط تعداد کمی از مدارس، موسسه‌ها و دانشگاه‌ها وجود دارند که از وب‌سایت‌هایی با جلوه بصری زیبا و مفید برخوردارند. یک وب‌سایت آموزشی خوب باید بتواند انتظار کاربران که بیشتر دانشجویان و دانش آموزان هستند را برآورده کند و از انواع محتواهای آموزشی و اطلاعات مفید درباره موسسه مورد نظر برخوردار باشد.

هدف از طراحی سایت آموزشی

در طول چند سال اخیر آموزش آنلاین با سرعت بسیار زیادی در حال ترویج و گسترش است و بسیاری از دانشجویان به‌جای مراجعه و آموزش حضوری ترجیح می‌دهند که ابتدا وب‌سایت موسسه‌های مختلف را بررسی و تا حد امکان آموزش‌های خود را از این طریق دریافت کنند یا این که پیش از مراجعه حضوری از شرایط و کیفیت کار آن موسسه باخبر شوند؛ به همین دلیل در اینجا است که طراحی سایت آموزشی به صورت حرفه‌ای و با هدف جذب مخاطب اهمیت پیدا می‌کند.

یک سایت آموزشی خوب طراحی‌شده می‌تواند اطلاعات لازم و کافی را در اختیار کاربران قرار دهد، دوره‌های آموزشی آنلاین مفیدی داشته باشد، نیاز به حضور در موسسه‌ها را کاهش دهد و برای کاربران از جذابیت برخوردار باشد. از سوی دیگر وب‌سایتی که به خوبی طراحی شده باشد می‌تواند با به دست آوردن رتبه مناسب در گوگل برای کسب‌وکار آموزشی شما مشتری جذب کند و این به معنی دست‌یابی به سود بیشتر است.

نقش طراحی وب در تصمیم دانشجو

در تحقیقی که در زمینه نقش طراحی وب در انتخاب یک موسسه آموزشی انجام شد همه دانشجویان به این مسئله اشاره کردند که طراحی وب‌سایت دانشگاه نقش مهمی در فرآیند انتخاب آن‌ها داشته است. اگر در یک وب‌سایت آموزشی به اندازه کافی از مقالات، عکس، فیلم، مطالب به روز و متن‌های جذاب استفاده شده باشد دانشجو نسبت به کیفیت آموزش تا حدود زیادی مطمئن‌تر می‌شود.

نکات مهم در طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی به خاطر وظیفه خاصی که این نوع سایت‌ها بر عهده دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک سایت آموزشی خوب باید بتواند مخاطبان را به هدفی که به دنبال آن هستند برساند به همین دلیل رعایت نکات زیر در طراحی چنین وب‌سایت‌هایی لازم است:

1.     استفاده از تصاویر جذاب و به‌جا (مخصوصاً در صفحه اصلی)

تصاویر، نقشی اساسی در جذابیت سایت‌های آموزشی دارند. این دقیقاً همان سیاستی است که دانشگاهی مانند مونتانا از آن پیروی می‌کند و سعی کرده با قرار دادن تعدادی تصویر زیبا در صفحه اصلی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند در حالی که خود دانشگاه ممکن است به آن زیبایی که می‌نماید نباشد.

  1. استفاده کمتر از متن

جزئیات را کنار بگذارید و تنها به ارائه اطلاعات ضروری درباره موسسه خود و خدماتی که عرضه می‌کند بپردازید. در عین حال توجه کنید که در متن‌ها از فونت‌ها و رنگ‌های جذاب و مناسب استفاده کنید و اصول سئو در آن‌ها رعایت شده باشد.

  1. سرعت بالا

اگرچه استفاده از تصاویر و متن‌های خوب در جذابیت یک سایت موثر است اما سرعت پایین می‌تواند اثربخشی این موارد را تا حد زیادی کاهش دهد. سرعت بالا یکی از نیازهای اصلی گوگل برای تجربه بهتر کاربر است؛ بنابراین وب‌سایتی که بارگذاری آن بیش از 10 ثانیه طول بکشد می‌تواند در رسیدن به اهداف سایت آموزشی شما فاجعه‌بار باشد.

  1. بخش‌بندی مناسب

تحقیقات نشان داده است که 48 درصد از دانشجویان تنها به این دلیل یک وب‌سایت آموزشی را ترک می‌کنند که نمی‌توانند در آن به مطلب مورد نظر خود دست پیدا کنند. بنابراین توجه کنید که با استفاده از رنگ‌بندی مناسب و راهنمایی‌های مفید، دسترسی کاربران را به مطالب مختلف راحت‌تر کنید.

  1. ویدیوهای باکیفیت

انتقال مفهوم از طریق ویدیو یکی از بهترین شیوه‌ها برای جذب مخاطب است. سعی کنید علاوه بر ویدیوهای آموزشی آنلاین باکیفیت، برای معرفی موسسه خود نیز از ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید. این ویدیوها می‌تواند شامل معرفی اساتید و پرسنل، نشان دادن زندگی دانشجویی و کمک به کاربران برای تصور خود به عنوان دانشجو باشد.

  1. بهره‌گیری از افراد کارآزموده

طراحی سایت در هر زمینه‌ای که باشد مستلزم آگاهی و تجربه کافی است؛ به همین دلیل سعی کنید حتماً طراحی سایت آموزشی خود را به افراد کاردان بسپارید زیرا در غیر این صورت نه تنها یک وب‌سایت موفق نخواهید داشت بلکه قطعاً با شکست سختی مواجه خواهید شد.

هدف خود را مشخص کنید

علاوه بر نکاتی که در قسمت قبل به آن‌ها اشاره شد، در طراحی سایت اولین نکته‌ای که باید پیش از انتخاب قالب، مورد توجه قرار گیرد هدفی است که دنبال می‌کنید. به عنوان مثال در نظر بگیرید که هدف شما از آموزش کدام رده سنی است و با توجه به آن چیدمان مناسبی را برای سایت انتخاب کنید. مثلاً اگر هدف شما کودکان هستند باید وب‌سایت طراحی شده شما هم برای کودکان و هم والدین آن‌ها جذابیت داشته باشد اما در صورتی که جامعه هدف شما افرادی در رده سنی و مقاطع تحصیلی بالاتر هستند باید روی حرفه‌ای‌تر نشان دادن سایت تمرکز کنید.

نتایج طراحی حرفه‌ای سایت آموزشی

در قسمت زیر به برخی از مهم‌ترین نتایجی که طراحی حرفه‌ای سایت آموزشی به دنبال دارد اشاره شده است:

  • استفاده از تصاویر جذاب و جالب و طراحی خوب در ایجاد ارتباط عاطفی محکم دانشجو با موسسه تأثیرگذار است.
  • دانشجویان، بیشتر به وب‌سایت‌های حرفه‌ای اعتماد می‌کنند زیرا آن‌ها را معتبرتر می‌دانند و در نتیجه مدت زمان استفاده از محتوا و دوره‌های آموزشی آن‌ها طولانی‌تر خواهد شد.
  • بسیاری از دانشجویان اعتبار وب‌سایت را به مواردی مانند تایپوگرافی، رنگ بندی، چیدمان، اندازه فونت و طراحی کلی آن ربط می‌دهند و از این طریق آن‌ها را مورد قضاوت قرار می‌دهند.
  • طراحی سایت نقش بسیار مهمی روی جذب کاربران و افزایش تعداد ثبت‌نام‌ها دارد.
  • یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند رتبه سایت را در موتورهای جستجو بالا ببرد.

نتیجه‌گیری

طراحی سایت آموزشی به صورت حرفه‌ای تأثیر بسیار زیادی روی اثربخشی هر چه بیشتر آن دارد و می‌تواند در رونق کسب‌وکار آموزشی تأثیر بسزایی داشته باشد به همین دلیل باید برای انجام این کار از افراد متخصص بهره گرفته شود تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی سایت تخفیف گروهی تخفیف واژه‌ای است که برای همه مردم از جذابیت خاصی برخوردار است و هر جا که حرف از تخفیف باشد خودبه‌خود به سمت آن کشیده خواهیم شد. با توسعه روزافزون تکنولوژی، دست‌یابی به محصولاتی که از تخفیف مناسب برخوردارند به راحتی چند کلیک کردن شده است. طراحی سایت تخفیف گروهی از جمله موارد مناسب برای استفاده از چنین امکاناتی به عنوان نوعی کسب‌وکار است که فروشگاه‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات مختلف در آن عضویت دارند و از طریق کدهای تخفیفی ارائه‌شده توسط صاحبان مشاغل و کارفرمایان برای آن‌ها مشتری جذب می‌کنند و کاربران را نیز به محصول مورد نظر خود می‌رسانند.

طراحی سایت تخفیف گروهی

چکیده

وب‌سایت‌های تخفیفی مجموعه‌ای از کالاها و خدمات تخفیف‌دار از جمله انواع مختلفی از فروشگاه‌ها، تورهای مسافرتی، اماکن گردشگری، تفریحی، علمی، رستوران‌ها و هر جا که کالا یا خدمتی به دیگران ارائه می‌دهد را شامل می‌شوند که تمام این موارد تنها با خریداری بن تخفیف، دریافت کد و ارائه آن به صاحبان مشاغل قابل خریداری هستند. چنین وب‌سایتی علاوه بر داشتن سود دو طرفه برای صاحبان مشاغل و کاربران باعث رسیدن درصدی سود به مدیر سایت، افزایش میزان بازدید و بالا رفتن رتبه سایت او در گوگل نیز می‌شود.

اهداف طراحی سایت تخفیف

طراحی سایت تخفیف گروهی که یک فضای فوق‌العاده را برای معرفی انواع کالاها و خدمات به وجود آورده است در حال حاضر یکی از موارد پرطرفدار در کسب‌وکارهای اینترنتی به شمار می‌آید. نحوه عملکرد چنین سایت‌هایی به این صورت است که انواع مختلفی از خدمات کسب‌وکارهایی که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند را به همراه تخفیف‌های چشم‌گیری که دارند در سایت خود به نمایش می‌گذارند. این نوع طراحی سایت در سراسر جهان و بیشتر به خاطر علاقه‌مندی مردم به کالاهای تخفیفی طرفداران بسیار زیادی دارد.

به طور کلی همان‌طور که مشخص است هدف از طراحی سایت تخفیفی ایجاد نوعی پل ارتباطی بین صاحبان مشاغل در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به هر حوزه برای خریدوفروش کالاهای تخفیفی است. نحوه ارائه محصول در این سایت‌ها به این صورت است که مشتری باید پیش از وارد شدن به یک حوزه کاری خاص بن تخفیفی را خریداری کند، سپس پرینت بن را به صاحب آن کسب‌وکار ارائه دهد و در نهایت خرید خود را به شیوه‌ای کاملاً مطمئن انجام دهد.

تاریخچه طراحی وب‌سایت تخفیف گروهی

ایده طراحی سایت تخفیف گروهی نخستین بار در سال 2008 میلادی توسط وب‌سایت groupon اجرایی شد. اگرچه در آن دوره این گونه مشاغل اینترنتی رواج آن‌چنانی نداشتند اما این وب‌سایت تخفیفی به زودی و با انتشار آگهی توانست به جایگاه مناسبی در میان کاربران اینترنتی دست پیدا کند و به عنوان بخش مهمی از بازار خریدوفروش آنلاین با قدرت به کار خود ادامه دهد.

امروزه تعداد چنین وب‌سایت‌هایی مخصوصاً در ایالات متحده روزبه‌روز رو به افزایش است و تعداد آن‌ها به حدود 600 مورد رسیده است اما این در حالی است که هنوز در بسیاری از کشورهای در حال توسعه چنین مسئله‌ای هنوز تقریباً ناشناخته است و یا در مراحل ابتدایی کار خود قرار دارد.

مشخصات طراحی سایت تخفیف گروهی

در این نوع کسب‌وکار اینترنتی، محصولات و خدمات با تخفیف‌های ویژه به گونه‌ای عرضه می‌شوند که نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کنند. ترفندی که این نوع سایت‌ها برای جذب مخاطب به کار می‌گیرند استفاده از بن‌های تخفیفی برای کالاهای متنوع است. در نهایت این تخفیف و تنوع در کالاها و خدمات باعث می‌شوند که تعداد بازدیدهای سایت بیشتر شود و به دنبال آن رتبه سایت در گوگل نسبت به رقبا بالاتر برود.

یکی از مشخصات مهمی که باید یک وب سایت تخفیف گروهی از آن برخوردار باشد بخشی به عنوان جستجوی پیشرفته است. کاربران با استفاده از این بخش می‌توانند به راحتی به انواع کالاها و خدماتی که از طریق بن تخفیف ارائه می‌شوند دسترسی پیدا کنند. در عین حال در حالت کلی معمولاً کاربران نسبت به وب‌سایت‌هایی بیشترین رضایت را دارند که در آن بتوانند راحت‌تر به کالا یا خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

یکی دیگر از مواردی که در افزایش میزان رضایت کاربران در طراحی سایت تخفیف گروهی موثر است استفاده از یک شیوه بازاریابی برای اطلاع‌رسانی سریع کاربران نسبت به تمام تخفیف‌های ارائه‌شده به صورت روزانه است که این کار می‌تواند از طریق ارسال روزانه ایمیل انجام شود.

یک سایت تخفیف گروهی باید از چه امکاناتی برخوردار باشد؟

علاوه بر امکانات اختصاصی هر وب سایت تخفیف گروهی، یک سری امکانات عمومی وجود دارند که باید برای موفقیت یک وب‌سایت در طراحی آن اعمال شوند. از این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل، پیامک و روش‌های مناسب دیگر
  • اختصاص دادن کد تخفیف به کلیه محصولات
  • گزارش‌های مدیریتی و مالی
  • بنرهای تبلیغاتی
  • ارائه اطلاعات لازم برای هر صفحه
  • تعیین قسمت قوانین و مقالات
  • نظارت و مدیریت بر انواع بن‌های تخفیف
  • امکان اضافه کردن موارد تخفیفی جدید
  • قسمت نظرسنجی، دیدگاه‌ها و پیشنهاد کاربران
  • مدیریت دوره‌های تخفیف
  • ارائه پرینت بن تخفیف به کاربران
  • گالری تصاویر و ویدیوها
  • درگاه‌های بانکی مختلف
  • دسته‌بندی گروه‌های تخفیفی
  • گروه‌بندی محصولات با توجه به استان و شهر
  • ارائه آمار بازدید و خرید هر محصول یا خدمت
  • راهنما
  • امکان گفتگو

عوامل موفقیت یک سایت تخفیف

با وجود این که گزینه‌های گفته‌شده از جمله مواردی هستند که باید یک سایت تخفیف خوب از آن‌ها برخوردار باشد؛ اما توجه داشته باشید که تنها رعایت این موارد برای موفقیت یک سایت تخفیف کافی نیست. در هر طراحی وب سایت تخفیف گروهی یک سری موارد فنی و تخصصی مرتبط با مدیریت وب سایت، موتورهای جستجوگر، محیط اینترنت و… وجود دارند که عدم توجه به آن‌ها ممکن است برابر با شکست وب سایت طراحی شده باشد؛ بنابراین توجه داشته باشید که پیش از طراحی سایت حتماً چنین مواردی را شناسایی و در کار خود مورد توجه قرار دهید.

اهمیت سئو در یک وب سایت تخفیف

اگرچه طراحی زیبای یک وب سایت تخفیف برای جذب مخاطب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما از آن مهم‌تر این است که کاربران بتوانند از طریق موتورهای جستجو به خصوص گوگل دسترسی راحتی به سایت داشته باشند و در عین حال ارتباط مداوم و بدون قطعی با آن برقرار کنند که این موارد مستلزم رعایت اصول سئو و برخورداری از رتبه مناسب در رتبه‌بندی موتورهای جستجو است. به عنوان مثال اگر شما در گوگل عبارت «رستوران تهران» را جستجو کنید و وب سایت شما در رده اولین نتایج قرار بگیرد به این معنی است که از سئو مناسب و رتبه بالایی در گوگل برخوردار هستید.

نتیجه‌گیری

توجه داشته باشید که در طراحی سایت تخفیف گروهی موارد مختلفی از جمله سئو مناسب، مدیریت خوب، بک لینک‌سازی مناسب و باکیفیت و… باید در نظر گرفته شوند تا سایت مورد نظر بتواند از جنبه‌های مختلف بهینه شود و در جایگاه مناسبی نسبت به رقبایش قرار بگیرد؛ به همین دلیل سعی کنید تا حد امکان این کار را به افراد کارآزموده و باتجربه بسپارید.

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت : اگر قصد دارید وب سایت خود را راه‌اندازی کنید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع نمایید، به جای درستی آمده‌اید … اکثر مشتریان انتظار دارند شغل شما را از طریق اینترنت پیدا کنند. برای این که بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید یا اطلاعاتی در مورد شغل و اطلاعات تماس خود ارائه دهید، داشتن یک وب‌سایت ضروری است. ایده خوبی است که پیش از ایجاد سایت خود، در مورد آنچه که می‌خواهید از وب‌سایت خود به دست بیاورید، فکر کنید. تحقیق در وب‌سایت‌های رقبای شما می‌تواند به شما در درک آنچه برایتان بهتر است، کمک کند.

طراحی سایت

طراحی سایت و نکات اصلی آن که باید به آن‌ها توجه کنید:

برای ایجاد یک وب‌سایت، باید 4 مرحله اساسی را دنبال کنید.

۱. نام دامنه خود را ثبت کنید

نام دامنه شما باید محصولات یا خدمات شما را منعکس کند تا مشتریان بتوانند به راحتی کسب‌وکارتان را از طریق موتور جستجو پیدا کنند. مشتریانتان همچنین ممکن است انتظار داشته باشند که نام دامنه شما شبیه به نام تجاری شما باشد.

از نام دامنه شما، همچنین برای آدرس ایمیل خود استفاده خواهد شد. در حالی که می‌توانید از یک آدرس ایمیل رایگان مانند hotmail استفاده کنید، ارسال ایمیل از آدرس کسب‌وکار حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. برای ثبت نام دامنه خود، باید یک ثبت‌کننده معتبر پیدا کنید و هزینه‌ای را بپردازید.

۲. یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید

برای به دست آوردن نام دامنه خود در اینترنت، باید یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید. بسیاری از ارائه‌دهندگان اصلی خدمات اینترنتی، خدمات میزبانی وب را ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند چند آدرس ایمیل در اختیار شما قرار دهند.

هزینه ماهانه میزبانی وب بسته به اینکه وب‌سایت شما چقدر بزرگ است و تعداد بازدید شما چقدر می‌باشد، متفاوت خواهد بود.

۳. مطالب خود را آماده کنید

در مورد آنچه می‌خواهید مشتریان از طریق وب‌سایت شما انجام دهند، فکر کنید. این امر به شما کمک می‌کند قسمت‌ها یا صفحاتی را که می‌خواهید در سایت خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که مشتریان شما چه اطلاعات یا معامله‌ای را می‌خواهند و مطمئن شوید که سایت ساختار یافته است تا به مشتریان کمک کند هر چیزی را که می‌خواهند، پیدا کنند.

دقیقاً همانطور که ممکن است یک حرفه‌ای را برای طراحی سایت خود استخدام کنید، همچنین ممکن است بخواهید یک فرد حرفه‌ای را برای نوشتن و ایجاد مطالب خود استخدام کنید.

وب‌سایتی که به خوبی طراحی شده است و استفاده از آن آسان می‌باشد، به شما در برجسته کردن کسب‌ و کار خود کمک می‌کند. داشتن مطالب و تصاویر مناسب و مرتبط، به مشتریان در درک محصولات و خدمات شما کمک می‌کند و باعث می‌شود در خرید از کسب‌ و کار شما، احساس راحتی کنند.

۴- وب‌سایت خود را ایجاد کنید

می‌توانید وب‌سایت خود را خودتان بسازید یا از یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای کمک بگیرید تا آن را به بهترین شکل ممکن برای شما ایجاد کند. وب‌سایت‌ها باید به روز باشند، بنابراین حتماً برای به روز رسانی مداوم، برنامه‌ریزی داشته باشید.

در صورت تازه کار بودن در تجارت آنلاین، کمک گرفتن از شخص دیگری برای ایجاد یک وب‌سایت، ایده خوبی است. یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای می‌تواند سایت شما را به سرعت راه‌اندازی کند و راهنمایی‌هایی را در زمینه طراحی وب موفق ارائه دهد. اگر به دنبال داشتن یک فروشگاه اینترنتی یا ارائه خدمات دیگری از طریق وب‌سایت خود هستید، استخدام یک متخصص حرفه‌ای می‌تواند بسیار مفید باشد.

حواستان باشد که وب‌سایت شما باید طوری طراحی شود که نه تنها روی دسکتاپ قابل اجرا باشد، بلکه روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نیز به راحتی اجرا شود. در واقع، بهتر است بگوییم که سایت شما باید ریسپانسیو باشد. بهینه‌سازی وب‌سایت خود، به منظور ریسپانسیو بودن آن، به این معنی است که تعداد فزاینده افرادی که از تلفن همراه و تبلت برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند از سایت شما در هر صفحه نمایشی استفاده نمایند.

طراحی و نکات اصلی که باید در این رابطه بدانید

۱. در مورد آنچه مشتریان شما می‌خواهند بدانند، فکر کنید، نه فقط آنچه شما  می‌خواهید به آن‌ها بگویید!

۲. از متخصصان طراحی سایت کمک بگیرید. یک وب‌سایت غیرحرفه‌ای، به طور بالقوه می‌تواند مشتریان را دور کند.

۳. به طور مرتب وب‌سایت خود را به روز کنید، به خصوص اگر اطلاعاتی در مورد قیمت‌های محصولات و خدمات خود روی سایتتان قرار داده‌اید.

۴. اطمینان حاصل کنید که جزئیات تماس شما برای مشتریان، مناسب صحیح و آسان است.

۵. وب‌سایت خود را در مطالب بازاریابی خود تبلیغ کنید و آدرس آن را در کارت‌های ویزیت خود قرار دهید.

۶. دریابید که چگونه می‌توانید وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه‌سازی کنید. به این کار، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) گفته می‌شود. یک توسعه‌دهنده وب می‌تواند در سئوی وب‌سایت به شما کمک کند.

۷. وب‌سایت شما باید کاربرپسند باشد.

۸. سایت شما باید ریسپانسیو باشد. بدین معنی که وب‌سایت شما را بتوان روی هر صفحه نمایشی از جمله تبلت، لپ تاپ و تلفن‌های همراه اجرا کرد. اگر سایت شما طوری باشد که تنها روی لپ تاپ اجرا شود، ممکن است بازدیدکنندگان زیادی را از دست بدهید!

سخن پایانی

اگر می‌خواهید سایت خودتان را طراحی کنید، نکاتی وجود دارد که باید ابتدا به آن‌ها توجه کنید. ما در این مطلب در مورد طراحی سایت و نکات اصلی آن صحبت کردیم و سعی داشتیم تا به شما بگوییم که چطور می‌توانید سایت خود را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی کنید. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد.

طراحی سایت لباس و کیف و کفش

 

طراحی سایت لباس و کیف و کفش

طراحی سایت لباس و کیف و کفش : امروزه خرید و فروش اینترنتی بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهد و بسیاری بر این عقیده‌اند که دیگر روش‌های سنتی، آن‌طور که باید پاسخ‌گو نیستند و اگر فروشندگان به دنبال سود بیشتر در کسب‌وکار خود هستند، لازم است که از شیوه‌های جدیدتر بهره بگیرند. به عنوان مثال، طراحی سایت لباس و کیف و کفش به گونه‌ای که بتواند روی جلب مشتری تأثیرگذار باشد، یک روش خوب و مطمئن در زمینه فروش این لوازم است. در ادامه، با ما همراه باشید تا شما را از مزایای طراحی سایت لباس و کیف و کفش و همچنین نحوه طراحی یک سایت مناسب برای این کار، آگاه کنیم.

طراحی سایت لباس و کیف و کفش

چکیده

طراحی سایت لباس و کیف و کفش در حال حاضر یکی از روش‌های رایج فروشندگان برای افزایش نظم و ترتیب در فروش و دست‌یابی به طیف گسترده‌تری از مشتریان است که در عین حال برای خریداران نیز از مزایای متعددی برخوردار است. در چنین وب‌سایت‌هایی می‌توان وسایل را با نظم و ترتیب خاصی در معرض دید مشتری قرار داد و به شیوه‌ای بسیار راحت، آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فروش رساند.

چرا طراحی سایت لباس و کیف و کفش؟

لباس، اولین چیزی است که در هر شخص به چشم می‌خورد و تا حد زیادی می‌تواند نشان‌گر شخصیت فرد و موقعیت اجتماعی او باشد. در عین حال، علاوه بر این که افراد زیادی در زمینه طراحی و مد فعالیت دارند و دوست دارند محصولات خود را به روش‌های مختلف به فروش برسانند، افرادی نیز وجود دارند که تمایل دارند با صرف کمترین زمان از جدیدترین و به‌روزترین مدهای لباس، کیف و کفش باخبر شوند. به همین دلیل رابطی که بتواند این دو دسته را به یکدیگر متصل کند، می‌تواند یک حوزه کسب‌وکار خاص و پر رونق را برای خود داشته باشد و چه بهتر که این رابط، وب‌سایتی باشد که بتواند به این ارتباط تا چندین برابر سرعت ببخشد.

مزایای طراحی وب‌سایت لباس و کیف و کفش

استفاده از سایتی که به صورت حرفه‌ای برای عرضه کیف و کفش و لباس طراحی شده باشد، از مزایای متعددی برخوردار است که از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در مدت زمان کوتاهی و تنها با چند کلیک ساده کاربران را به هدف مورد نظرشان می‌رساند.
  • یک طراحی خوب می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند و احتمال خرید از وب‌سایت را بالا ببرد.
  • در صورت موفقیت در جلب رضایت کاربران، احتمال این که کالای شما توسط آن‌ها تبلیغ شود، افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه روز به روز بر تعداد مشتریانتان افزوده می‌شود.
  • وب‌سایتی که به خوبی طراحی شده باشد، می‌تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو بالا ببرد و در نتیجه احتمال دیده شدنتان افزایش پیدا می‌کند.
  • در وقت و هزینه‌های رفت‌وآمد و گشتن به دنبال محصول مورد نظر برای مشتری صرفه‌جویی می‌شود.
  • می‌توانید در وب‌سایت خود برای محصولاتی که به صورت حضوری به فروش می‌رسانید نیز تبلیغ کنید یا این که با قرار دادن تبلیغ برای کسب‌وکارهای مشابه، کسب درآمد کنید.

نکات مهم در طراحی سایت لباس و کیف و کفش

بدون شک داشتن یک وب‌سایت برای خریدوفروش نمی‌تواند به تنهایی در موفقیت کسب‌وکار شما موثر باشد، بلکه در طراحی سایت لباس و کیف و کفش نیز مانند هر وب‌سایت دیگری باید به یک سری نکات اساسی توجه شود تا احتمال موفقیتتان بالا برود. تعدادی از نکات مهم در زمینه طراحی چنین وب‌سایت‌هایی به شرح زیر است:

  • سعی کنید حتماً اطلاعات کافی درباره هر یک از کالاهایی که عرضه می‌کنید، ارائه دهید؛ زیرا بسیاری از کاربران پیش از این که قصد خرید داشته باشند، تمایل دارند تا درباره انواع محصولات موجود اطلاعات کسب کنند. در صورتی که اطلاعات کافی در دسترس مشتری قرار بگیرد، انتخاب برای او راحت‌تر می‌شود و ممکن است همان مراجعه‌های اولیه او به خرید منجر شوند.
  • دسته‌بندی مناسب محصولات که باعث می‌شود کاربران سریع‌تر به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، یکی دیگر از مواردی است که باعث برقراری ارتباط عاطفی بیشتر کاربران با وب‌سایت شما می‌شود.
  • وب‌سایتی که از سرعت کافی برخوردار باشد و کاربران را برای مدت زمان طولانی منتظر نگذارد، می‌تواند خریدوفروش موفق‌تری داشته باشد. بنابراین توجه داشته باشید که حتماً سرعت بالا را به عنوان یکی از ملاک‌های مهم در طراحی سایت در نظر بگیرید.
  • ارائه اطلاعات از جشنواره‌ها و تخفیف‌های مختلف از دیگر مواردی است که باعث وفادار ماندن مشتری به وب‌سایت شما می‌شود.
  • یکی از اصول اساسی که باید برای جلب توجه کاربران در طراحی هر وب‌سایتی مورد توجه قرار گیرد، استفاده از تصاویر باکیفیت است که در این مورد چون هدف به فروش رساندن محصولاتی چون لباس و کیف و کفش می‌باشد، لازم است که تصاویر علاوه بر کیفیت خوب از تنوع کافی نیز برخوردار باشند.
  • استفاده از متون خوبی که در آن‌ها از کلمات کلیدی مناسب و پرجستجو استفاده شده باشد می‌تواند رتبه وب‌سایت شما را در گوگل بالاتر ببرد و احتمال دیده شدن شما را بیشتر کند.
  • قسمت دیدگاه‌ها، یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند در اعتمادسازی برای کاربران بسیار موثر باشد، زیرا معمولاً نظر خریدارانی که قبلاً از محصولی استفاده کرده‌اند، برای کاربران مهم است.
  • می‌توانید از طریق بخشی به نام درباره ما یا تماس با ما، در طول شبانه روز با مشتریان خود در تماس باشید و خاطره خوشی از خودتان برایشان بسازید.
  • این که کاربران بتوانند در وب‌سایت شما، محصولات را بر اساس ویژگی‌های مختلفی از جمله رنگ، اندازه، جنس، سایز و… جستجو کنند، یک ویژگی مثبت دیگر است که با در نظر گرفتن آن، رضایت مشتری تا حدود زیادی جلب می‌شود.

یک وب‌سایت فروش لباس و کیف و کفش شامل چه قسمت‌هایی است؟

در قسمت بالا به نکاتی که باید در طراحی سایت لباس و کیف و کفش رعایت شوند اشاره کردیم، اما یکی از سوال‌هایی که در این زمینه وجود دارد، این است که به طور کلی یک وب‌سایت فروشگاهی در زمینه فروش لباس و کیف و کفش از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

در هر وب‌سایت فروشگاهی باید صفحات زیر وجود داشته باشند:

  • گروه‌بندی محصولات
  • درباره ما
  • عضویت در سایت
  • خرید آنلاین
  • جستجو
  • اخبار و مقالات
  • دیدگاه کاربران
  • راه‌های ارتباطی
  • نمایندگان

نتیجه‌گیری

طراحی سایت لباس و کیف و کفش، یکی از جدیدترین روش‌ها برای افزایش سود در کسب‌وکار فروشگاهی است که مستلزم رعایت یک سری نکات اساسی است. اگرچه این کار در صورتی که به درستی انجام شود می‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شما شود، اما اگر آن را به دست طراحان بی‌تجربه و ناکارآمد بسپارید، ممکن است نتیجه عکس به دنبال داشته باشد.